Problem z niskimi obrotami silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z niskimi obrotami silnika
Witam Was
Chłopaki mam problem z moją niunią(silnik 1.4 16V) mianowicie czasami jest tak że silnik skacze obrotami na biegu jałowym. Raz są one normalne a raz są one tak małe że silnik o mało się nie wyłączy. Dzieje się też tak czasami gdy wciskam sprzęgło widzę wtedy że silnik zmienia obroty na mniejsze. Dwa ray zdarzyło mi się że silnik całkowicie zgasł podczas jazdy w momencie redukowania biegów. Powiedzcie mi proszę czy to może być wina zabrudzonej przepustnicy czy też coś innego dzieje się z silnikiem. Proszę was pomóżcie.
Chłopaki mam problem z moją niunią(silnik 1.4 16V) mianowicie czasami jest tak że silnik skacze obrotami na biegu jałowym. Raz są one normalne a raz są one tak małe że silnik o mało się nie wyłączy. Dzieje się też tak czasami gdy wciskam sprzęgło widzę wtedy że silnik zmienia obroty na mniejsze. Dwa ray zdarzyło mi się że silnik całkowicie zgasł podczas jazdy w momencie redukowania biegów. Powiedzcie mi proszę czy to może być wina zabrudzonej przepustnicy czy też coś innego dzieje się z silnikiem. Proszę was pomóżcie.
Ja jak zakupiłem autko to miałem ten sam problem. Po rozgrzaniu silnika, obroty potrafiły spaść do ok 600. Czasem nawet przy dojeżdżaniu do skrzyżowania lub hamowaniu przy okazji wciskania sprzęgła autko potrafiło zgasnąć i to było dla mnie najbardziej denerwujące. Dokładnie przeczyściłem przepustnice i autko chodzi jak nowe. Obroty trzymają sie wzorowo, nie spadają poniżej 800 przy rozgrzanym silniku.w sobotę zabieram się za operację czyszczenia jej.
Powodzenia w majsterkowaniu
Drive It Like You Stole It ...
u mnie sondę lambda wymieniałem już jakieś 4miesiące temu tyle że wtedy nie miałem tego problemu z obrotami lecz pod kompem wywalało błąd sondy i na desce świeciła się kontrolka "check engine". po dagnostyce okazało się ze sonda jest do wymiany. a jeżeli chodzi o niskie obroty to w zeszłą sobotę wykręciłem przepustnicę i dokładnie ja wyczyściłem. po wkręceniu jej na miejsce z radością mogę powiedzieć że autko tj. silnik i jego obroty są nie do poznania. po wkręceniu "nie robiłem adaptacji przez vaga". przepustnica zaadoptowała się sama. moja seria silnika to AXP. zrobiłem już 200km od czyszczenia i nie widzę żadnych negatywnych zmian:] na zimnym silniku obroty trzymają się ok 1100 a na rozgrzanym 900. obroty już nie wariują i autko nie gaśnie. Dzięki Wam mój Golfer znowu jest zdrowy. Dzięki jeszcze raz wielkie i pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 200 gości