Odcina przy 4tys obr/min

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Odcina przy 4tys obr/min

Post autor: haps » śr lut 13, 2008 14:50

Witam, wiem ze to nie to forum, bo sprawa tyczy sie opla vectry, ale ze tu szybko i sprawnie mozna sie dowiedziec tego co czlowieka interesuje to pisze :bajer:
otoz, znajomy kupil vectre B z gazem, na pb odcina przy 4tys obr/min, a na gazie kreci sie do konca, gaz jest 2giej generacji...silnik 1.8 16v ecotec...zwykla 16stka jednym slowem..na wielopunkcie..co waszym zdaniem moze byc nie tak? mozliwe ze wtryskiwacze sie zapiekly i nie wyrabiaja z podawaniem paliwa przy takiej predkosci obrotowej?

licze na wasza pomoc :bigok:



eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » śr lut 13, 2008 15:37

Raczej cos w ECU będzie zmienione, to ze na LPG nie odcina to jest raczej normalne bo nie kazda instala IIgen ma opcje odcinania zaplonu powyzej okreslonych obrotow silnika



haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » śr lut 13, 2008 19:01

eidos, czyli obstawiasz ze cos z ecu jest nie tak? najlatwiej to pewnie bedzie sprawdzic jakims oplowskim vagiem?



eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » śr lut 13, 2008 22:58

dokładnie



Awatar użytkownika
Tomek_GTI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt sie 29, 2006 10:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Tomek_GTI » śr lut 13, 2008 23:27

eidos pisze:Raczej cos w ECU będzie zmienione, to ze na LPG nie odcina to jest raczej normalne bo nie kazda instala IIgen ma opcje odcinania zaplonu powyzej okreslonych obrotow silnika

Kolego. Tu nie jest odcinany zapłon tylko paliwo. Nie odcina się zapłonu bo wtedy niespalone paliwo szło by do układu wydechowego i katalizatora i tam by następował zapłon. Jak go kręcisz na Pb to przy pewnych obrotach odcina Ci wtryski. Na Gazie paliwo podaje parownik więc będzie się kręcił ile wlezie bo dawki gazu nic Ci nie odcina. Jedynie w przypadku sekwencyjnych wtrysków gazu odcięcie działa też na LPG


A i jeszcze jedno. Kolega haps pisze tu o 4 tys obr. Ale to było sprawdzane na postoju czy w czasie jazdy? Bo niektóre auta mają na postoju niżej odcięcie np przy 3 lub 4 tys a w czasie jazdy normalnie 6 - 7 tys(np Touareg 3.2 V6, sprinter 314) .
Ostatnio zmieniony śr lut 13, 2008 23:35 przez Tomek_GTI, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images30.fotosik.pl/143/2593f9fb967c646a.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr lut 13, 2008 23:31

najpewniej ECU chodzi w trybie awaryjnym, jak piszesz - trzeba podłączyć pod kompa


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » śr lut 13, 2008 23:36

tak, wyraziłem sie może mało precyzyjnie bo przez odcięcie zapłonu trzeba rozumieć odcięcie dopływu paliwa czy gazu do silnika, ale tu chodzi o zbyt wczesne wył. przekaźnikiem pompy paliwowej przez ECU



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 256 gości