Parownik

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Grzebaluch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt sty 08, 2008 15:56
Lokalizacja: Dudidze Kolonia
Kontakt:

Parownik

Post autor: Grzebaluch » wt lut 12, 2008 22:56

Mam pytanko co do parownkow. W moim mk2 mam parownik firmy BRC i chyba jest juz zuzyty zalatwilem sobie prawie nowke Levato. Czy moge zastapic nim BRC?? Wszystko sie zgadza parametry czy okablowanie. A ma ktos moze jaas fachowa literature o instalacjach gazowych?? I jeszcze jedno pytanko bo niektore parowniki w samochodach z gaznikiem sterowane sa podcisnieniem a parowniki z wtryskiem czym sa sterowane bo zaden przewod do nich nie idzie?? I jak sie odbywa te sterowanie na jakiej zasadzie co sie tam dzieje w parowniku??Przepraszam za moja ciekawosc ale jak macie ochote i jakies wiadomosci to mi podpowiedzcie.Dzieki


Autka to skarbonki ale jakie piekne jak ja je kocham!!!!

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » wt lut 12, 2008 23:02

Jeśli jest to LOVATO i pasuje to polecam, sam miałem Lovato w mk2 i przez wiele lat spisywał się dzielnie. To dobry wyrób i ma trwałe (jeśli oryginalne) membrany.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » wt lut 12, 2008 23:04

po pierwsze nie ten dział
po drugie źle opisałeś temat
a po trzecie
parownik mozesz zmienic bez problemu jeśli pasują węże od wody i gazu
natomiast zaworki będą pasować stare
pamiętaj tylko że parownik musi być odpowiednio dobrany do mocy silnika i do miksera
nie mozna tego robić tak na "pałe"
bo taki zestaw będzie poprostu źle działał


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Grzebaluch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt sty 08, 2008 15:56
Lokalizacja: Dudidze Kolonia
Kontakt:

Post autor: Grzebaluch » wt lut 12, 2008 23:18

obiecuje poprawe. A ktora jest lepsza firna BRC czy Levato??? A da sie jakos sprawdzic parownik nie wkladajac go do auta??


Autka to skarbonki ale jakie piekne jak ja je kocham!!!!

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » śr lut 13, 2008 00:25

obiecuje poprawe. A ktora jest lepsza firna BRC czy Levato??? A da sie jakos sprawdzic parownik nie wkladajac go do auta??
_________________
Jeśli jest to LOVATO i pasuje to polecam, sam miałem Lovato w mk2 i przez wiele lat spisywał się dzielnie. To dobry wyrób i ma trwałe (jeśli oryginalne) membrany.

Chyba kolega Ci napisał , najważniejsza jest mębrana


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » śr lut 13, 2008 01:09

zdecydowanie Lovato
mają eleganckie oryginalne membrany i spokojnie śmigają po 100 tyś km przebiegu
ja sam już w trzecim autku mam zamontowany parownik Lovato


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Grzebaluch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt sty 08, 2008 15:56
Lokalizacja: Dudidze Kolonia
Kontakt:

Post autor: Grzebaluch » śr lut 13, 2008 21:42

Dobrze to juz wiem ze LOVATO to jednak pozadniejsza firma w porownaniu do BRC :jezor: Ale jak sie w nim reguluje wolne obroty bo sa 3 srobki do czego one sa????
Obrazek
Ostatnio zmieniony śr lut 13, 2008 21:47 przez Grzebaluch, łącznie zmieniany 2 razy.


Autka to skarbonki ale jakie piekne jak ja je kocham!!!!

Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » śr lut 13, 2008 21:45

Grzebaluch pisze:Dobrze to juz wiem ze LOVATO to jednak pozadniejsza firma w porownaniu do BRC :jezor: Ale jak sie w nim reguluje wolne obroty bo sa 3 srobki do czego one sa???? [url=http://images24.fotosik.pl/158/784c2ace689b079fm.jpg]Obrazek[/URL]
niestety jesli chodzi o parowniki to Lovato ustepuja trwaloscia BRC, moje typy:

1.BRC
2.ZAVOLI
3.LOVATO



Awatar użytkownika
sle
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 904
Rejestracja: czw lis 08, 2007 15:27
Lokalizacja: opole/śląsk

Post autor: sle » śr lut 13, 2008 21:51

1 - ustalasz minimalną ilość gazu, która zawsze będzie płynąć, tzw wolne obroty, obejście... jak zwał tak zwał
2 - regulacja napięcia membrany, mieszanka bogata/uboga
3 - śrubka od spuszczania syfu z parownika. W Twoim przypadku raczej tam nic nie ma ;)

Jak już ktoś zauważył to... dział LPG jest zaraz za rogiem :grin:. Tam zapraszamy.
Itor pisze:Grzebaluch napisał/a:
Dobrze to juz wiem ze LOVATO to jednak pozadniejsza firma w porownaniu do BRC :jezor: Ale jak sie w nim reguluje wolne obroty bo sa 3 srobki do czego one sa???? [url=http://images24.foto...9fm.jpg]Obrazek[/url]


niestety jesli chodzi o parowniki to Lovato ustepuja trwaloscia BRC, moje typy:

1.BRC
2.ZAVOLI
3.LOVATO
Mniejsza o to... na każdym da się pojeździć zważywszy, że on ma nówkę.
Ostatnio zmieniony śr lut 13, 2008 21:57 przez sle, łącznie zmieniany 1 raz.


dekoracje weselne, florystyka -> prv

Grzebaluch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt sty 08, 2008 15:56
Lokalizacja: Dudidze Kolonia
Kontakt:

Post autor: Grzebaluch » śr lut 13, 2008 21:57

sle pisze:1 - ustalasz minimalną ilość gazu, która zawsze będzie płynąć, tzw wolne obroty, obejście... jak zwał tak zwał
2 - regulacja napięcia membrany, mieszanka bogata/uboga
3 - śrubka od spuszczania syfu z parownika. W Twoim przypadku raczej tam nic nie ma ;)

Jak już ktoś zauważył to... dział LPG jest zaraz za rogiem :grin:. Tam zapraszamy.
Jak napisales regulacja napiecia membramy to czyli co sie tym reguluje napinac ja czy nie napinac??? Bo jak 1 wyreguluje niskie obroty to co 2 nie ruszac???


Autka to skarbonki ale jakie piekne jak ja je kocham!!!!

Awatar użytkownika
sle
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 904
Rejestracja: czw lis 08, 2007 15:27
Lokalizacja: opole/śląsk

Post autor: sle » śr lut 13, 2008 22:01

Jak napisales regulacja napiecia membramy to czyli co sie tym reguluje napinac ja czy nie napinac??? Bo jak 1 wyreguluje niskie obroty to co 2 nie ruszac???
ruszać, ruszać... jak najbardziej :grin: .Na razie to masz najpewniej tak jak Ci fabryka ustawiła.

Polecam użyć /szukaj/ lub przejść do działu LPG i poczytać parę ostatnich postów. :bigok:

...a jaką Ty w ogóle masz elektronikę? Czy może raczej masz pierwszą generację. To byłaby przydatna wiadomość dla tych co mają Ci pomóc. :hmm:
Ostatnio zmieniony śr lut 13, 2008 22:04 przez sle, łącznie zmieniany 1 raz.


dekoracje weselne, florystyka -> prv

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » śr lut 13, 2008 22:46

Itor pisze: Lovato ustepuja trwaloscia BRC
A to dowcip dnia :D


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » śr lut 13, 2008 23:04

zodiak pisze:
Itor pisze: Lovato ustepuja trwaloscia BRC
A to dowcip dnia :D
nie wydaje mi sie zeby to byl dowcip



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » śr lut 13, 2008 23:11

Atam, mi Lovato wytrzymał prawie 10 lat, brat w tym czasie miał dwa BRC i trzeci już kupił "niebrc" a.......Lovato.
Zresztą to nie tylko moja opinia, na forach w większości wypowiedzi przeważa opinia o duzej trwałości lovato, a brc............


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 231 gości