Brak iskry podczas kręcenia rozrusznikiem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Brak iskry podczas kręcenia rozrusznikiem
Witam!
Mam taki problem: Chciałem dzisiaj odpalić mojego Golfa, ale kaplica, nie odpalił. Wykręciłem świece i okazało się, że nie ma iskry. Zdjąłem kopułkę, przeczyściłem styki, ale dalej to samo. Doszedłem, że iskra pojawia się tylko wtedy gdy włączam zapłon, podczas włączania jest pyknięcie i przeskakuje iskra. Podczas kręcenia nie ma iskry. Grzebałem dzisiaj ze 2 godziny, ale nadal nie wiem co mu jest Może ktoś z Was miał już taki problem i się z nim uporał? Proszę o pomoc.
Pozdrawiam!
Mam taki problem: Chciałem dzisiaj odpalić mojego Golfa, ale kaplica, nie odpalił. Wykręciłem świece i okazało się, że nie ma iskry. Zdjąłem kopułkę, przeczyściłem styki, ale dalej to samo. Doszedłem, że iskra pojawia się tylko wtedy gdy włączam zapłon, podczas włączania jest pyknięcie i przeskakuje iskra. Podczas kręcenia nie ma iskry. Grzebałem dzisiaj ze 2 godziny, ale nadal nie wiem co mu jest Może ktoś z Was miał już taki problem i się z nim uporał? Proszę o pomoc.
Pozdrawiam!
mialem podobny problem, krecic krecil ale nie chcial w ogole zapalic tez czyscilem styki w kopulce ale nic nie dalo wiec zaczelismy pchac golfinke bylo ciezko i bez rezultatu dopiero jak podczepilismy po BMW to zapalila, ale slabo chodzilo wiec kupilismy nowa kopulke i palec i wszystko bylo oki juz
pzdr
pzdr
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
czujnik halla musisz sprawdzić (wahania napięcia kilka wolt na środkowym kabelku, podczas kręcenia rozrusznikiem, mierzysz nie odłaczając wtyczki), dużo rzadziej moduł pada. Cewka raczej będzie dobra w tym wypadku.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
WRHZ, na popych też nie ma iskry.
Pozdrawiam!
W moim przypadku prąd nawet nie dochodzi do kopułki. Na głównym kablu z cewki jest to samo, przy włączaniu zapłonu dostaje iskrę, ale tylko wtedy. Może padł czujnik halla pod kopułką i podczas włączania zapłonu dostaje prąd i powstaje iskra, tylko dlaczego nie ma iskry gdy kręcę silnikiem? I ile może kosztować taki aparat z czujnikiem halla?golfik88 pisze:mialem podobny problem, krecic krecil ale nie chcial w ogole zapalic tez czyscilem styki w kopulce ale nic nie dalo wiec zaczelismy pchac golfinke bylo ciezko i bez rezultatu dopiero jak podczepilismy po BMW to zapalila, ale slabo chodzilo wiec kupilismy nowa kopulke i palec i wszystko bylo oki juz
pzdr
Pozdrawiam!
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Znalazłem na allegro za 110zł nówkę: http://allegro.pl/item311026681_vw_golf ... _new_.html Tylko skąd będe miał pewność, że to padł czujnik halla?
a w ogole masz czujnik halla ? w EZ byly styki przerywacza zamiast halla, jednak mozesz miec nowszy EZ w ktorym moglbyc hall, ale chyba by sie inaczej wtedy silnik nazywal.
Jak podniesiesz kopulke i bedziesz mial mloteczek i kowadelko pod palcem rozdzielacza to znaczy ze styki sprawdz to, bo styki kosztuja kilka zl tylko. Mnie sie wydaje ze nie masz halla
Jak podniesiesz kopulke i bedziesz mial mloteczek i kowadelko pod palcem rozdzielacza to znaczy ze styki sprawdz to, bo styki kosztuja kilka zl tylko. Mnie sie wydaje ze nie masz halla
-
- Mały gagatek
- Posty: 142
- Rejestracja: pt lis 16, 2007 23:42
- Lokalizacja: Krasnystaw, Zamość,
- Kontakt:
Ja mialem podobny problem tylko ze okazalo sie ze to kostka stacyjki. Po wlaczeniu zaplonu jak wyciagnolem aparat iskra byla a podczas krecenia rozrusznikiem nikla. Wtedy wlaczylem zaplon i zwarlem styki na rozruszniku auto odpalilo a rowniez byly podejrzenia ze to hall.
SZEROKO NISKO I TWARDO CZYLI GERMAN STYLE
Ale w tym wypadku powinien odpalić na popych, a on ani nie kichnie ani iskra nie skoczy. Ale że to stało się tak nagle... dziwne, wczoraj go zgasiłem a dzisiaj już nie mogłem odpalić. Chyba, że mu zaszkodziło wypranie całego środka, bo wczoraj była w środku tylko kierownica i deska rozdzielcza, dzisiaj go poskładałem i nie chce się odezwać Przy elektryce nic nie grzebałem.
Więc tak: Doszedłem, że kiedy zdejmuję klemę przeskakuje iskra. Na podszybiu jest taki moduł, który miałem cały zasiarczony, przeczyściłem go i dalej to samo. Po zdjęciu wtyczki z aparatu nic się nie zmienia, iskra przeskakuje przy odcinaniu dopływu prądu. Wydaje mi się, że hallotron poleciał i nie przerywa przepływu prądu do cewki. Może trzeba ten hallotron rozebrać i przeczyścić go? Najbardziej irytuje mnie to, że jednego dnia go zgasiłem, a drugiego już nie mogłem odpalić
[ Dodano: 15 Lut 2008 15:44 ]
Aha i jak zdejmuję kabel zasilania cewki lub kabel, który wchodzi do cewki od modułu to iskra też przeskakuje.
[ Dodano: 15 Lut 2008 16:42 ]
Paweł Marek, pomierzyłem i na czerwonym kabelku mam 0.9V a jak kręcę to wzrasta do 2V, na środkowym mam 10V jak kręcę to spada do 6V. Czy tak ma być?
[ Dodano: 15 Lut 2008 15:44 ]
Aha i jak zdejmuję kabel zasilania cewki lub kabel, który wchodzi do cewki od modułu to iskra też przeskakuje.
[ Dodano: 15 Lut 2008 16:42 ]
Paweł Marek, pomierzyłem i na czerwonym kabelku mam 0.9V a jak kręcę to wzrasta do 2V, na środkowym mam 10V jak kręcę to spada do 6V. Czy tak ma być?
Ostatnio zmieniony pt lut 15, 2008 16:09 przez Kassten, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 122 gości