luz na skrzyni ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

golfrox
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: pn lut 11, 2008 17:19
Lokalizacja: Katowice/Siemianowice Śl
Kontakt:

luz na skrzyni ?

Post autor: golfrox » pn lut 11, 2008 17:23

witam! mam problem z moją mk1 a dokladniej ze skrzynia.. przy jezdzie po nacisnieciu pedalu gazu i naglym puszczeniu go jest duże 'hop' tak samo jak po tym zaraz sie nacisnie.. po wjechaniu na kanał ruszajac poloskami stwierdzilem duzy luz w skrzyni i tu sie pojawia moje pytanie : NA CZYM ? na pewno nie sa to luzy na przegubach, sprawdzialem
POMOCY



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » pn lut 11, 2008 18:31

golfrox pisze:A CZYM ? na pewno nie sa to luzy na przegubach, sprawdzialem
POMOCY
dyferencjał - luz na kołach zębatych


Obrazek
Obrazek

golfrox
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: pn lut 11, 2008 17:19
Lokalizacja: Katowice/Siemianowice Śl
Kontakt:

Post autor: golfrox » pn lut 11, 2008 22:54

co radzisz z tym zrobic ? opłaca sie dawac do roboty czy lepiej ogladac sie za skrzynia ;> patrzalem na ceny skrzyn i chodza po 300 zł w dobrym stanie



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » pn lut 11, 2008 23:32

Robić się nie opłaca. Nowe części do dyfra kosztują majątek. Wim coś o tym bo sam mam zajeżdżony dydfer. Za sanełożyska na dyferm możesz dać tyle co za drugą skrzynię. Mi za naprawę zaśpiewali po oryginalnych częściach (czy w ogóle inne są do dyfra?) ok 4 tysiące z wyciąganiem skrzyni. Ok mam automat ale w automacie sprawa jest jeszcze prostsza bo dyfrer ma oddzielny dekiel przez który można go wymontować.



luxusxx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 21:06
Lokalizacja: sejny

Post autor: luxusxx » śr lut 20, 2008 17:05

ja chyba mam to samo,
zauważyłem jeszcze że im wyższy bieg tym większy luz,
na 5 biegu wychodzi jakieś 10-15 cm po obwodzie opony.
Podczas przyśpieszania słychać też szum z okolicy silnika albo skrzyni.

a czy wstawienie samego dyferencjału z jakiejś używanej skrzyni w której padło coś innego nie było by możliwe?

przeczytałem że można wymienić "łożysko elementu różnicowego" może ono jest głównym sprawcą szumu i luzu? Co wy na to?
dodam że biegi wchodzą perfekcyjnie, niechciałbym wymieniać całej skrzyni.

Pozdrowienia
Ostatnio zmieniony śr lut 20, 2008 17:21 przez luxusxx, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » śr lut 20, 2008 17:14

Jest możliwe, ale niekoniecznie opłacalne. Bo wymieniając dyfer trzeba by wymienić łożyska, bo stare pracowały w pewnej pozycji którą spowortem będzie prawie niemożliwe uzyskać. Nie wiem ile kosztują ale za komplet bez problemu moga kosztowac 150 zet albo i więcej. Do tego dolicz koszt skrzyni uszkodzonej, robocizny, uszczelek itp i się okazuje ze masz druga skrzynię bez potrzeby roboty.



luxusxx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 21:06
Lokalizacja: sejny

Post autor: luxusxx » śr lut 20, 2008 17:28

Dzięki za szybką odpowiedź.
A czy jest jakaś szansa że dyferencjał ze skrzyni golfa będzie pasował do skrzyni audi gdzie silnik siedzi wzdłużnie?
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » śr lut 20, 2008 17:38

luxusxx pisze:A czy jest jakaś szansa że dyferencjał ze skrzyni golfa będzie pasował do skrzyni audi gdzie silnik siedzi wzdłużnie?
Pozdrawiam
Wątpię. Nie mam pod ręką etki wiec nie sprawdze. PojedyNcze czesci mogą pasować jak np satelity ale dyfer nie.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 276 gości