drżenie kierownicy przy skręcie w prawo
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- bartmich3
- Mały gagatek
- Posty: 121
- Rejestracja: ndz sty 08, 2006 13:40
- Lokalizacja: Mysłowice
- Kontakt:
drżenie kierownicy przy skręcie w prawo
przy skręcie kołami w prawo i tylko w prawo pojawia sie drżenie kierownicy i dziwne odgłosy , uczucie podobne do nierównego bierznika opony . ( dźwięk bardzo dobrze oddaje , najechanie kołami na ochraniajace pasy na jezdni , lub jazda po kostce brukowej! ) WAŻNE : opony są zmienione na zimowe i drżenie nie ustaje! zachowanie takie pojawia sie zarówno przy jeździe na luzie i podczas dodawania gazu! , i przypominam ze chodzi tu tylko o skret w prawo !!
czy może to być wina przegubów lub łożysk a może źle ustawione kąty ??
prosze o pomoc !
[ Dodano: Nie Lut 26, 2006 11:17 ]
ludzie czy nikt nigdy nie spotkał sie z takim problemem !! prosze o pomoc !!
czy może to być wina przegubów lub łożysk a może źle ustawione kąty ??
prosze o pomoc !
[ Dodano: Nie Lut 26, 2006 11:17 ]
ludzie czy nikt nigdy nie spotkał sie z takim problemem !! prosze o pomoc !!
Ostatnio zmieniony śr paź 10, 2007 08:00 przez bartmich3, łącznie zmieniany 1 raz.
ja bym obstawiał przeguby napedowe na półosiach ze wskazaniem na prawy, spr. gumy osłonowe przeguby to da wstępne potwierdzenie ze to są przeguby
Ostatnio zmieniony ndz lut 26, 2006 12:26 przez misiek, łącznie zmieniany 1 raz.
...
Re: drżenie kierownicy przy skręcie w prawo [MK3]
Mam dokładnie to samo. Znalazłeś przyczyne?bartmich3 pisze:przy skręcie kołami w prawo i tylko w prawo pojawia sie drżenie kierownicy i dziwne odgłosy...
Pzdr
Ostatnio zmieniony wt paź 09, 2007 23:35 przez GT III, łącznie zmieniany 2 razy.
GT III
temat stary ale nie rozwiązany więc odnowię go troszkę
mam vw bora
i podobny problem
krótki wstęp nie bylo nic wczesniej czuc wymienilem sprezyny i sworzen wachacza i ustawilem geometrie
no i
po jakims czasie zaobserwowałem ze przy skrecie w prawo(minimalnym skrecie) zaczyna drzec i niesc sie po aucie (delikatne wibracje);
jak skrece(lekko) w lewo to cisza
jadąc na wprost delikatnie slychac/czuc
jakies sugestie co to moze byc(przegóby mają idealne gumy więc nie podejzewam by piach sie tam dostał)
jedno co to sworzen ma dziury mimośrodowe by szlo kąt uregulowac troche i ja wcisnołem go maksymalnie do wewnątrz samochodu(lewy sworzeń), czy mozwe byc tak ze lewej półośce jest za ciasno i wyje ??
prosze o pomoc
mam vw bora
i podobny problem
krótki wstęp nie bylo nic wczesniej czuc wymienilem sprezyny i sworzen wachacza i ustawilem geometrie
no i
po jakims czasie zaobserwowałem ze przy skrecie w prawo(minimalnym skrecie) zaczyna drzec i niesc sie po aucie (delikatne wibracje);
jak skrece(lekko) w lewo to cisza
jadąc na wprost delikatnie slychac/czuc
jakies sugestie co to moze byc(przegóby mają idealne gumy więc nie podejzewam by piach sie tam dostał)
jedno co to sworzen ma dziury mimośrodowe by szlo kąt uregulowac troche i ja wcisnołem go maksymalnie do wewnątrz samochodu(lewy sworzeń), czy mozwe byc tak ze lewej półośce jest za ciasno i wyje ??
prosze o pomoc
moim zdaniem przyczyną będą tutaj przeguby albo łożysko na kole sprawdź czy na kole nie ma luzów oraz jak się zakręci kołem to czy nie słychać szumu zużytego łożyska jeżeli chodzi o przeguby to skoro słychać takie tłuczenie to powinien być wyczuwalny luz wtedy ewidentnie do wymiany ale czasem jeśli nie ma luzu dobrze jest rozebrać przemyć i porządnie nasmarować czasem pomaga jest jeszcze jeden przypadek o którym nikt wcześniej nie wspomniał być morze felga jest zfiksowana w ten sposób że na wprost tego nie czujesz a na zakręcie owszem wiadomo na zakrętach siły na felgach rozkładają się zupełnie inaczej
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 318 gości