Gaźnik w 1.3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mac31
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz sie 21, 2005 07:59
Lokalizacja: Gdynia

Gaźnik w 1.3

Post autor: mac31 » ndz sie 21, 2005 10:41

pomóżcie mi proszę wyjaśnić różnicę pomiędzy gażnikiem Pierburg 2E ozn.016E ,a 016F.Czy Pierburg 2E będzie pasował do golfa mk 2 z 89r .Silnik 1.3 ? :crazy:
Ostatnio zmieniony sob gru 08, 2007 21:10 przez mac31, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

Post autor: Marek 81l » ndz sie 21, 2005 11:45

Tez mam ten gaznik 2E.Wydaje mi sie ze bedzie pasowal ale wiecej napisze wieczorem jak zerkne do fachowej literatury.Ja ostatnio go polerowalem ale nie rzucil mi ie w oczy symol 016E lub F ale zobacze i dam znac


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

mac31
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz sie 21, 2005 07:59
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: mac31 » ndz sie 21, 2005 12:05

Na tabliczce znamionowej starego gaźnika :030129 016 E
9080.
dokładnie to w tym gażniku padło mi ssanie-gość od regeneracji gażników chciał prawie 300 zł (za bardzo,to ja nie wiem za co :axe: ) A używany sprawny kosztuje 150 zł


Jeżdżę,więc jestem

Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

Post autor: Marek 81l » ndz sie 21, 2005 15:24

E te ssanie to kapa wogóle jest.Ja to bym najchetniej na linke chcial zrobic ale to by cza inny gaznik założyc,bo z tym to w zimie niezle jaja odchodzą.jak przymrozi to dziadostwo i 15min poradzi na ssaniu jechac.W księdze napraw do Golfa nic na taki temat nie pisze,wiec wydaje mi sie ze kazdy 2E2 podejdzie.Jak ktos sie bardziej orientuje to niech mnie poprawi.


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

mac31
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz sie 21, 2005 07:59
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: mac31 » śr sie 24, 2005 13:49

Z tym ssaniem ręcznym to zgadzam się całkowicie.Tylko jaki gaźnik ?
Tak wogóle to przez ostatnie 3 dni wertowałem wszystko co się dało na temat gaźników
i okazało się, że natłukli tyle modeli tego cholernego Pierburga,że trudno się w tym połapać.


Jeżdżę,więc jestem

Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

Post autor: Marek 81l » pt sie 26, 2005 01:14

No wlasnie a ciekawe ile z nich mozna zamienic z tym ktory mam?W lato jest spoko bo automat i szybko sie grzeje ale ta zima.Kiedys mialem trbika 1.1 tam to była kleska.Ten to niedosc ze miał ok 2000obr to jeszcze przez 10 min je trzymał wiec wstawiłem gaz.W golfie to działa duzo lepiej.W przeciągu 5,10 min od odpalenia stopniowo opuszcza obroty z 1300 na ok 900,wiec chyba ok.pozdro


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

mac31
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz sie 21, 2005 07:59
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: mac31 » śr sie 31, 2005 12:21

Jestem umówiony w serwisie,to sprawdzę


Jeżdżę,więc jestem

Deacon
Kalinowa Mad Driver
Kalinowa Mad Driver
Posty: 580
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 23:09
Lokalizacja: Radzionków
Kontakt:

Post autor: Deacon » śr sie 31, 2005 15:06

Marek a czy masz przy gazniku taki maly zbiornik podcisnienia?? chodzi mi o to, o co pytam w tym watku http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=21339. bo wlasnie ja go nie mam i rano jak zapalam to mi sie laduje na 2000tys obrotow. zreszta przeczytaj prosze tamtan watek i moze cos poradzisz :)


Klub Miłośników Fiata Pandy www.pandaclubpolska.pl

Awatar użytkownika
b8tz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: śr mar 02, 2005 22:04
Lokalizacja: Z Kątowni :P
Kontakt:

Post autor: b8tz » śr sie 31, 2005 21:21

A w Warczyburgu jakie bylo ssanie? Mozesz sobie z Wartbiego gaznik zalozyc:P



mac31
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz sie 21, 2005 07:59
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: mac31 » ndz wrz 04, 2005 12:58

W Wartburgu montowany był Pierburg 2E. W Golfie mk2 1.3 MH Pierburg 2E2, a w 1.3 2G najprawdopodobniej 2E3. Tyle danych z serwisu. :bigok:


Jeżdżę,więc jestem

Awatar użytkownika
b8tz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: śr mar 02, 2005 22:04
Lokalizacja: Z Kątowni :P
Kontakt:

Post autor: b8tz » ndz wrz 04, 2005 21:38

mac31 pisze:W Wartburgu montowany był Pierburg 2E. W Golfie mk2 1.3 MH Pierburg 2E2, a w 1.3 2G najprawdopodobniej 2E3. Tyle danych z serwisu. :bigok:
A ktory z nich byl najwyajniejszy/najlepszy? tzn ze zakladma sobie gaznik z warczyburga dorabiam linke na ssanie i broblem zimy mam z glowy?



mac31
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz sie 21, 2005 07:59
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: mac31 » pn wrz 26, 2005 09:25

Nie sądzę .Wszystkie Pierburgi montowane w Golfach miały ssanie w automacie.W Wartburgu chyba też(jeśli się myle,to niech mnie ktoś poprawi)


Jeżdżę,więc jestem

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 179 gości