Rzenzenie i wymiana oleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
RADEK1985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: śr lut 28, 2007 17:56
Lokalizacja: Ostroleka
Kontakt:

Rzenzenie i wymiana oleju

Post autor: RADEK1985 » czw sty 31, 2008 17:13

Witam pisąłem juz temat ..rzenzenie.. cHodziło o to ze w mojim Mk4 1.8 T zaczeło rzenzic łacuszek rozrzadu A wiec zdjełem dekiel klawiatury Okazało sie ze jest wszystko ok łacuszek jak nowka wyglada napinacz dobry Słizagacz tez
I doszlismy do wniosku ze to wina oleju go przyprowadziłem go z niemiec i nie widziałem jaki był olej wczesniej zalałem Olej mobil 10W40 POŁ syntetyk i juz 20 tys przejezdziłem robiłem dwie wymiany I teraz Mysle zmienic na olej Motul 5 w40 I powinno rzenzenie ustapic tylko czy nie bedzie zadnych komplikacji jezeli zaleleje Motul Synetetyk 5 W 40 PROSZE O PORAde bo to dla mnie wazne


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141033

sawik160284
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: ndz lut 25, 2007 18:35
Lokalizacja: Olecko
Kontakt:

Post autor: sawik160284 » czw sty 31, 2008 17:42

zasada jest jedna syntetyk--->polsynetyk---->mineralny. wstecz wymiany nie sa wskazane;/


chętnie służe pomocą

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » czw sty 31, 2008 17:48

Tak jak kolega pisze


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
jawel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 484
Rejestracja: pt paź 27, 2006 14:54
Lokalizacja: WZU****

Post autor: jawel » czw sty 31, 2008 18:10

Różne są zdania na temat zmiany oleju z pół syntetyka na syntetyk. Jeśli silnik nie bierze oleju i nie jest zajeżdżony to teoretycznie można zmienić na syntetyk. Osobiście nie raz zmieniałem w ten sposób olej i poza jednym razem(ale był to stary "elvis" 125p)nic złego się nie działo


one loVWe

Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » czw sty 31, 2008 18:54

sawik160284 pisze:zasada jest jedna syntetyk--->polsynetyk---->mineralny. wstecz wymiany nie sa wskazane;/
nic dodać nic ująć :bajer:
Radek co ty kombinujesz
chyba musimy pogadać



gucio679
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob gru 01, 2007 14:07
Lokalizacja: Międzylesie
Kontakt:

Post autor: gucio679 » pt lut 08, 2008 21:31

A ja jeździłem na syntetyku - MOBIL 1 0W 40 - i teraz znów kupiłem taki sam... Czy to dobrze???



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » pt lut 08, 2008 21:37

gucio679 pisze:A ja jeździłem na syntetyku - MOBIL 1 0W 40 - i teraz znów kupiłem taki sam... Czy to dobrze???
czy ja dobrze widzę napisałeś 10W 40?
jeśli tak to jest półsyntetyk



Awatar użytkownika
tmk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: śr lut 28, 2007 19:19
Lokalizacja: to wiesz?

Post autor: tmk » pt lut 08, 2008 23:46

RADEK1985, gucio679, również jeżdżę na Mobilu 10W40 (Formula; nowa nazwa: Super S). Z tego co mówił mi człowiek, któremu powierzam serwisowanie swojego Golfa (Mobil) 10W40 jest dobrym olejem i nie ma co zmieniać jeśli nie jeździsz wyczynowo.



gucio679
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob gru 01, 2007 14:07
Lokalizacja: Międzylesie
Kontakt:

Post autor: gucio679 » sob lut 09, 2008 18:15

Szosownik chodziło mi oczywiście o MOBIL 0W40 ( zero W czterdzieści) a nie 10W40 (dziesięć W czterdzieści) :bajer: ,a napisałem tak, bo olej to jednak chyba jest MOBIL 1 a nie MOBIL bez jeden... Czyż nie tak??

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » sob lut 09, 2008 18:36

gucio679 pisze:Szosownik chodziło mi oczywiście o MOBIL 0W40 ( zero W czterdzieści) a nie 10W40 (dziesięć W czterdzieści) :bajer: ,a napisałem tak, bo olej to jednak chyba jest MOBIL 1 a nie MOBIL bez jeden... Czyż nie tak??

Pozdrawiam
zauważ że 1 jest tylko przy mobilu syntetycznym :bajer:
miałem prawo zrozumieć że to półsyntetyk :smoke:
http://www.mobil.pl/Poland-Polish/LCW/Audiences/LCV.asp

[ Dodano: 09 Lut 2008 17:51 ]
tmk pisze:RADEK1985, gucio679, również jeżdżę na Mobilu 10W40 (Formula; nowa nazwa: Super S). Z tego co mówił mi człowiek, któremu powierzam serwisowanie swojego Golfa (Mobil) 10W40 jest dobrym olejem i nie ma co zmieniać jeśli nie jeździsz wyczynowo.
z tego co wiem to RADEK1985 zmienił na valvoline 10 w60 racing za radą kolegi GTO
Ostatnio zmieniony sob lut 09, 2008 18:52 przez Szosownik, łącznie zmieniany 3 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 315 gości