ssanie w RP- problemow ciag dalszy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
papaj
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: śr lis 07, 2007 20:32
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

ssanie w RP- problemow ciag dalszy

Post autor: papaj » pt lut 08, 2008 15:39

mam takie pytanie, od czego jest ta odłączona wtyczka? od silniczka krokowego? pytam bo na zapalonym silniku, po odłączeniu jej, nic sie nie dzieje, auto chodzi cały czas tak samo, a dodam ze od kilku dni odpala bez ssania

Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz lut 10, 2008 20:05 przez papaj, łącznie zmieniany 3 razy.


http://www.audi80.pl/coupe-moja-niunia-z-mini-pakietem-z-s-ki-vt32366.htm#343165

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt lut 08, 2008 15:47

a co tam masz wtrysk czy gaznik , jeśli gaznik to może wiesz jaki typ , bo na fotce mało widać



qbap
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: ndz wrz 16, 2007 21:31
Lokalizacja: Ciechocinek

Post autor: qbap » pt lut 08, 2008 16:29

miś fazi pisze:a co tam masz wtrysk czy gaznik , jeśli gaznik to może wiesz jaki typ , bo na fotce mało widać
Polecam przeczytać tytuł tematu :chytry:



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt lut 08, 2008 16:33

a Ty myślisz że w silniku RP było zawsze to samo ? zamiast kogoś pouczac to odpisz koledze na jego pytanie



Awatar użytkownika
papaj
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: śr lis 07, 2007 20:32
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: papaj » pt lut 08, 2008 17:07

chłopaki silnik RP, mono-wtrysk, wtyczka pod linka gazu


http://www.audi80.pl/coupe-moja-niunia-z-mini-pakietem-z-s-ki-vt32366.htm#343165

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » pt lut 08, 2008 17:42

chyba do czujnika polozenia przepustnicy ale nie dam sobei reki uciac


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
piotr_5
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 464
Rejestracja: czw paź 04, 2007 20:21
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: piotr_5 » pt lut 08, 2008 17:56

to wtyczka od silniczka krokowego od tpsu jest z ptawej strony wtrysku:)



Awatar użytkownika
pasja
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn sty 29, 2007 22:06
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: pasja » pt lut 08, 2008 17:57

skoro smiga to po co to ruszac? a nawet jak odlaczysz to i tak efektu niema zadnego, silniczek k. odlaczony nie reaguje a potencjometr nie poda wiecej wachy, wiec najlatwiej dodac gazu, jak zgasnie to od przepustnicy a jak nie i bedzie normalnie to krokowy;]


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1693571#1693571 <--SpRaWdZ tO
WSTYD TO KRAŚĆ I MIEĆ OSZPECONEGO GOLFA!!!!!

Awatar użytkownika
piotr_5
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 464
Rejestracja: czw paź 04, 2007 20:21
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: piotr_5 » pt lut 08, 2008 17:57

to czarne to przeciez silniczek krokowy :helm:



qbap
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: ndz wrz 16, 2007 21:31
Lokalizacja: Ciechocinek

Post autor: qbap » pt lut 08, 2008 19:26

miś fazi pisze:a Ty myślisz że w silniku RP było zawsze to samo
Właśnie tak myślałem :) Pierwsze słysze żeby rpek mogł mieć cos innego jak jednopunkt. A ty pytałeś o gaźnik...
A co do tematu zobaczyłem u siebie i żeczywiście jest to raczej wtyczka od silniczka krokowego.



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » sob lut 09, 2008 13:10

miś fazi pisze:a Ty myślisz że w silniku RP było zawsze to samo ?
Tak w RP zawsze było to samo. Monowtrysk Boscha.
Co do wtyczki to też stawiam na sterowanie silniczkiem krokowym o ile wtyczka do niego pasuje.


=-Pinhead-=

Racetrack
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: wt gru 18, 2007 00:58
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: Racetrack » sob lut 09, 2008 14:09

Jest to oczywiście wtyczka do silnika sterującego biegu jałowego (czyli do tzw. silniczka krokowego).



Awatar użytkownika
papaj
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: śr lis 07, 2007 20:32
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: papaj » sob lut 09, 2008 16:09

dzieki chłopaki, ale zastanawia mnie jedno, dlaczego jak go odłącze to nic sie nie dzieje? chyba cos powinno sie dziac?
jest jakaś możliwość sprawdzenia tego silniczka?


http://www.audi80.pl/coupe-moja-niunia-z-mini-pakietem-z-s-ki-vt32366.htm#343165

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » sob lut 09, 2008 17:10

wedlug ksiazki nazywa sie to conector (throttle valve positioner and idle switch)
Ostatnio zmieniony sob lut 09, 2008 17:11 przez zajac, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 338 gości