RP odpala bez ssania, pomocy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr lut 06, 2008 20:14

Pin 2 sterownika podaje plus, drugi kabel czujnika to masa, niewiem gdzie ten drugi kabel jest do masy podpiety, czy w sterowniku czy gdzieś do nadwozia. Więc czy jest masa sprawdź mierząc opór między klema ujemna aku a pinem we wtyczce czujnika który podaje masę, ma być mniejszy jak 1 om.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » czw lut 07, 2008 05:34

papaj pisze:nie za bardzo rozumiem o czym mowisz, jesli odepne ta wtyczke i auto zapali na wolnych obrotach, ok500 bo tak teraz odpala, to znaczy ze czujnik jest ok? czy jak?
Tak. Wynika to z tego, że opór czujnika na zimno jest duży, z wypietą wtyczką jest max, więc nie powinno być różnicy. Natomiast jeśli wypniesz wtyczkę na gorący silniku to obroty powinny wzrosnąść chyba do ok 1200-1500.
papaj pisze:auto zapali na wolnych obrotach, ok500 bo tak teraz odpala,
Za małe są te obroty. U mnie odpala i obroty są ok 800-850.
Paweł Marek pisze:zrób jeszcze teścik i zapalaj na próbę z wyciagniętą wtyczką, napisz co będzie, może wskoczy od razu na obroty a może nic sie nie zmieni.
Ten pomysł już był :)
bodzio_j pisze:Spróbuj odpalić auto z wyjętą wtyczką od tego czujnika i zobaczysz jak sie zachowa



Awatar użytkownika
papaj
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: śr lis 07, 2007 20:32
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: papaj » czw lut 07, 2008 20:43

witam, wszystko pomierzyłem tak jak pisaliście, napięcie na czujniku jest 4,55V, masa jest, a po odpięciu wtyczki na ciepłym nic sie nie zmienia i jakoś nie mam pomysłu co to może być, pojechałem do fachownika ale on tez nie wie


http://www.audi80.pl/coupe-moja-niunia-z-mini-pakietem-z-s-ki-vt32366.htm#343165

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lut 07, 2008 20:52

masz jeszcze troszkę czujników do kontroli. TPS, czujnik temp. powietrza, opisy znajdziesz na forum jak posprawdzać.
bodzio_j pisze:Ten pomysł już był bodzio_j napisał/a:
Spróbuj odpalić auto z wyjętą wtyczką od tego czujnika i zobaczysz jak sie zachowa
sorki bodzio_j, nie dopatrzyłem


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
papaj
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: śr lis 07, 2007 20:32
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: papaj » pt lut 08, 2008 07:33

Panowie, a czy może mieć coś z tym wspolnego to, ze auto nagle zaczeło normalnie na benzynie jeżdzic? bo wczesniej to dlawil sie, szarpal itp i strasznie zaczeły od wczoraj zawory klepac, (albo popychacze zaworów), nie wiem co sie dzieje, ale w ciagu kilku dni moj samochod diametralnie zmienił "styl zachowania"....:/


http://www.audi80.pl/coupe-moja-niunia-z-mini-pakietem-z-s-ki-vt32366.htm#343165

qbap
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: ndz wrz 16, 2007 21:31
Lokalizacja: Ciechocinek

Post autor: qbap » pt lut 08, 2008 11:41

czy rezystancja niebieskiego czujnika na poziomie 2.2kohm na zimno i ok 450 ohm na ciepło jest już moćno nieprawidłowa? Rozglądać się za nowym czujnikiem czy może jakoś da sie przeczyścic??
Pzdr



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 287 gości