Witam jestem szczęsliwym posiadaczem golfa II :] ale mam takie pytanie do was z tylu mam bębny i chcialem sie zorientowac co trzeba wymienic i jak zeby byly tarcze
przydalby sie tez jakis opis jak to zrobic z gory wielkie dzieki
szukalem na forum ale niestety nie znalazlem zeby nie bylo ze czekam na gotowe
co potrzeba zeby zalożyć z tyłu tarcze?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- ...OSA...
- Gadatliwa bestia
- Posty: 692
- Rejestracja: pt lip 27, 2007 21:04
- Lokalizacja: Lubliniec
- Kontakt:
wrzuc belke z gti i najlepiej serwo z gti i powinno grac, choc nie jestem pewny czy przy takiem zabiegu nie trzeba z przodu wiekszych hamulcow wrzucic .
Ostatnio zmieniony pt lut 08, 2008 09:42 przez ...OSA..., łącznie zmieniany 1 raz.
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
sam nic nie poskladasz bo belke musisz zmienic na taka w ktorej sa tarcze jedyne co sobie mozesz pokombinowac to od razu powymieniac lozyska zregenerowac zaciski
jak sa tarcze z tylu to przednie tarcze sa wentylowane i jak osa napisal przydaloby sie serwo i korektor sily hamowania
jak sa tarcze z tylu to przednie tarcze sa wentylowane i jak osa napisal przydaloby sie serwo i korektor sily hamowania
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Nie musisz zmieniac wcale belki. Wystarczy ci:
1. Zaciski hamulcowe
2. Jarzma zacisków
3. Czopy belki tylnej
4. Tarcze hamulcowe.
5. Linki do hamulca ręcznego
Wymieniasz czopy na takie do tarcz, zakladasz na te czopy tarcze, potem zakladasz jarzma i zaciski. Na koniec wymieniasz linki i cieszysz sie tarczowymi heblami z tylu
1. Zaciski hamulcowe
2. Jarzma zacisków
3. Czopy belki tylnej
4. Tarcze hamulcowe.
5. Linki do hamulca ręcznego
Wymieniasz czopy na takie do tarcz, zakladasz na te czopy tarcze, potem zakladasz jarzma i zaciski. Na koniec wymieniasz linki i cieszysz sie tarczowymi heblami z tylu
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Wg ETKI do hamulców tarczowych z tyłu jest też inna rączka od hamulca ręcznego (co wcale nie oznacza, że ta stara nie bedzie pasowała, podejżewam, że chodzi tutaj raczej o skok, lub siłę ciągu linki). Przydałyby się też blachy osłaniające tarcze od wewnątrz.
Poza tym do golfów z mocniejszymi silnikami (np. KR, PG) idzie inna pompa hamulcowa (to tylko taka poszlaka, bo samochody z mocniejszymi silikami miał tarcze z tyłu i może dlatego właśnie inna pompa).
Pewną niewiadomą jest też korektor siły hamowania - w przypadku hamulców bębnowych czasami był, czasami go nie było, nie wiem, jak jest z tarczami. W każdym razie czy do tarcz, czy do bębnów -był ten sam, dowiedz się tylko, czy tarcze zawsze miały korektor, czy mogą go nie mieć.
Reszta to tak, jak pisał bugalon + chyba troche inny układ rurek metalowych od hamulców.
No i z tymi przednimi to nie wiadomo - czy tacza musi być wentylowana, czy nie. Na pewno, jak będzie wentylowana, to nie zaszkodzi.
Poza tym do golfów z mocniejszymi silnikami (np. KR, PG) idzie inna pompa hamulcowa (to tylko taka poszlaka, bo samochody z mocniejszymi silikami miał tarcze z tyłu i może dlatego właśnie inna pompa).
Pewną niewiadomą jest też korektor siły hamowania - w przypadku hamulców bębnowych czasami był, czasami go nie było, nie wiem, jak jest z tarczami. W każdym razie czy do tarcz, czy do bębnów -był ten sam, dowiedz się tylko, czy tarcze zawsze miały korektor, czy mogą go nie mieć.
Reszta to tak, jak pisał bugalon + chyba troche inny układ rurek metalowych od hamulców.
No i z tymi przednimi to nie wiadomo - czy tacza musi być wentylowana, czy nie. Na pewno, jak będzie wentylowana, to nie zaszkodzi.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 209 gości