mk III GT pytanie???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

czester
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: sob sty 15, 2005 11:04
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

mk III GT pytanie???

Post autor: czester » wt sie 30, 2005 20:10

witam wszystkich fałwejowców
mam pytanie odnośnie tylnego zawieszenia:
podczas pokonywania tzw. przełomów poprzecznych (popularnych na naszych drogach) słychać u mnie (nie wiem jak to opisać) walenie. wymieniłem amory,odboje, i tuleje wachacza nic nie pomogło???????
może to zjawisko normalne ponieważ według mnie GT ma twardsze sprężyny, porównywałem z wersją CL



Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » wt sie 30, 2005 20:19

moze masz sportowy zawias i dlatego wydaje cie sie ze ma inne zawieszenie nizw innych golfach...co do stukania to moga stukac same amorki(ja tak miałem)badz moze masz wybite tulejki w belce i trza wymienic


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

czester
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: sob sty 15, 2005 11:04
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: czester » wt sie 30, 2005 20:23

ćwikła pisze:moze masz sportowy zawias i dlatego wydaje cie sie ze ma inne zawieszenie nizw innych golfach...co do stukania to moga stukac same amorki(ja tak miałem)badz moze masz wybite tulejki w belce i trza wymienic
napisałem że wymieniłem amory odboje i tuleje belki tylnej przed wymianą było identyko
zawiecha prawie na 100% orginał bo dziury niędzy kołem a rantem jak w d........



Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » wt sie 30, 2005 20:28

to prawdopodonie wina lezy po stronie amorków(tak bylo w moim przypadku),a skad twój wniosek ze gt ma twardsze sprezyny???za twardosc tez odpowiadaja w jakims stopniu amorki...gazowe zawsze sa twardsze od olejowych...no ale z tego co wiem co wersje gt miały zawias nizszy od standardu o 20mm...


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

czester
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: sob sty 15, 2005 11:04
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: czester » wt sie 30, 2005 20:40

[quote="ćwikła"]a skad twój wniosek ze gt ma twardsze sprezyny???
poprostu sprawdzliśmy poprzez naciskanie tyłu auta u mnie duzo wiecej siły trza było użyc by "wcisnąć" go w dół



Awatar użytkownika
Marihuana Man
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: Marihuana Man » wt sie 30, 2005 20:41

Też to mam.. W poprzednim golfie też to miałem... Też zawieszenie bez zarzutu jest więc nauczyłem się z tym żyć... W obydwu przypadkach oczywiście zawias obniżony...



Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » wt sie 30, 2005 20:43

czester pisze:
ćwikła pisze:a skad twój wniosek ze gt ma twardsze sprezyny???
poprostu sprawdzliśmy poprzez naciskanie tyłu auta u mnie duzo wiecej siły trza było użyc by "wcisnąć" go w dół
to jak mówie ze jest twaredszy to nie siwadczy o sprezynmach tylko ale o amorkach??chybaze macie identyczne amory(w co nie uwierze)...ja tez mam u sibie sportowy zawias i wczesniej mi tez pukały...wymieniłem amory na nowe i juz poł roku mam spokój



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości