mk III GT pytanie???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
mk III GT pytanie???
witam wszystkich fałwejowców
mam pytanie odnośnie tylnego zawieszenia:
podczas pokonywania tzw. przełomów poprzecznych (popularnych na naszych drogach) słychać u mnie (nie wiem jak to opisać) walenie. wymieniłem amory,odboje, i tuleje wachacza nic nie pomogło???????
może to zjawisko normalne ponieważ według mnie GT ma twardsze sprężyny, porównywałem z wersją CL
mam pytanie odnośnie tylnego zawieszenia:
podczas pokonywania tzw. przełomów poprzecznych (popularnych na naszych drogach) słychać u mnie (nie wiem jak to opisać) walenie. wymieniłem amory,odboje, i tuleje wachacza nic nie pomogło???????
może to zjawisko normalne ponieważ według mnie GT ma twardsze sprężyny, porównywałem z wersją CL
napisałem że wymieniłem amory odboje i tuleje belki tylnej przed wymianą było identykoćwikła pisze:moze masz sportowy zawias i dlatego wydaje cie sie ze ma inne zawieszenie nizw innych golfach...co do stukania to moga stukac same amorki(ja tak miałem)badz moze masz wybite tulejki w belce i trza wymienic
zawiecha prawie na 100% orginał bo dziury niędzy kołem a rantem jak w d........
to prawdopodonie wina lezy po stronie amorków(tak bylo w moim przypadku),a skad twój wniosek ze gt ma twardsze sprezyny???za twardosc tez odpowiadaja w jakims stopniu amorki...gazowe zawsze sa twardsze od olejowych...no ale z tego co wiem co wersje gt miały zawias nizszy od standardu o 20mm...
ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6
- Marihuana Man
- Gadatliwa bestia
- Posty: 867
- Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
- Kontakt:
to jak mówie ze jest twaredszy to nie siwadczy o sprezynmach tylko ale o amorkach??chybaze macie identyczne amory(w co nie uwierze)...ja tez mam u sibie sportowy zawias i wczesniej mi tez pukały...wymieniłem amory na nowe i juz poł roku mam spokójczester pisze:ćwikła pisze:a skad twój wniosek ze gt ma twardsze sprezyny???
poprostu sprawdzliśmy poprzez naciskanie tyłu auta u mnie duzo wiecej siły trza było użyc by "wcisnąć" go w dół
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości