Od czego jest niebieski czujnik temperatury w RP
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 274
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 17:45
- Lokalizacja: Kraków
Ok,dzięki bodzio jeszcze raz.
[ Dodano: 23 Sty 2007 16:20 ]
Witam bodzio! Tak informacyjnie odnośnie tego niebieskiego czujnika-robiłem dziś pomiar na zimnym silniku, temperatura otoczenia +2st C. Pokazało 5,76 Kohm. Nie jeżdziłem dziś nigdzie więc na gorącym jeszcze nie zrobiłem,pewnie jutro mi się uda. Ale co myślisz o tym wskazaniu na zimnym?
[ Dodano: 23 Sty 2007 16:20 ]
Witam bodzio! Tak informacyjnie odnośnie tego niebieskiego czujnika-robiłem dziś pomiar na zimnym silniku, temperatura otoczenia +2st C. Pokazało 5,76 Kohm. Nie jeżdziłem dziś nigdzie więc na gorącym jeszcze nie zrobiłem,pewnie jutro mi się uda. Ale co myślisz o tym wskazaniu na zimnym?
Andrzej
-
- Użytkownik
- Posty: 274
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 17:45
- Lokalizacja: Kraków
-
- Użytkownik
- Posty: 274
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 17:45
- Lokalizacja: Kraków
bodzio_j,cześć,w związku ze "starą" sprawą-(obroty w RP) masz może wiedzę na temat ewent. czyszczenia silniczka krokowego w tym silniku,a jeżeli można to robić to jest jakiś sposób czy obojętnie jak.Krążą różne opinie na ten temat-od jednych że można i sprawa się poprawia -po inne,że nic to nie daje.Jakbyś mógł się do tego odnieść to wielkie dzięki(a może "przerabiałeś" ten temat i wiesz dokładnie jak to z tym czyszczeniem jest).Pozdr.
Andrzej
- MarianWSP
- Mały gagatek
- Posty: 123
- Rejestracja: ndz gru 25, 2005 00:31
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
ja kupilem taki czujnik jakas podjebke za 20 zl i powiem tak: nie warto
na uszkodzonym czyjniku tez podrobka odpalal dobrze za 1 razem ale obroty byly za wysokie teraz po zamontowaniu nowego odpalic nie moge ale obroty sie ustabilizowaly
na uszkodzonym czyjniku tez podrobka odpalal dobrze za 1 razem ale obroty byly za wysokie teraz po zamontowaniu nowego odpalic nie moge ale obroty sie ustabilizowaly
VW TOUAREG 2.5 TDI @220 KM + Golf II 1.6 EZ Automatic '86 + LUPO SDI @ TDI
-
- Użytkownik
- Posty: 274
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 17:45
- Lokalizacja: Kraków
Cześć,ja też miałem problemy z obrotami (były dziwnie niestabilne) szczególnie gdy była duża wilgoć- RP-ki są czułe na pogodę. Szukałem przyczyny wszędzie łącznie ze wspomnianym niebieskim czujnikiem,a okazało się,że przyczyną była elektryka,czyli zmieniłem świece na NGK,przewody zapłonowe na Beru,kopułkę i palec i ...... wszystko wróciło do idealnej normy bez względu na pogodę wszystko jest na tip top. A więc reasumując,gdy macie problemy podobne do opisanych powyżej proponuję dobrze przyjrzeć się układowi zapłonowemu i ewent. wymieniać na dobre markowe części nim zaczniecie doszukiwać się problemu tam gdzie go nie ma. Zyczę samych ustabilizowanych obrotów. Pozdrawiam.
Andrzej
u mnie czujnik był zrypany choć po przemierzeniu do wartości wychodziły dobre ale że miałem już nowy to zamieniłem je i problem ustał. No ale cóż szczęście wiecznie trwać nie może więc po roku czasu znów obroty szaleją czyżby to znów wina czujnika?
PozdraVWiam - Tomek :pub:
zapraszam do oględzin mojego VWeja :bajer:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224068
zapraszam do oględzin mojego VWeja :bajer:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224068
falujące obroty
Witam,miałem do dziś ten problem,pojechałem do mechanika,myślałem że to sonda lambda,okazało się że to wąż podciśnienia (krótki)był popękany od spodu.Po wymianie mój rp chodzi jak nowy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 307 gości