Problem z alternatorem, iskry, pali sie dioda ladowania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ryke24
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr lut 06, 2008 22:50
Lokalizacja: zabrze

Problem z alternatorem, iskry, pali sie dioda ladowania

Post autor: ryke24 » śr lut 06, 2008 22:56

Witam

Dzisiaj, taki bonus dostalem do zycia....
Jade sobie, i nagle cos trze zaczyna zapalac sie dioda od ladowania akumulatora, plus czasem dioda z olejem... Zatrzymuje sie, otwieram maske, i widze iskry wylatujace z alternatora, gasze silnik, to wylatuje dymek z alternatora.... A ze chce dojechac do domu(2km jescze), odpalam, i znow trze czasem, plus dioda z olejem, i dioda miga czasem z akumulatorkiem...
Powiedzcie mi, co sie moglo stac z alternatorem + dlaczego dioda migala z silnika?
Mam Golfa MkII 1.6D 84r.
Ostatnio zmieniony śr lut 06, 2008 23:40 przez ryke24, łącznie zmieniany 2 razy.



Jozef
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: czw lut 24, 2005 09:50
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Jozef » śr lut 06, 2008 23:40

No co mogło się stać, rozwaliło łożysko altka i wirnik trze po stojanie aż iskry walą, przy okazji mogło robić zwarcie i migały jakieś lampki. Zaniedbałeś altka chyba trochę, bo łożyska zużywając się dają głośno znać o tym.



ryke24
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr lut 06, 2008 22:50
Lokalizacja: zabrze

Post autor: ryke24 » śr lut 06, 2008 23:59

Jak dajac znac?... Wiem ze piszczal alternator, ale to byla wina paska, ktorego wymienilem jakies 3 tg temu... Zadne odglosy potem nie byly wyrazne... takie cos da sie naprawic, czy trzeba wymienic alternator?.... co jest tansze?:)...



leoncio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: wt wrz 18, 2007 22:05
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: leoncio » czw lut 07, 2008 00:08

musiales za mocno pasek napiac :) proponuje zweryfikowac stan wirnika i stojana u jakiegos elektryka i wtedy decyzja



ryke24
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr lut 06, 2008 22:50
Lokalizacja: zabrze

Post autor: ryke24 » czw lut 07, 2008 01:15

Czyli wina moze lezec przez naciagniecie za mocno paska... Ale zaraz sie wkurze...i najlepsze jest to, ze przy okazji jak bylem u mechanika, poprosilem kolesia, aby zmienil mi pasek... chyba bede musial sie przejechac do niego, ze to z jego winy jest...



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » czw lut 07, 2008 01:19

lozyska mogly byc zmeczone i tylko sie tak zbieglo z tym paskiem ale nie ma co dumac tylko rozebrac altka i zerknac co tam padlo


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

ryke24
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr lut 06, 2008 22:50
Lokalizacja: zabrze

Post autor: ryke24 » czw lut 07, 2008 11:27

aha, czyli nie mam meczyc mechanika, ze to z jego winy:):)... bo juz mialem dzisiaj dzwonic:):)....



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 191 gości