hamulce w golfie 1,8 co zrobic pomocy bo oszaleje

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
_FORNAL_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz gru 26, 2004 14:16
Lokalizacja: kalisz
Kontakt:

hamulce w golfie 1,8 co zrobic pomocy bo oszaleje

Post autor: _FORNAL_ » wt sie 23, 2005 23:33

witam to zow ja z pytaniami co do hankli w golfie 1,8 co zrobic zeby byly jak zyleta moze powiem co juz zrobilem
awiec na poczatku amienilem plyn potem zmienilem tarcze na bremboo max te nacinane klocki juz 3 razy wymienialem i feroodo i ate i wogule potem zmienilem pompe hamulcowa a hankiel jest taki se glowny problem to to ze jak pedze z jakies 140km/h i hamuje to potem hamulca niema wcale a na kolach to mozna jaja smarzyc a pozatym hankiel jest taki se mozna cos zrobic zeby bylo lepiej moze jakies tarcze wentylowane ine serwo albo cos moze od jakiegos inego modelu zainstalowac tarczei zaciski moze ma ktos cos na opchniecie poradzcie cos bo tak to strach smigac z gury dzieki



Awatar użytkownika
blackwhite
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
Lokalizacja: Dumfries
Kontakt:

Post autor: blackwhite » wt sie 23, 2005 23:36

Z tyłu masz bębny jak się nie myle?
Sprawdź czy okładziny i szczęki są ok.


Black

Awatar użytkownika
kamil993
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: pt cze 24, 2005 18:18
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil993 » wt sie 23, 2005 23:45

a czy przy wymianie klockow dokladnie oczysciles i wysmarowales tloczki? moze to one sa przyczyna bo sa pozacierane?


Scirocco Team Portal
www.scirocco.pl

Awatar użytkownika
Krembul
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 302
Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:41
Lokalizacja: Radom/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Krembul » wt sie 23, 2005 23:48

Może wymień na seryjne z GT bo u mnie takie właśnie są i hamują rewelacyjnie. Żadnego przegrzewania ani znaczącego osłabienia po długim, mocnym hamowaniu. Z przodu i z tyłu są tarcze. Jak dla mnie jest więcej niż bardzo dobrze.


Sprzedam REFLEKTORY "golf IV look" do mk3 stan idealny+3 komplety żarówek xenon oraz SPORTOWY FILTR POWIETRZA K&N do mk3+olejki regenerujące(200PLN)

Awatar użytkownika
_FORNAL_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz gru 26, 2004 14:16
Lokalizacja: kalisz
Kontakt:

Post autor: _FORNAL_ » śr sie 24, 2005 00:05

tak mam szczeki z tylu ale hankiel reczny jest na jeden zabek
a mowisz o wersji gt golfa 3 jeslitak to jakie masz tarcze z przodu i niewiesz czy serwo i pompa sie ruzni a pozatym zaciski sa pewnie ine a klocki sa z takimi blaszkami i czy to jkest na 4 srtuby cz na 5



Tomasz23

Post autor: Tomasz23 » pn sie 29, 2005 21:24

Wydaje mi się że masz za mocno rozprężone szczęki. Jak podniesiesz na lewarku to koło musi sie lekko obracać. Ręczny powinien być na 3 zęby. po takim zagrzaniu radzę też wymienić płyn. Jak masz tak mocno rozprężone to z cylinderka wychodzą tłoczyska i trzymają rozwarte szczęki cały czas i za drugim raze pedał skacze bo nie ma czym hamować. Pozdrawiam



mozik1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: ndz lut 13, 2005 01:39
Lokalizacja: ostrowiec świętokrzyski

Post autor: mozik1 » wt sie 30, 2005 11:22

witam. miałem ten sam ból. zmieniłem szczęki, sprężynki, bębny, umyłem wszystko zmywaczem do hamulców, złożyłem. hample niebo a ziemia. jest super. na starych cylinderki za daleko się rozsuwały i nie miały już siły. pozdrowionka



Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » wt sie 30, 2005 12:29

A jak mam w GTI 4X tarcza , z przodu wentylowane oczywiscie KPL 4szt. Brembo + KPl Ferodo na wszystkie kola i jest lepiej niz w orgialnej GTI , wywalilem regulator sily hamowania z tylu ,. ktory mi robil taki wal jak u ciebie ze mi pedal spadal , albo byl ok a tarcze nie hamowaly , byl uszkodzony jak sie okazalo



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt sie 30, 2005 16:32

Ja też z przodu zaciski i tarcze z 16V 256mm, a na tyle mam tarcze z MK2 GT. Do tego pompa i serwo z audi 80 z tłokiem 22mm. Auto staje w miejscu.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 455 gości