jaka instalacja gazowa do golfa4 1.6 16v SR ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Mentos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: pn sie 23, 2004 16:36
Lokalizacja: GWE
Kontakt:

jaka instalacja gazowa do golfa4 1.6 16v SR ?

Post autor: Mentos » pn sie 29, 2005 22:36

u gazownika jednego powiedzieli ze tylko sekwencja..prawda to ?



Awatar użytkownika
DamianCU
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 900
Rejestracja: ndz maja 01, 2005 13:13
Lokalizacja: Ośvwięcim, Przeciszóvw

Post autor: DamianCU » pn sie 29, 2005 23:22

Tak, tylko sekwencja. Masz wielopunkt, plastikowy kolektor i 16 zaworowa glowice. cena ok 3500 zl.


Każdy jest Kimś [VW]
Pozdrawiam DamianCU
GTI: viewtopic.php?f=88&t=346397" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kefasso
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pn wrz 12, 2005 09:56
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: kefasso » śr wrz 21, 2005 12:56

No ja mam Golfa IV 1.6 16V z 2000 roku i ci powiem właśnie troche z tym gazem. Kupiłem samochód z instalacją gazową BRC typu "dżast" (nie wiem jak się to pisze), i koleś, który wcześniej jeździł tym samochodem, miał to tak zrobione, że w ogóle komputer nie sterował tym gazem, tylko jak to powiedział mi koleś że leciało tyle ile wleciało tego gazu. Wymienił mi koleś mikser w tym gazie, zaprogramował i wszystko było w porządku. Po kilku dniach samochód się troszke dławił na gazie, ale zadzwoniłem i gość mówi, że to normalny objaw, że katalizator pracuje itd i że to minie. Minęło. Powiedział prawdę. Samochodzik mi zaczął ładnie spalać, bo przy moim jeżdżeniu koło 9 na 100km. I teraz zaczęły mi się robić jakieś chocki klocki. Nie wiem czym to jest spowodowane, podejrzewam że to nie wina gazu, ale na wrazie co kazałem odciąć ją, żeby wykapować co jest. (dlatego jestem też na tym forum) Chodzi o to, że samochód zaczął się dławić i to dosyć mocno, ale tylko w momencie kiedy na trzymam go na równych obrotach i to tak koło 2000 obr. Do tego zapalają mi się lampki CHECK i EPC (ta druga to chyba tryb awaryjny). Jeżdżę do kolesia na komputer już od tygodnia. Wychodzą dziwne błędy typu, że mieszanka za mało wzbogacona, drugi że "sporadycznie" nieszczelność jakiegoś układu między przepustnicą a czymś tam i koleś nie może za bardzo wyczuć co jest, a mówi nie chcę ci wymieniać połowy części bo się może okazać że to nie to. Jeżdżę już od tygodnia na benzynie, więc nie jest to wina gazu, tak mi sie wydaje. Jednak pojeździłem troche po różnych zakładach gazowniczych, przeróżnych firm, i teorie są różne. Jedni mówią, że ten samochód powinnien jeździć tylko i wyłącznie na instalacji sekwencyjnej, drugi że to dobra instalacja, bo mam aluminiowy czy metalowy kolektor (nie plastikowy w każdym bądź razie) i że nie ma sensu inwestować w sekwencyjną instalację, a na tej powinien dobrze jeździć. Ja dochodzę do wniosku, że szukam klienta na tą instalację co mam w samochodzie (normalnie kosztuje koło 2000 tyś), dopłacam kolesiowi 1000 zł (butla mi zostaje) i będę chciał sekwencyjny gaz, bo jednak to całkiem inna zasada działania, a trochę mi szkoda silnika, żeby na jakiejś instalacji gazowej jeździł co do której wiele ludzi ma zdanie że nie powinien. Więc polecam ci sekwencyjną a jeśli chodzi o firmę, to tu jest na forum na prawdę dużo postów na temat firm. Moje zdanie jest takie, jeśli jest dobry fachowiec (tak jak widzę wielu chłopaczków na tym forum) to może Ci wstawić nie najlepszej firmy gaz a będzie ci lepiej chodził, niż ten co wstawi Ci najlepszej firmy, a tak Ci go zamontuje że bedziesz miał kupe a nie gaz.

Powodzenia.
Fakt jest taki, że jak się jeździ dziennie koło 100 km to nie ma bata, tylko gaz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 340 gości