Jak wymienić pasek od wspomagania?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
KarQ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: ndz sty 21, 2007 01:57
Lokalizacja: Płockowo

Jak wymienić pasek od wspomagania?

Post autor: KarQ » wt lut 05, 2008 19:46

Witam.

Mam taki problem, pewnego dnia, kiedy wsiadłem do samochodu skręciłem kołami na postoju zblokowało mi kierownicę, ale po chwili puściło. Problem zniknął, lecz teraz jest notoryczną sprawą. Kiedy skręcę do oporu, pasek drze ryja jak wściekły. Powiedzcie mi czy można go jakoś naciągnąć, albo jak go wymienić. Nie mam kanału, nie leżałem pod autem, nie wiem jak to wygląda.

Auto z 1994r 1.8 (ABS+automat) Variant


92' MK3 GT SPECIAL (ABS)
93' VA GT 16V (C20XE)
94' MK3 Variant (ABS)
96' KM3 GTI TDI 20 JAHRE (AFN+)

Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » wt lut 05, 2008 19:51

Potrzebujesz do tego klucz 13. Tu masz też rysunek pompy:
Obrazek



Awatar użytkownika
KarQ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: ndz sty 21, 2007 01:57
Lokalizacja: Płockowo

Post autor: KarQ » wt lut 05, 2008 20:02

Z tego co widzę to muszę odkręcić śrubę nr 16 i spróbować przesunąc w prawą stronę koło, dobrze to rozumiuje? :chytry:

Mam na myśli naciągnięcie paska.


92' MK3 GT SPECIAL (ABS)
93' VA GT 16V (C20XE)
94' MK3 Variant (ABS)
96' KM3 GTI TDI 20 JAHRE (AFN+)

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » wt lut 05, 2008 20:34




Awatar użytkownika
KarQ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: ndz sty 21, 2007 01:57
Lokalizacja: Płockowo

Post autor: KarQ » wt lut 05, 2008 22:11

Dzięki koledzy. Z kartkami w ręku i pod samochodem będzie mi łatwiej niż przed monitorem :bajer:

Pozdrawiam

PS. Dopiero teraz znalazłem to:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=82490

Jeśli możecie to podrzuccie mi jeszcze jaki model paska podejdzie do mnie.

1.8 (ABS automat) 1994r ale jeszcze nie jest to model 95r. Variant, klimy brak.
Ostatnio zmieniony wt lut 05, 2008 22:28 przez KarQ, łącznie zmieniany 2 razy.


92' MK3 GT SPECIAL (ABS)
93' VA GT 16V (C20XE)
94' MK3 Variant (ABS)
96' KM3 GTI TDI 20 JAHRE (AFN+)

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » śr lut 06, 2008 00:20

KarQ, conitech 11,5X685



wojtas.l
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz lis 19, 2006 22:01
Lokalizacja: Sucha Beskidzka
Kontakt:

Post autor: wojtas.l » czw lut 14, 2008 19:02

cześć
a skąd wiadomo jak powinien być naciągnięty pasek?
czy trzeba go naciągnąć na maksa? czy jest jakaś "miara naciągu"?

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lut 14, 2008 19:15

ugięcie paska pod naciskiem palca 1 cm, jak każdego innego paska klinowego. A jeśli jesteś bardzo pedantyczny - to sa do tego specjalne przyrządy w lepszych serwisach.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

wojtas.l
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz lis 19, 2006 22:01
Lokalizacja: Sucha Beskidzka
Kontakt:

Post autor: wojtas.l » czw lut 14, 2008 19:20

ok ten palec mi już coś mówi -



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 387 gości