Niedogrzany silnik...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- upel
- Mały gagatek
- Posty: 148
- Rejestracja: śr cze 06, 2007 22:17
- Lokalizacja: okolice Warszawy
- Kontakt:
No i już po wymianie , powiem, że troszkę się namęczyłem, ale się udało
No wiec tak.... stary termostat miał temperaturę 87 stopni i było napisane Made in Germany i nic więcej to nawet nie wiem co to za firma, ale żaden oryginał na pewno....
Powiem, że dało to coś, miałem na 70 stopni non stop, a teraz mam wskazówkę jakoś tak 80-82 stopnie to może też być przekłamanie wskaźnika, a zresztą termostat mam na 84 stopnie... czyli praktycznie nie realne jest żeby była wskazówka w pionie jeśli chodzi o szybkość nagrzewania to chyba to samo, ale na starym wskazówka stawała na 70 a na tym jak coś to 80. Jutro mogę więcej coś napisać, bo będzie akurat zimny silnik po nocy i będę jechał do pracy to się okaże Stary termostat widocznie za wcześniej się trochę otwierał i dlatego tak...
Także kruq możesz powoli próbować myślę, tylko faktycznie WAHLER i chyba nic innego... jeszcze jutro na priv rano damo Ci znać jak dojadę do pracy, jak to wygląda , bo dziś mało czasu i zresztą silnik był dogrzany, bo do wentylatora czekałem
No wiec tak.... stary termostat miał temperaturę 87 stopni i było napisane Made in Germany i nic więcej to nawet nie wiem co to za firma, ale żaden oryginał na pewno....
Powiem, że dało to coś, miałem na 70 stopni non stop, a teraz mam wskazówkę jakoś tak 80-82 stopnie to może też być przekłamanie wskaźnika, a zresztą termostat mam na 84 stopnie... czyli praktycznie nie realne jest żeby była wskazówka w pionie jeśli chodzi o szybkość nagrzewania to chyba to samo, ale na starym wskazówka stawała na 70 a na tym jak coś to 80. Jutro mogę więcej coś napisać, bo będzie akurat zimny silnik po nocy i będę jechał do pracy to się okaże Stary termostat widocznie za wcześniej się trochę otwierał i dlatego tak...
Także kruq możesz powoli próbować myślę, tylko faktycznie WAHLER i chyba nic innego... jeszcze jutro na priv rano damo Ci znać jak dojadę do pracy, jak to wygląda , bo dziś mało czasu i zresztą silnik był dogrzany, bo do wentylatora czekałem
...::: Znalazłeś rozwiązanie problemu? Napisz, a na pewno komuś pomożesz :):::...
- upel
- Mały gagatek
- Posty: 148
- Rejestracja: śr cze 06, 2007 22:17
- Lokalizacja: okolice Warszawy
- Kontakt:
Nie wiem co ma korek od tego zbiorniczka, ale coś może ma....
Mi trzyma teraz na 82 stopnie, także 70 już nie jest... zrobiłem dziś z 50 km i jest 82 stopnie w korkach idzie w górę i opada znowu później do 82, czyli chyba tak, źle nie jest z uwagi na to, że termostat u mnie jest na 84 stopnie....
Nie wiem kruq co mam Ci polecić, ja miałem stary termostat, to mógł nie trzymać a Ty masz nowy niby, a czy po wymianie na WAHLER coś to da czy nie to już nie wiem...
A duży Ci teraz samochód pali tak w mieście załóżmy non stop i czy to długie czy krótkie trasy robisz??
Mi trzyma teraz na 82 stopnie, także 70 już nie jest... zrobiłem dziś z 50 km i jest 82 stopnie w korkach idzie w górę i opada znowu później do 82, czyli chyba tak, źle nie jest z uwagi na to, że termostat u mnie jest na 84 stopnie....
Nie wiem kruq co mam Ci polecić, ja miałem stary termostat, to mógł nie trzymać a Ty masz nowy niby, a czy po wymianie na WAHLER coś to da czy nie to już nie wiem...
A duży Ci teraz samochód pali tak w mieście załóżmy non stop i czy to długie czy krótkie trasy robisz??
...::: Znalazłeś rozwiązanie problemu? Napisz, a na pewno komuś pomożesz :):::...
no mam podobny problem i chla ogromne ilosci paliwa, chce kupić termostat wahler -a i albo jestem ślepy albo na alledrogo go nie ma (mam golfa 1,4 ABD) a w sklepach to porażka gdzie bym nie pytał nigdy nie słyszeli o takim termostaciwe i prubuja mi wcisnąć Vernet-a. Czy to jedna i ta sama firma????????????
Witam, wczoraj dopiero udało mi sie zdobyć wahlera i wymieniłem, i tu ciekawostka w zeszłym roku wymieniałem i na opakowaniu pisze Vernet a był wahler, pies wie o co chodzi w każdym razie wymieniłem i grzeje się najpierw górny a po osiągnięciu 80 stopni dolny wąż. I teraz tylko czekam na sprawdzenie ile cudo pali po zmianie. Teraz jeszcze filtry olej (już czekają) i ...... chyba go sprzedam.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
skad bierzesz tak dokładnie te stopnie - mierzysz termometrem ? bo w dobie podróbek różnych czujników mało który jest wyskalowany zgodnie z tym co jest na wskaźniku ... więc tym się nie sugeruj aż tak bo przesunięcei może wynosić np 10 stopni ...upel pisze:Nie wiem co ma korek od tego zbiorniczka, ale coś może ma....
Mi trzyma teraz na 82 stopnie, także 70 już nie jest... zrobiłem dziś z 50 km i jest 82 stopnie w korkach idzie w górę i opada znowu później do 82, czyli chyba tak, źle nie jest z uwagi na to, że termostat u mnie jest na 84 stopnie....
Nie wiem kruq co mam Ci polecić, ja miałem stary termostat, to mógł nie trzymać a Ty masz nowy niby, a czy po wymianie na WAHLER coś to da czy nie to już nie wiem...
A duży Ci teraz samochód pali tak w mieście załóżmy non stop i czy to długie czy krótkie trasy robisz??
bardziej weź sobie ten swój poziom "normalny" i sprawdź jak szybko totalnie zimny silnik się nagrzewa do tej wartości jeśli w 5-10 minut to jest OK
pozatym zagrzej auto tak żeby włączył się wiatrak i to będzie prawdopodobnie ok 100 stopni
[ Dodano: Pią Kwi 04, 2008 13:47 ]
nie sugeruj sie stopniami - one zaleza od kalibracji czujnika, ktora dla podrobek jest marna ... sprawdz czy do tej temp autko nagrzewa sie szybko (5-10 minut) - sprawdz weze (przelaczanie obwodow), sprawdz czy przy szybkiej jezdize nie spada i tyle ...msolek pisze:witam.
niestety mam ten sam problem.
mam golfa III 1,6 i nie ważne ile przejade temp średnio 75st
po wczesniejszych postach widze ze termaostat Wahlera bedzie najlepszym rozwiazaniem.
Niewiecie moze czy gdzies w necie mozna to zakupic bo na allegro widze ze juz nie ma..
Z gory dzieki
Pozdroo
Ostatnio zmieniony pt kwie 04, 2008 13:43 przez ppoll27, łącznie zmieniany 1 raz.
TDPower
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 201 gości