[MK2 1.6 PN] Nierówne obroty silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- wojciech19
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: wt paź 09, 2007 18:40
- Lokalizacja: ŁDZ
- Kontakt:
Moj 2ee ostatnio mnie przećwiczył, ale potem ja jego i chodzi jak brzytwa, dlatego po raz kolejny :
solidna WIEDZA to PODSTAWA inaczej mozna sie bujac ...
przydatne linki - tu jest praktycznie wszystko:
http://www.ruddies.business.t-online.de/serv2ee.htm
http://www.ruddies.business.t-online.de/sern2ee.htm
http://www.ruddies.business.t-online.de ... sweise.htm
materiały o 2ee na maila podeśle ... jak ktoś chętny niech podeśle PW
PS:
moja metodologia postępowania
1. ustawiony i sprawny w 100% zaplon
2. podstawa pod gaźnikiem
3. rozbiórka gaźnika i sprawdzenie poszczególnych części
4. założenie gaźnika i sprawdzenie wężyków z podciśnieniem
solidna WIEDZA to PODSTAWA inaczej mozna sie bujac ...
przydatne linki - tu jest praktycznie wszystko:
http://www.ruddies.business.t-online.de/serv2ee.htm
http://www.ruddies.business.t-online.de/sern2ee.htm
http://www.ruddies.business.t-online.de ... sweise.htm
materiały o 2ee na maila podeśle ... jak ktoś chętny niech podeśle PW
PS:
moja metodologia postępowania
1. ustawiony i sprawny w 100% zaplon
2. podstawa pod gaźnikiem
3. rozbiórka gaźnika i sprawdzenie poszczególnych części
4. założenie gaźnika i sprawdzenie wężyków z podciśnieniem
Ostatnio zmieniony śr sty 30, 2008 15:29 przez ppoll27, łącznie zmieniany 2 razy.
TDPower
Witam wszystkich
Mam mały problem z komputerem w PN ,a mianowicie po rozpędzeniu samochodu nawet do minimalnych prędkości po puszczeniu pedału gazu w komputerze coś cyka , tyka tak jakby było jakieś zwarcie czyściłem przewód od masy ale nie pomogło.
Jakby ktoś coś wiedział w tym temacie Prosze o pomoc
Mam mały problem z komputerem w PN ,a mianowicie po rozpędzeniu samochodu nawet do minimalnych prędkości po puszczeniu pedału gazu w komputerze coś cyka , tyka tak jakby było jakieś zwarcie czyściłem przewód od masy ale nie pomogło.
Jakby ktoś coś wiedział w tym temacie Prosze o pomoc
MArtiNeSS pisze:Witam wszystkich
Mam mały problem z komputerem w PN ,a mianowicie po rozpędzeniu samochodu nawet do minimalnych prędkości po puszczeniu pedału gazu w komputerze coś cyka , tyka tak jakby było jakieś zwarcie czyściłem przewód od masy ale nie pomogło.
Jakby ktoś coś wiedział w tym temacie Prosze o pomoc
A jak się wtedy zachowuje samochód?? Według mnie to raczej nie komputer słyszysz tylko silniczek od regulowania połozenia przesłony która steruje iloscia powietrza dochodzaca do gaźnika. Czyli to jest to urzadzenie po lewej stronie gaźnika z gniazdem na dwa bolce. Ten silniczek jest sterowany przez komputer. Komputer bierze dane z czujników itp. Napisz coś wiecej bo podałeś za mało informacji.
Jak jeszcze nie chodzi silnik ,a jest już załączony zapłon to już słychać komputer na zimnym silniku <na 100% to jest komp bo otworzyłem maske zdjołem plastikową obudowe po lewej stronie i słychac ewidentnie że to komputer> na wolnych obrotach jest spokój dopiero jak sie rozpędze i puszcze pedał gazu to zaczyna srasznie sie drzeć tak jakby zwarcie było lub brak masy ,jak zaczyna sie odzywac koputer to obroty skaczą na 11000 - 15000
Może trzeba przeczyścić ftyczki od komputera???
Może reset kompa??
Może trzeba przeczyścić ftyczki od komputera???
Może reset kompa??
Uff dużo tych stron w tym wątku. Też posiadam PN'kę i mam duze problemy z ustrojstwem zwanym Pierburg 2EE, dlatego tez postanowiłem przyłączyc sie do tematu..
Zanim zaczalem grzebac przy gazniku miałem tylko falujace obroty i mułowaty samochod mogacy rozpedzic sie do gora 120 km/h... Teraz kiedy została naprawiona druga przepustnica golfier rzeczywiscie dostał mega kopa w porownaniu z tym co było przedtem, ale mam teraz problem z zawieszaniem się na wysokich obrotach ( jak wielu z posiadaczy 2ee ) tylko, że w moim przypadku nie pomaga wylaczenie i wlaczenie zaplonu... Obroty nadal faluja... w zakresie 400-3000 xD oczywiście jak sie nic nie zablokuje... Dodam, że sonda lambda byla odlaczona ( Ktos zrobil to celowo? ) chociaz dużego spalania nie zauważyłem.. Czujnik temperatury był spalony to wymieniłem go na taki sam.. Tylko, że za Chiny nie moge znalezc kabelka który powinien byc do niego podlaczony. Gdzie go szukac?? Co mam sprawdzać w gazniku ?
Zanim zaczalem grzebac przy gazniku miałem tylko falujace obroty i mułowaty samochod mogacy rozpedzic sie do gora 120 km/h... Teraz kiedy została naprawiona druga przepustnica golfier rzeczywiscie dostał mega kopa w porownaniu z tym co było przedtem, ale mam teraz problem z zawieszaniem się na wysokich obrotach ( jak wielu z posiadaczy 2ee ) tylko, że w moim przypadku nie pomaga wylaczenie i wlaczenie zaplonu... Obroty nadal faluja... w zakresie 400-3000 xD oczywiście jak sie nic nie zablokuje... Dodam, że sonda lambda byla odlaczona ( Ktos zrobil to celowo? ) chociaz dużego spalania nie zauważyłem.. Czujnik temperatury był spalony to wymieniłem go na taki sam.. Tylko, że za Chiny nie moge znalezc kabelka który powinien byc do niego podlaczony. Gdzie go szukac?? Co mam sprawdzać w gazniku ?
Czesc wam. Problem z moim golfikiem rozwiązany. Zakupiłem od gościa cały gaźnik oraz dwa kolektory tzn. dolotowy i wydechowy wszystko kompletne. Zaczałem od wymiany sondy lambda u siebie i samochód jak nowy. Skonczyły sie szaleństwa i rzucanie silnikiem na wolnych obrotach.Wszystkie cylindry pracuja i obroty prawie ok. Prawie bo jednak można wyczuć że idealnie się nie trzymaja. Dzwine to wszystko bo jak sprawdzałem błędy to wyszedł mi bład " poza zakresem regulacji" a w rzeczywistosci sonda była padnieta a spalanie nadal mi sie utrzymywało na poziomie 6-7,5 litra. Jeszcze nie wiem jak sprawa wyglada obecnie ze spalaniem i czy kopci. Narazie tylko zrobiłem z nim 50km. Ciekaw jestem również jak wygląda sprawa z benzyna bo wczesniej niezle smierdziało benzyna z rury wydechowej a tłumaczyłem to w ten sposob ze moze w mieszance jest za duzo paliwa bo sonda nie działa. Ciekawe czy to sie teraz wszystko poprawi. Pozdrawiam i dzieki wszystkim za pomoc w szczegolności ppoll27 za materiały bo pomogły. Również służe pomocą
wymienialne - gorzej z ich cenami lub dostepnoscia, niektore z nich odkrecisz bez odkrecania gaznika - to zalezy, ktore ...golfik88 pisze:pytanko, czy wszystkie podzespoły gaznika sa bezproblemowo wymienialne, np silniczek regulacji begu jałowego, zawór zbiornika wegla aktywnego i czy aby wymienic te czesci trzeba wymontowac gaznik z samochodu ??
pzdr
TDPower
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1543122golfik88 pisze:a gdzie znajduje sie przekażnik podgrzewania kolektora ssącego??
tu masz rozpiske - numer 14 (od 1988) albo numer 2 (wczesniej)
a tu masz info jak go sprawdzic
TDPower
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 226 gości