Traci iskre po rozgrzaniu 1.6 AFT
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Traci iskre po rozgrzaniu 1.6 AFT
Witam
Jak wy mi nie pomożecie to już nikt mi nie pomoże :/
Mój samochód gdy sie rozgrzeje traci iskrę a za jakieś 5 min zapala normalnie. Podejrzewałem czujnik halla i pojechałem do mechanika. Wymienił cały aparat zapłonowy z czujnikiem pojezdziłem chwile sytuacja zaczęła sie powtarzać. Pojechałem do nich bo wzieli pieniądze a dalej to samo wymienili 2 raz aparat z czujnikiem halla już podobno 100 % sprawny przejechałem 50 km zatrzymuje sie na drodze za jakieś 2 min próbuje odpalić a tu znowu iskry nie ma za jakiś czas gdy trochę wystygł zapalił i pojechałem znowu do warsztatu gdzie było to naprawiane tak wiec powiedzieli mi ze podmienia mi cewkę bo to ostania rzecz która mogla być przyczyna tego braku iskry. Niestety tak nie było przejechałem 100 km nic sie nie działo palił pięknie nie gasł w trakcie jazdy. wiec dzwonie do warsztatu ze chce zapłacić za ta cewkę ucieszny ze samochód wreszcie chodzi niestety gdy skończyłem rozmowę i chce odpalić samochód. lipa :/ dalej to samo. po chwili odpalił i pojechałem żeby mi założyli stara cewkę bo to nie jest jej wina. gdy spytałem co teraz to rozłożyli ręce bo wszystko wymieniali i dalej tracił iskrę :/
podobno wymienili jeszcze jakiś czujnik na wale i tez nie pomogło.
błagam pomóżcie
Jak wy mi nie pomożecie to już nikt mi nie pomoże :/
Mój samochód gdy sie rozgrzeje traci iskrę a za jakieś 5 min zapala normalnie. Podejrzewałem czujnik halla i pojechałem do mechanika. Wymienił cały aparat zapłonowy z czujnikiem pojezdziłem chwile sytuacja zaczęła sie powtarzać. Pojechałem do nich bo wzieli pieniądze a dalej to samo wymienili 2 raz aparat z czujnikiem halla już podobno 100 % sprawny przejechałem 50 km zatrzymuje sie na drodze za jakieś 2 min próbuje odpalić a tu znowu iskry nie ma za jakiś czas gdy trochę wystygł zapalił i pojechałem znowu do warsztatu gdzie było to naprawiane tak wiec powiedzieli mi ze podmienia mi cewkę bo to ostania rzecz która mogla być przyczyna tego braku iskry. Niestety tak nie było przejechałem 100 km nic sie nie działo palił pięknie nie gasł w trakcie jazdy. wiec dzwonie do warsztatu ze chce zapłacić za ta cewkę ucieszny ze samochód wreszcie chodzi niestety gdy skończyłem rozmowę i chce odpalić samochód. lipa :/ dalej to samo. po chwili odpalił i pojechałem żeby mi założyli stara cewkę bo to nie jest jej wina. gdy spytałem co teraz to rozłożyli ręce bo wszystko wymieniali i dalej tracił iskrę :/
podobno wymienili jeszcze jakiś czujnik na wale i tez nie pomogło.
błagam pomóżcie
Ostatnio zmieniony pt lut 01, 2008 19:45 przez Dyguś, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
- Lokalizacja: sucha beskidzka
- Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
- Silnik: CXSA
Miałem podobny problem. Zimny palił na dotyk a gdy się rozgrzał i chciałem ponownie go uruchomić po krótkim postoju to co prawda palił ale jakby na trzy cylindry i zdarzało się że gasł. Przyczyna była prosta. Po powrocie z pracy do domu wieczorem podnoszę maskę a tam "dyskoteka". Ogromne przebicia na kablach wysokiego napięcia. Wymieniłem je na nowe i problem z głowy
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
- Lokalizacja: sucha beskidzka
- Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
- Silnik: CXSA
nawet tak malutkie iskierki mogą tle szkody narobić ? bo u robert14-83 z tego co pisze bez psykania woda byla dyskoteka
Ostatnio zmieniony czw sty 31, 2008 22:15 przez Dyguś, łącznie zmieniany 1 raz.
witam
ja mialem ten sam problem ale jak wjechalem w duza wode to sie dlawil a jak dodalem wiecej gazu to zdychal i nie szlo go odpalic przez jakies 10 minut
tak samo jak dostal duzo sniegu pod maske przez noc (mieszkam w islandii) zapalil i ok ale jak sie zagrzal to znowu to samo
wymienilem kable wysokiego napiecia i swiece i troche pomoglo
rozlupalem tez wiazke kabli i je oplotlem na nowo po uprzednim wysuszeniu (bylo troche wody w srodku)
od wymiany tylko raz sie zwalil ale wtedy silnik byl caly bialy nawet nie widzialem akumulatora
do dzis tak do konca nie wiem co to moze byc sprobuje jeszcze reszte kabelkow przejrzec moze gdzies sie woda dostaje
to tyle ode mnie
jeszcze pytanie do wlascicieli AFT - jaki macie rozdzielacz ?? pytam bo kupilem oryginal kopolke i palec boscha i niestety nie pasuje wyciecie mocujace jest w innym miejscu a sprawdzilem na mojej kopolce pisze SAGEM nie wiem co jest grane
ja mialem ten sam problem ale jak wjechalem w duza wode to sie dlawil a jak dodalem wiecej gazu to zdychal i nie szlo go odpalic przez jakies 10 minut
tak samo jak dostal duzo sniegu pod maske przez noc (mieszkam w islandii) zapalil i ok ale jak sie zagrzal to znowu to samo
wymienilem kable wysokiego napiecia i swiece i troche pomoglo
rozlupalem tez wiazke kabli i je oplotlem na nowo po uprzednim wysuszeniu (bylo troche wody w srodku)
od wymiany tylko raz sie zwalil ale wtedy silnik byl caly bialy nawet nie widzialem akumulatora
do dzis tak do konca nie wiem co to moze byc sprobuje jeszcze reszte kabelkow przejrzec moze gdzies sie woda dostaje
to tyle ode mnie
jeszcze pytanie do wlascicieli AFT - jaki macie rozdzielacz ?? pytam bo kupilem oryginal kopolke i palec boscha i niestety nie pasuje wyciecie mocujace jest w innym miejscu a sprawdzilem na mojej kopolce pisze SAGEM nie wiem co jest grane
Ostatnio zmieniony czw sty 31, 2008 23:08 przez lider.dh, łącznie zmieniany 1 raz.
- Golf GTi
- Gadatliwa bestia
- Posty: 579
- Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Zrob tak ,jak go zapalisz wylej wiadro wody na silnik tak zeby nalalo sie na swiece ,aparat. Jak jest wszystko ok to ma dalej dzialac, jak zgasnie to gon do sklepu po kable i swiece. A jest tez 2 mozliwosc , wzmiacniacz momentu iskry jest na wykonczeniu, i gdzy sie nagzeje przestaje wmacniac impuls z czujnika halla ktory pozniej idzie do cewki. U mnie wMK3 1,4 tak bylo.
to właśnie wczorja tak zrobilem z tym zrasaczem i pojawily sie takie minimalne przebicia w okolicy aparatu zaplanowego raz gdzies pod spodem raz kolo wejscia srodkowego kabla do kopulki ale to trzeba było sporo popsykac i dokładnie sie przyglądnąć przebicie pojawilo sie chyba tez na kablu do cewki ale to nie jestem pewien bo ciemno było i to moglo tez byc kolo pierwszej swiecy od tej metalowej blaszki która łaczy swiece z kablem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 378 gości