Witam wszystkich, mam pewną sprawę i potrzebuje kilku porad, nie jestem orłem z elektroniki a sprawa tyczy się raczej tego .
Otóż jestem posiadaczem Mk3 z 1997r. z silnikiem 1,9 sdi, w którym jak domniewam został zainstalowany fabrycznie centralny zamek pneumatyczny,( który po woli się sypie) . Zamek ten zamyka z kluczyka 4 drzwi + klapę bagażnika + wlew paliwa i chciałem założyć alarm przy okazji zmieniając c.zamek z pneumatycznego na elektryczny.
Kupiłem alarm Dragon z c.zamkiem w zestawie, Który ma 4 siłowniki( 1+3), więc na 4 drzwi pozostaje sprawa klapy bagażnika i wlewu paliwa, co zrobić żebym nie musiał dokupować żadnego siłownika dodatkowo . Czy da się wykorzystać obecne pneumatyczne zamknięcie klapy bagażnika i wlewu paliwa i wymienić tylko zamykanie drzwi?? Czy miał ktoś z was już do czynienia z czymś takim, Krótko mówiąc, czy można mieć w samochodzie zamek pneumatyczny i elektryczny sterowany z tego samego pilota?? Jak to zrobić??
Będę wdzięczny za każdą podpowiedz i dokładne szczegółowe informacje, a może i inni skorzystają z tego tematu POZDRAWIAM
Jeśli będzie trzeba, dysponuje schematem alarmu i c.zamka jaki kupiłem.
C.zamek pneumatyczny i elektryczny, jak i co Pomocy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- flatron316
- Gadatliwa bestia
- Posty: 868
- Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
- Lokalizacja: 3miasto
- Kontakt:
Tak jest. Pneumat jest ok dopóki nie zacznie sypać. Naprawa jest pracochłonna i nie zawsze można mu potem ufać...To zalezy jak ci sie sypie pneumat.
Jak ci pompa pada to i tak nie wykorzystasz zadnego silownika pneumatycznego
Siłowników pneumatycznych nie wykirzystasz więc najlepiej jezeli awaria jest poważna wymień go na elektryczny. Z doświadczenia wiem jednak, że pneumat wytrzymuje beza zadnych problemów 400 tkm więc może być jakaś pierdoła...
- macbu
- Użytkownik
- Posty: 444
- Rejestracja: pt lis 03, 2006 22:43
- Lokalizacja: Oleśnica/Wrocław
- Kontakt:
central
Dobrze sprwdz czy jest szczelny ... rurki lubia pekac... a tak na marginesie probowałem zainstalowac elektryczny i wcale to nei jest take proste z przodu w drzwich wszystko chodzi natomiast silowniki w tylnych katorga silownikm musi byc brdzo mocny zeby zamykanie dzialalo dlatego wcale sie nie dziwwie ze zainstalowali pneumat bo jest silniejszy i dociaga do konca a elektr. moze odbic i juz sie nie zamknie... nawet silnowin 8kg jnie pomogl...
stwierdzam ze wolalbym naprawic albo nawet zainstalowc od nowa pneumat... bo co oryginal to oryginał...
stwierdzam ze wolalbym naprawic albo nawet zainstalowc od nowa pneumat... bo co oryginal to oryginał...
Macbu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 399 gości