Duzy wyciek oleju. Pomocy!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Odświeżam temat, ponieważ po wymianie uszczelki pod deklem dalej leci. Teraz to wygląda jakby leciało spod uszczelki pod głowicą.
Ale uszczelka chyba nie poszła, bo mocy nie utracił, jeździć jeździ, płyn chłodniczy się nie gazuje tylko że oleju ubywa, ale to widzę bo po prostu ten olej wycieka. Co to może być??
Wogóle ostatnio się tak zastanawiałem, ponieważ poprzedni właściciel powiedział że lał do niego full syntetic ja też na taki olej wymieniłem po zakupie, no i właśnie jakieś 2 miesiące po wymianie pojawił się ten wyciek. Może tam jednak był półsyntetyk albo mineral?? Czy to może być przyczyną wycieku?? Jak na wiosnę będę wymieniał to może zalać go mineralem??
Ale uszczelka chyba nie poszła, bo mocy nie utracił, jeździć jeździ, płyn chłodniczy się nie gazuje tylko że oleju ubywa, ale to widzę bo po prostu ten olej wycieka. Co to może być??
Wogóle ostatnio się tak zastanawiałem, ponieważ poprzedni właściciel powiedział że lał do niego full syntetic ja też na taki olej wymieniłem po zakupie, no i właśnie jakieś 2 miesiące po wymianie pojawił się ten wyciek. Może tam jednak był półsyntetyk albo mineral?? Czy to może być przyczyną wycieku?? Jak na wiosnę będę wymieniał to może zalać go mineralem??
Ostatnio zmieniony śr sty 30, 2008 18:21 przez man1ek, łącznie zmieniany 1 raz.
może być. lepiej do trójek lac połsyntetyk. syntetyk za rzadki. a na bagnecie widac ubytki? musisz dolewać? jak nie musisz dolewac i auto jeździ dobrze to nie ma sie co martiwć.
nowe świerze fotki wnętrza - radio,vento tunel,zegary, nakładki alu od audi tt, polerka wydechu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1986712#1986712
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1986712#1986712
Jeśli chodzi o ubytki to widać gołym okiem na bagnecie, że spada poziom. Co jakis czas dolewam jak juz jest mocno ponizej polowy. Ale oleju nie spala bo widze że nie zostawia chmurki.
Co do jeżdżenia to jest ABD na gazie, więc wiadomo że nigdy rakieta nie był ale nie czuje jakis spadków mocy. Cały czas ślimaczy się tak samo
To lepiej wlać półsyntetyk?? Czy może zmienić na minerala??
Co do jeżdżenia to jest ABD na gazie, więc wiadomo że nigdy rakieta nie był ale nie czuje jakis spadków mocy. Cały czas ślimaczy się tak samo
To lepiej wlać półsyntetyk?? Czy może zmienić na minerala??
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
ja z syntetyku na półsyntetyk przeszedłem przy 198 tys. km, teraz mam 240 tys. i tylko poci się spod uszczelki pokrywy zaworów.To lepiej wlać półsyntetyk?? Czy może zmienić na minerala??
Po wymianie uszczelki należy po ok 100-150 km jeszcze dociągnąć śrubki - uszczelka pod wpływem temperatury siada i się rozszczelnia pod wpływem ciśnienia oleju.
Tak tylko u mnie już tego wycieku spod dekla zaworów się pozbyłem, wydaj mi się że teraz leci albo spod uszczelki pod głowicą?? albo jakoś bokami może. Nie wiem...Po wymianie uszczelki należy po ok 100-150 km jeszcze dociągnąć śrubki - uszczelka pod wpływem temperatury siada i się rozszczelnia pod wpływem ciśnienia oleju.
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
- Jacenty85
- Forum Master
- Posty: 1019
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Pierwsze zdjęcia mogą przedstawiać wyciek spod pokrywy zaworów, spod korka lub z gumowego pierścionka w apracie zapłonowym. Kolejne zdjęcia (lewa strona silnika patrząc z przodu) to ewidentny wyciek z siemeringu wałka rozrządu. Gdyby to był wyciek spod głowicy nie miałbyś mokrych plam oleju idących od góry, które zjadują sobie "schronienie" na łączeniu głowicy z blokiem.
Przyczynami tego problemu mogą być: Niesprawna odma, za rzadki olej - przy sprzedaży często stajemy się ofiarami sprzedającego, który chcąc nam udowodnić jaki to ma super silnik kłamie nas co do jakości oleju, który wlewał. NIestety zalanie pełnego syntetyka po mineralu może zostawiac takie skutki czego sam niejednokrotnie bylem świadkiem. Trzeci problem może tkwić w zużyciu uszczelek. Należałoby wymienić siemering na wałku. Jeśli wałek jest już "podrobiony" należy założyć pierścień dwuwargowy, który zamknie sprawe wycieku raz na zawsze. Należy tez wymienić uszczelke pod pokrywą oraz oring w aparacie.
Przyczynami tego problemu mogą być: Niesprawna odma, za rzadki olej - przy sprzedaży często stajemy się ofiarami sprzedającego, który chcąc nam udowodnić jaki to ma super silnik kłamie nas co do jakości oleju, który wlewał. NIestety zalanie pełnego syntetyka po mineralu może zostawiac takie skutki czego sam niejednokrotnie bylem świadkiem. Trzeci problem może tkwić w zużyciu uszczelek. Należałoby wymienić siemering na wałku. Jeśli wałek jest już "podrobiony" należy założyć pierścień dwuwargowy, który zamknie sprawe wycieku raz na zawsze. Należy tez wymienić uszczelke pod pokrywą oraz oring w aparacie.
Znów odświeżam temat. Teraz troche ode mnie jak walczylem z ta awaria.
Po 1 - wymienilem olej na mineral, wyciek sie zmniejszyl ale nie zniknal
Po 2 - wymienilem uszczelke pod deklem zaworow, znowu sie troszeczke zmiejszylo
Po 3 - wymienilem uszczelniacz walka rozrzadu i po tym zabiegu jak na razie odpukac jest w miare sucho. Takze dziekuje wszystkim za porady.
Po 1 - wymienilem olej na mineral, wyciek sie zmniejszyl ale nie zniknal
Po 2 - wymienilem uszczelke pod deklem zaworow, znowu sie troszeczke zmiejszylo
Po 3 - wymienilem uszczelniacz walka rozrzadu i po tym zabiegu jak na razie odpukac jest w miare sucho. Takze dziekuje wszystkim za porady.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 146 gości