![Obrazek](http://images32.fotosik.pl/125/943fd839eaae4631m.jpg)
![Obrazek](http://images31.fotosik.pl/125/d39f129c918a49bfm.jpg)
![Obrazek](http://images30.fotosik.pl/150/21a62448be1e939fm.jpg)
![Obrazek](http://images23.fotosik.pl/149/30c415d2878e4a87m.jpg)
![Obrazek](http://images24.fotosik.pl/150/8331009e919b59d5m.jpg)
![Obrazek](http://images33.fotosik.pl/125/6d86a284e3a23638m.jpg)
![Obrazek](http://images31.fotosik.pl/125/fdc6fce800918bbem.jpg)
![Obrazek](http://images34.fotosik.pl/125/27a6d41187cf89d9m.jpg)
![Obrazek](http://images32.fotosik.pl/125/4d065acb87c1b33am.jpg)
![Obrazek](http://images25.fotosik.pl/148/fa0ca567a98ba524m.jpg)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jeśli miałbyś tranzystorowy układ zapłonowy silnik nie pracowałby bez modułu zapłonowego.slonik98 pisze:wczesniej w temacie pisałem, że po odłączeniu moduły zapłonowego nie widać różnicy w pracy auta. Nie dziwie się poniewż nie jest on nawet nigdzie podłączony.
To masz klasyczny, stykowy układ zapłonowy z przerywaczem zamiast halla.slonik98 pisze:W mojej niema czujnika Halla i doprowadzony z cewki jest poprostu sam PLUS.
Nie jestem pewien ale cewka jest chyba taka sama. Różnica jest w aparacie zapłonowym i istnieniu modułu sterującego.slonik98 pisze:Z tego wynika że mam zmienioną cewke zapłonową oraz aparat zapłonowy ? czy to źle ?
Ma szczęście oryginalna instalacja nie została zupełnie wypatroszona. Nie sądze aby samo przełożenie aparatu wystarczyło. Musisz poprawić instalację zapłonową. Bo została trochę uskuteczniona do innego aparatu.slonik98 pisze:tam bo sa 2 aparaty ten bez czujnika jest założony a ten z czujnikiem chce wmontowac jutro.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 392 gości