Moduł zapłonu: co daje, do czego służy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
slonik98
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 19:54
Lokalizacja: Rogoźnik
Kontakt:

Moduł zapłonu: co daje, do czego służy

Post autor: slonik98 » śr sty 30, 2008 15:52

witam tak jak w temacie mam problemu z autkiem. Po odpieciu modułu nie widze różnicy w pracy silnika ani w odpaleniu.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr sty 30, 2008 15:59

a co w ogóle nie odpala ??



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » śr sty 30, 2008 16:02

slonik98 pisze:Po odpieciu modułu nie widze różnicy w pracy silnika ani w odpaleniu
Witam
W życiu nie odpali.
Moduł podaje sygnał do cewki, korzysta z sygnału z czujnika halla.
Napewno piszesz o module zapłonowym ??
Ostatnio zmieniony śr sty 30, 2008 16:03 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 2 razy.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
slonik98
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 19:54
Lokalizacja: Rogoźnik
Kontakt:

Post autor: slonik98 » śr sty 30, 2008 16:03

WItam. Musiałbyś przeczytac mój poprzedni temat tam jest wsio opisane. Auto odpala zapłon ustawiony tak jak należy. Śróbka od przpeustnicy odklrecona na maxa a obroty 1200 minimum czesto wzrastają. Wskazówka od obrotomierza skacze jakby jej napiecie świrowało.
Ostatnio zmieniony śr sty 30, 2008 16:04 przez slonik98, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr sty 30, 2008 16:04

Rola modułu zapłonu typu końcówka mocy sprowadza się do komutacji prądu uzwojenia pierwotnego cewki. Jako przykład elektronicznego układu zapłonowego z rozdzielaczem mechanicznym oraz końcówki mocy cewki zapłonowej



Awatar użytkownika
slonik98
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 19:54
Lokalizacja: Rogoźnik
Kontakt:

Post autor: slonik98 » śr sty 30, 2008 16:06

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=298684691 mówie o tym :) to coś znajduje się na podszubiu po stronie kierowcy



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr sty 30, 2008 16:07




Awatar użytkownika
slonik98
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 19:54
Lokalizacja: Rogoźnik
Kontakt:

Post autor: slonik98 » śr sty 30, 2008 16:08

wiem czytałem troche ale ja poprostu potrzebuje przetłumaczyc tego na chłopski rozum poco jest i co daje. :bigok:

[ Dodano: 30 Sty 2008 15:22 ]
no rozpoczęliście fajnie dyskusje i nagle nikt nic nie pisze.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr sty 30, 2008 16:30

slonik98 pisze:mówie o tym
tak to jest moduł zapłonowy
kiedyś w ladzie samarzemiałem taki przypadek że waliło iskrą na obudowe cewki mysle sobie cewka do wymiany - i tak zrobiłem :bajer: dalej to samo :grrr: winą tego całego zamieszania był walnięty moduł elektryk powiedział ze jeszcze nigdy takiego wysokiego napięcia na cewce nie widział !!!
a w rodzimym polskim samochodzie (nazwy nie chce wymieniać bo przez gardło mi nawet nie przejdzie ta nazwa _kiedy strzelił moduł to kaplica nie odpalił w ogóle
moduł zapłonowy to nic innego jak generator prądu przekształca prąd stały w impulsy
Ostatnio zmieniony śr sty 30, 2008 16:39 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
slonik98
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 19:54
Lokalizacja: Rogoźnik
Kontakt:

Post autor: slonik98 » śr sty 30, 2008 16:37

Aha no teoretycznie nie powinien odpalić. Mi pali na odpiętym tak samo jak na wpiętym. Jutro auto wędruje do elektromechanika. Sił już z nim nie mam niech wezma ile chcą kasy ale to ma jeździć od 2miechów więcej przelezałem pod nim i masjsterkowałem niż jeździłem yyhhhhhhhhhhhhh. Kaplica



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 320 gości