Ustawienie rozrządu... Dobre?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Ustawienie rozrządu... Dobre?
Moze to juz bylo, ale potrzebuje kilku odpowiedzi w moim konkretnym przypadku...
Byłem u mechanika, powiedział ze mam zle ustawiony rozrzad nic sie nie zgadzalo zaden ze znakow... Mowi ze jest przestawiony o 4 zeby. To jest mozliwe ze auto w ogole jezdziło?? Po ustawieniu wszystkie znaki sie zgadzaja oprocz palca pod kopolka jest przestawiony o 180 stopni.. Koles poprzepinał kable zapłonowe tak zeby palec był na kablu od 1 cylindra. Czy takie ustawienie jest prawidłowe?? Dodam, że w czasie pracy silnika w dziurze na dole strzalke caly czas widac... Prosze o szybka odpowiedz.... Z gory dzieki
Byłem u mechanika, powiedział ze mam zle ustawiony rozrzad nic sie nie zgadzalo zaden ze znakow... Mowi ze jest przestawiony o 4 zeby. To jest mozliwe ze auto w ogole jezdziło?? Po ustawieniu wszystkie znaki sie zgadzaja oprocz palca pod kopolka jest przestawiony o 180 stopni.. Koles poprzepinał kable zapłonowe tak zeby palec był na kablu od 1 cylindra. Czy takie ustawienie jest prawidłowe?? Dodam, że w czasie pracy silnika w dziurze na dole strzalke caly czas widac... Prosze o szybka odpowiedz.... Z gory dzieki
jest możliwe takie przestawienie 4 zęby to nie tragedia
zapłon aby dobrze ustwić tzn palec na 1cylndrze trzba wykręcić świece znaleść GMP tłoka a póżniej już tylko(kosmetyka ) korekta wyprzedzenia zapłonu
zapłon aby dobrze ustwić tzn palec na 1cylndrze trzba wykręcić świece znaleść GMP tłoka a póżniej już tylko(kosmetyka ) korekta wyprzedzenia zapłonu
Ostatnio zmieniony śr sty 30, 2008 15:15 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.
no tak tylko czy moze byc palec przestawiony o 180 stopni i tylko kable dobrze ustawione?? Czy to raczej palcem trzeba cos krecic?? Bo jak przestawia sie palec to inne znaki sie nie zgadzaja.. aktualnie palec jest ustawiony jak wskazuwka minutowa w zegarze na 25 minut..
Ostatnio zmieniony śr sty 30, 2008 15:32 przez diver666, łącznie zmieniany 2 razy.
Aparat zapłonowy mógł być kiedyś przestawiony względem wałka pośredniego i/ lub rozrządu. Jak mechanik robił rozrząd gdy ustawił go prawidłowo wymagało przestawienia zapłonu, aby wypadał w odpowiednie miejsce.
Ostatnio zmieniony śr sty 30, 2008 15:31 przez jhosef, łącznie zmieniany 1 raz.
Dodam jeszcze ze pod swieca wał jest o gory, a jak sie zdejmie uszczelke pod głowica i ta obudowe to te cypki sie mijają, koles mowi ze tak powinno byc... tylko ten palec mnie niepokoi...
Zapłon ustawiał po rozrzadzie mowil ze byl o duzo za wczesny..
Faktem jest ze woz lepiej jezdzi przyspiesza lepiej ale zeby to byla kolosalna roznica to nie powiem
Zapłon ustawiał po rozrzadzie mowil ze byl o duzo za wczesny..
Faktem jest ze woz lepiej jezdzi przyspiesza lepiej ale zeby to byla kolosalna roznica to nie powiem
Ostatnio zmieniony śr sty 30, 2008 15:34 przez diver666, łącznie zmieniany 1 raz.
Przestawienie wałka pośredniego nie robi tragedii. On napędza aparat zapłonowy i pompę oleju. Ja mam w ogóle przestawiony aparat zapłonowy niż normalnie jest on ustawiony. Możesz przestawić aparat zapłonowy i też będzie dobrze. tylko trzeba będzie kable poprzepinać ay zapłon trafiał w odpowiedni cylinder i kąt wyprzedzania był prawidłowy.
Tak ogolem moze ktos mi powiedziec jak sie "dosłuchac" czy silinik chodzi na wszystkie gary?? czy tylko na 3-2?
Jeszcze jedno pytanie do czego słuzy druga przepustnica w gazniku 2ee ?? Kiedy sie zalacza?? Przy odpowiedniej predkosci czy odpowiednich obrotach czy moze caly czas dziala?? Mianowicie u mnie ona nie działa w ogole... Znacie moze jakies objawy i ewentualne wskazowki jak to naprawic??
Jeszcze jedno pytanie do czego słuzy druga przepustnica w gazniku 2ee ?? Kiedy sie zalacza?? Przy odpowiedniej predkosci czy odpowiednich obrotach czy moze caly czas dziala?? Mianowicie u mnie ona nie działa w ogole... Znacie moze jakies objawy i ewentualne wskazowki jak to naprawic??
Ostatnio zmieniony śr sty 30, 2008 16:01 przez diver666, łącznie zmieniany 1 raz.
Nieregularna praca silnika, "telepanie się" silnika, jak doświadczysz będziesz wiedział.diver666 pisze:Tak ogolem moze ktos mi powiedziec jak sie "dosłuchac" czy silinik chodzi na wszystkie gary?? czy tylko na 3-2?
Druga przepustnica otwiera się przy siłownikiem podciśnieniowym przy odpowiednim wyhyleniu pierwszej przepustnicy, wcześniej pierwsza blokuje możliwość otwarcia drugiej.diver666 pisze:Kiedy sie zalacza?? Przy odpowiedniej predkosci czy odpowiednich obrotach czy moze caly czas dziala??
Wymiana siłowniczka podciśnieniowego drugiej przepustnicy ale najpierw kontrola czy jest odpowiednio przyłączony (podciśnienie).diver666 pisze:Znacie moze jakies objawy i ewentualne wskazowki jak to naprawic??
Tak, dokładnie.diver666 pisze:Jeżeli dobrze rozumiem to od tej drugiej przepustnicy zalezy przyspieszenie samochodu i vmax?
czarny okrągły o średnicy około 5 cm, pod kątem 45 stopni od piony gaźnika, przypięty do przepustnicy. Widać to na zdjęciudiver666 pisze:Jak wyglada ten silowniczek??
http://moto.allegro.pl/item303056714_ga ... kadet.html
Wystaje z niego wężyk.
W piatek jade to wymienic. Machanik pokazywal mi to ze jakas gumka jest zepsuta i dlatego nie dziala... Nie wiem co zrobil ale od tamtego czasu czasami jak dodam wiecej gazu (wnioskuje ze powinna sie otworzyc wtedy druga przepustnica) gaz wcisniety zostaje a nawet przyspiesza sam.. Pomaga wylaczenie zaplonu i popompowanie gazem na sucho... Mam nadzieje ze w piatek bedzie wszystko cacy
Zastanawialem sie jeszcze czy sa jakies korzysci z zastosowania filtra stozkowego powietrza???
Zastanawialem sie jeszcze czy sa jakies korzysci z zastosowania filtra stozkowego powietrza???
Ostatnio zmieniony śr sty 30, 2008 17:01 przez diver666, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 189 gości