pompa paliwa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kubaws
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: wt mar 29, 2005 19:28
Lokalizacja: Siedlce

pompa paliwa

Post autor: kubaws » ndz sie 14, 2005 17:21

Mam kłopot z pompą paliwa. Paliwo nie dochodzi do listwy wtryskiwaczy. Jak odpalę samochód na gazie (bo na benzynie się nieda) to słychać jak pompa cały czas podaje paliwo. Paliwo w zbiorniku oczywiście jest (ok 15L). Proszę o poradę jak można taką usterkę usunąć i co sprawdzić zanim wymienię pompę. Pompa jest pod podwoziem (bo ponoć są w niektórych modelach w zbiorniku). Może ktoś wie jakie ciśnienie taka pompka daje? GOLF II '91 1,3 NZ (monowtrysk chyba)



Awatar użytkownika
Dragon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1001
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 21:33
Lokalizacja: Jordanów Śląski k. Wrocławia
Kontakt:

Post autor: Dragon » ndz sie 14, 2005 22:26

moja sugestia jest taka że są chyba dwie pompy, jedna pod podwoziem a drugo w zbiorniku


Wyślij głupka po flaszkę, to przyniesie jedną...
Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................

elektro
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw sie 04, 2005 19:59
Lokalizacja: GORLICE

Post autor: elektro » wt sie 16, 2005 22:05

Ja mam 1.8 RP mam 2 pompy w baku podająca przes filter bez niej ponoć da sie jeżdzić i druga robiąca ciśniene na wtryskiwacz .Ja bym spróbował odłączyć zasilnie pompy bo poco ma pracować jak jeżdzisz na gazie . Czesto bywa tak ze brakuje paliwa pompa działa nie jest chłodzona przez paliwo i pada



Kornelio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr cze 15, 2005 11:05
Lokalizacja: Gorzow

Post autor: Kornelio » ndz sie 21, 2005 10:00

sprawdz pompe w baku i wezyki w jej obudowie



Awatar użytkownika
maciek 1.8
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pt cze 03, 2005 10:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: maciek 1.8 » śr sie 24, 2005 15:09

a ja mam 1.8 RP i mam jedną pompę. moja pompa daje ciśnienie 7 atmosfer ale 4 a nawet 3 wystarczą


kupię alternator do mk2 1.8 RP bez wspomagania

Awatar użytkownika
flatron316
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Post autor: flatron316 » śr sie 24, 2005 21:05

:grin:
Bardzo ciekawe 2 pompy :rotfl:
A czemu nie 4?
pozdro flat



kubaws
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: wt mar 29, 2005 19:28
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: kubaws » czw sie 25, 2005 20:00

flatron316 pisze::grin:
Bardzo ciekawe 2 pompy :rotfl:
A czemu nie 4?
pozdro flat
Widzę że się dziwisz. Ja też nie przypuszczałem że są 2. Ale jednak. Jedna pokonuje opory filtra i daje paliwo drugiej właściwej. Widziałem to na schematach i pytałem w serwisie VW. Tylko może ktoś wie jakie ciśnienie daje ta pierwsza??



Awatar użytkownika
flatron316
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Post autor: flatron316 » czw sie 25, 2005 20:10

kubaws pisze:
flatron316 pisze::grin:
Bardzo ciekawe 2 pompy :rotfl:
A czemu nie 4?
pozdro flat
Widzę że się dziwisz. Ja też nie przypuszczałem że są 2. Ale jednak. Jedna pokonuje opory filtra i daje paliwo drugiej właściwej. Widziałem to na schematach i pytałem w serwisie VW. Tylko może ktoś wie jakie ciśnienie daje ta pierwsza??
Gdzie? na jakich schematach i w jakim serwisie?I gdzie ta 2 pompa niby jest i wogóle po co -pierwsze słyszę :goof:
flat



Awatar użytkownika
flatron316
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Post autor: flatron316 » czw sie 25, 2005 20:21

No pośmialiśmy się trochę a teraz do rzeczy .Pompa paliwa ci chodzi i prawidłowo bo jak masz gaz właczony to jest tylko wtryskiwacz odcięty a pompa tłoczy na przelew paliwo.To w czym jest problem w tym że chodzi wogole?
pozdrówka
flat



Awatar użytkownika
kamil993
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: pt cze 24, 2005 18:18
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil993 » czw sie 25, 2005 21:40

flatron316 pisze:Gdzie? na jakich schematach i w jakim serwisie?I gdzie ta 2 pompa niby jest i wogóle po co -pierwsze słyszę :goof:
flat
no to sie posmialismy, a moze screenshot z servisowki ci wystarczy niedowiarku? :grin: :chytry:

pozdro

http://img182.imageshack.us/my.php?image=pompa18ak.jpg
http://img182.imageshack.us/my.php?image=pompa29kx.jpg



Awatar użytkownika
flatron316
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Post autor: flatron316 » czw sie 25, 2005 22:00

:rotfl:
Ten 1 rys to pompa na zewnątrz zbiornika
Szczególnie ten 2 rys mi sie podoba a wiesz co pod nim podpis znaczy i co on przedstawia?
pozdro flat



Awatar użytkownika
kamil993
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: pt cze 24, 2005 18:18
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil993 » czw sie 25, 2005 22:22

sensem rysunku 2 nie byly ilustracje tylko punkty 18 i 19, jeden mowi o fuel lift pump czyli o pompie zasysajacej paliwo ze zbiornika, a drugi o fuel pump czyli o klasycznej pompie paliwa, ktora wytwarza cisnienie. myslisz ze to rozgraniczenie jest tam tak sobie?


Scirocco Team Portal
www.scirocco.pl

Awatar użytkownika
flatron316
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Post autor: flatron316 » czw sie 25, 2005 22:44

tak jak mówi mi mój english kiepski
sprawdzenie demontaż i montaż
pompy paliwa-19
I " winda " (lift)-to jest smok(ssawka) którym pompa paliwo zasysa -takie kiepskie tłumaczenia :rotfl: -to pkt 18
a podpis" zbiornik paliwa wydobywacz (posyłacz) zespolony
Zespolony bo tam masz kable do wskażnika paliwa ,wskażnik paliwa ,kontrolki rezerwy (może) amen :rotfl:
pozdrówka flat



Awatar użytkownika
kamil993
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: pt cze 24, 2005 18:18
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil993 » czw sie 25, 2005 23:11

dobra to jeszcze jeden obrazek zeby bylo podpisy widac dokladnie,
http://img264.imageshack.us/my.php?image=pompa38kx.jpg
jedno z objasnien mowi Fuel gauge sender unit with fuel lift pump - w wolnym tlumaczeniu:
Pływak (miernik poziomu) paliwowy zespolony (tak jak mowiles z kabelkami do wskaznika) z pompa ssaca paliwa.

a teraz po co ona tam jest, ano jest po to zeby odciazyc pompe glowna i tak jak juz ktos pisal mozna bez niej jezdzic ale dlugo tego pompa ta glowna nie wytrzyma.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 407 gości