wysoka temperatura
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- MichalMys1
- Mały gagatek
- Posty: 128
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:16
- Lokalizacja: Świdnik
wysoka temperatura
Witam,
Często zdarza sie ze podczas jazdy po mieście silnik dostaje wysokiej temperatury a w rezultacie wysadza mi płyn chłodniczy.Dizeje sie tak gdy poziom płynu znajduje sie pomiedzy min-max!ponizej poziomu minimalnego, płyn juz mi nie ubywa -a wiec go nie wysadza!Czy może być groźna jazda z niskim poziomem płynu ???Dlaczego wogóle może mi sie tak robic??Pzdr ( golf II 1,6 PN)
Często zdarza sie ze podczas jazdy po mieście silnik dostaje wysokiej temperatury a w rezultacie wysadza mi płyn chłodniczy.Dizeje sie tak gdy poziom płynu znajduje sie pomiedzy min-max!ponizej poziomu minimalnego, płyn juz mi nie ubywa -a wiec go nie wysadza!Czy może być groźna jazda z niskim poziomem płynu ???Dlaczego wogóle może mi sie tak robic??Pzdr ( golf II 1,6 PN)
- blackwhite
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
- Lokalizacja: Dumfries
- Kontakt:
-
- Kalinowa Mad Driver
- Posty: 580
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 23:09
- Lokalizacja: Radzionków
- Kontakt:
heh. mam podobnie. wymienilem teromostat i wylacznik termiczny wentylatora i dalej mi sie grzeje jak chloera czyli wskazowka leci na pierwsza kropke za dioda. posprawdzalem troche i mam tak, ze jak wskazowka jest na srodku to gorny waz od chlodnicy jest goracy jak k**wa mac a dolny zimny. dopiero jak wskazowka przekracza diode to dolny robi sie cieply. mam takie wrazenie jakby termostat sie za pozno otwieral ale przeciez jest nowy. wydaje mi sie tez, ze wentylator tez sie troche za pozno zalacza, jak wskazowka jest juz za dioda ale przeca tez jest nowy. juz nie wiem co moze byc przyczyna, jedyne co mi przychodzi do glowy to to, ze moze chlodnica ma pozatykane rurki i nie wyrabia oddawac ciepla. co o tym myslicie??
Klub Miłośników Fiata Pandy www.pandaclubpolska.pl
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: czw sie 04, 2005 21:55
- Lokalizacja: wielkopolska
- Kontakt:
podnosic może przez to ze płyn zaczyna sie ogrzewac ciepłem z cylindrów tak mi sie wydaje . miałem kiedys w mk2 tak że olej wypływał delikatnie spod głowicy i płyn miał olej ale nie musi miec kiedy wysadza uszczelke i to było to -USZCZELKA POD GŁOWICA moze sprawdz jeszcze cisnienie na tłokach. a jesli chodzi o wentylator to powinien załaczac sie równoczesnie z termostatem i nie inaczej temp. 87-88 stopni
przeciez plyn jest po to zeby odbierac cieplo z cylindrowdarekkolo pisze:podnosic może przez to ze płyn zaczyna sie ogrzewac ciepłem z cylindrów tak mi sie wydaje . miałem kiedys w mk2 tak że olej wypływał delikatnie spod głowicy i płyn miał olej ale nie musi miec kiedy wysadza uszczelke i to było to -USZCZELKA POD GŁOWICA moze sprawdz jeszcze cisnienie na tłokach. a jesli chodzi o wentylator to powinien załaczac sie równoczesnie z termostatem i nie inaczej temp. 87-88 stopni
wentylator nie zalacza sie rowno z otwarciem duzego obiegu przez termostat, bo termostat sie otwiera zaleznie od rodzaju przy 84 st. i sa jeszcze takie ktore otwieraja sie pozniej tylko nie pamietam przy ilu dokladnie, a wentylator wlacza sie jak plyn ma juz prawie 100 st. czyli tak jak baklazan pisal przy 98.
co do wskazowki to chyba troche poza pion w prawo jest jeszcze jak najbardziej w normie... a co do uszczelki to hmm... moze puszczac na bok albo miedzy kanalami wodnymi i olejowymi - i wtedy jest olej w zbiorniczku wyrownawczym.
- MichalMys1
- Mały gagatek
- Posty: 128
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:16
- Lokalizacja: Świdnik
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 338 gości