MK II 1.3 - za niskie obroty
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
MK II 1.3 - za niskie obroty
Witam wszystkich, jestem świerzym posiadaczem, MK II 1.3 na wtrysku i mam pewien problem. Autko ma za wolne obroty gdy stoi prawie gaśnie, aż go całego trzęsie. Jak je podregulować , czy jest sens robić to samemu, czy lepiej udac sie do kogoś. z opisu który znalazłem (po angielsku niestety)jest to dosyć skomplikowane , regulujemy zarówno wolne obroty jak i CO. Piszą też coś o odłączeniu sondy lambda i oczywiście podłączeniu VAG... CZy można to jakoś zrobić we własnym Zakresie??
I jeszcze jedno pytanko do szanownych forumowiczów jaki gaz do takiego Silniczka zamontować i jakie są ewentualne koszty,
Z góry dzięki i serdecznie pozdrawiam
I jeszcze jedno pytanko do szanownych forumowiczów jaki gaz do takiego Silniczka zamontować i jakie są ewentualne koszty,
Z góry dzięki i serdecznie pozdrawiam
- RaDZiUs
- Mały gagatek
- Posty: 66
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 21:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Cześć, powiedz jedno samochód trzęsie jedynie na niskich obrotach, a gdy już 'pokazujesz' hula normalnie ? Ogólnie to przyczyn może być wiele począwszy od fałszywego powietrza, a kończąc na banale ... regulacji śrubką obrotów na jałowym A co do gazu ... zapewne ten silnik nadaje się do zakładania gazu, ale jeżeli chcesz się nim w miarę sprawnie poruszać, to czy jest wogóle sens ... wkońcu samochód ma 55km, więc nie za wiele
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw sie 25, 2005 10:03 przez RaDZiUs, łącznie zmieniany 1 raz.
problem występuje tylko jak autko stoi, obroty po mału spadają aż zdarza się że nawet gasnie.
A co do gazu To pewnie i racja to tylko 55 KM, więc biorąc pod uwage spadek mocy to by raczej kiepsko wyszło. A KAska na instalacje ok 1.6 tys zwroci si e pewnnie za długo. Gdyby to byłlo 1.6 lub 1.8 to gazik bezdyskusyjnie a tak dilemma
A co do gazu To pewnie i racja to tylko 55 KM, więc biorąc pod uwage spadek mocy to by raczej kiepsko wyszło. A KAska na instalacje ok 1.6 tys zwroci si e pewnnie za długo. Gdyby to byłlo 1.6 lub 1.8 to gazik bezdyskusyjnie a tak dilemma
- RaDZiUs
- Mały gagatek
- Posty: 66
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 21:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
a masz może obrotomierz w nim ?
Ja, gdybym miał w swojej dwójce zakładać LPG doprowadziłbym się do samozakłady, a to z tego względu, że mam w niej wsadzoną skrzynię 1.0 od Polo, i przyspieszenie fakt faktem lepsze, ale maxymalnie to 130km/h i basta Na gazie musiałbym jeździć pasem dla TIR'ów chyba
Ja, gdybym miał w swojej dwójce zakładać LPG doprowadziłbym się do samozakłady, a to z tego względu, że mam w niej wsadzoną skrzynię 1.0 od Polo, i przyspieszenie fakt faktem lepsze, ale maxymalnie to 130km/h i basta Na gazie musiałbym jeździć pasem dla TIR'ów chyba
Pozdrawiam, Radek
[img]http://www.radzius.neostrada.pl/el--golfingero.gif[/img]
[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=55217&postdays=0&postorder=asc&start=15]> MÓJ GOLFINGER <[/url][/b]
[img]http://www.radzius.neostrada.pl/el--golfingero.gif[/img]
[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=55217&postdays=0&postorder=asc&start=15]> MÓJ GOLFINGER <[/url][/b]
co do tych obrotów, spróbuj trochę podciągnąć linkę gazu, albo najpierw podwyższyć obroty jałowego śróbką, o której chyba była już mowa wcześniej.
tę śróbkę znajdziesz pod gaźnikiem z tyłu. jest schowana w wężyku, dlatego będziesz potrzebował długi śróbokręt.
kręcąc w stronę przodu auta podwyższasz obroty. czasami trzeba ładnie przekręcić, żeby zareagował, dlatego nie martw się, jeżeli nie zareaguje na mały ruch śróbokrętem.
jeżeli to nie pomoże, to zdecydowanie coś jest nie tak i regulacja linką gazu może nie mieć sensu...
co do gazu, to jestem jak najbardziej "za". ja mam 1,3 na gaźniku i niedawno wastawiłem gaz.
po niezbędnych regulacjach auto lata jak na benzynie. jeżeli chodzi o spadek mocy, to odczuwam to jedynynie ale i tak tylko trochę np. przy wyprzedaniu przy około 90 km/h. myślę, że prędkość maksymalna trochę spadła, ale tak na codzień nie czuje różnicy...
jeżeli tylko silnik masz ok. chodzi równo, nie bierze oleju i trochę jeździsz, to wstawiaj gaz.
jeżeli jeszcze coś przychodzi Ci do głowy, to wal na priv.
pozdro.
tę śróbkę znajdziesz pod gaźnikiem z tyłu. jest schowana w wężyku, dlatego będziesz potrzebował długi śróbokręt.
kręcąc w stronę przodu auta podwyższasz obroty. czasami trzeba ładnie przekręcić, żeby zareagował, dlatego nie martw się, jeżeli nie zareaguje na mały ruch śróbokrętem.
jeżeli to nie pomoże, to zdecydowanie coś jest nie tak i regulacja linką gazu może nie mieć sensu...
co do gazu, to jestem jak najbardziej "za". ja mam 1,3 na gaźniku i niedawno wastawiłem gaz.
po niezbędnych regulacjach auto lata jak na benzynie. jeżeli chodzi o spadek mocy, to odczuwam to jedynynie ale i tak tylko trochę np. przy wyprzedaniu przy około 90 km/h. myślę, że prędkość maksymalna trochę spadła, ale tak na codzień nie czuje różnicy...
jeżeli tylko silnik masz ok. chodzi równo, nie bierze oleju i trochę jeździsz, to wstawiaj gaz.
jeżeli jeszcze coś przychodzi Ci do głowy, to wal na priv.
pozdro.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 249 gości