MK II 1.3 - za niskie obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

balono21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: sob sie 06, 2005 09:50
Lokalizacja: Łódź

MK II 1.3 - za niskie obroty

Post autor: balono21 » śr sie 24, 2005 01:22

Witam wszystkich, jestem świerzym posiadaczem, MK II 1.3 na wtrysku i mam pewien problem. Autko ma za wolne obroty gdy stoi prawie gaśnie, aż go całego trzęsie. Jak je podregulować , czy jest sens robić to samemu, czy lepiej udac sie do kogoś. z opisu który znalazłem (po angielsku niestety)jest to dosyć skomplikowane , regulujemy zarówno wolne obroty jak i CO. Piszą też coś o odłączeniu sondy lambda i oczywiście podłączeniu VAG... CZy można to jakoś zrobić we własnym Zakresie??

I jeszcze jedno pytanko do szanownych forumowiczów jaki gaz do takiego Silniczka zamontować i jakie są ewentualne koszty,


Z góry dzięki i serdecznie pozdrawiam



Awatar użytkownika
RaDZiUs
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 21:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: RaDZiUs » czw sie 25, 2005 09:27

Cześć, powiedz jedno samochód trzęsie jedynie na niskich obrotach, a gdy już 'pokazujesz' hula normalnie ? Ogólnie to przyczyn może być wiele począwszy od fałszywego powietrza, a kończąc na banale ... regulacji śrubką obrotów na jałowym :) A co do gazu ... zapewne ten silnik nadaje się do zakładania gazu, ale jeżeli chcesz się nim w miarę sprawnie poruszać, to czy jest wogóle sens ... wkońcu samochód ma 55km, więc nie za wiele :)

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw sie 25, 2005 10:03 przez RaDZiUs, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
baklazan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: sob gru 25, 2004 02:17
Lokalizacja: jaworzno
Kontakt:

Post autor: baklazan » czw sie 25, 2005 09:34

ale spalanie 7 benzyny a 9 gazu to jest leka roznica na 100km - btw golf ma 55 ps :)


kto szybko jedzie tego wolno niosa

balono21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: sob sie 06, 2005 09:50
Lokalizacja: Łódź

Post autor: balono21 » czw sie 25, 2005 09:50

problem występuje tylko jak autko stoi, obroty po mału spadają aż zdarza się że nawet gasnie.

A co do gazu To pewnie i racja to tylko 55 KM, więc biorąc pod uwage spadek mocy to by raczej kiepsko wyszło. A KAska na instalacje ok 1.6 tys zwroci si e pewnnie za długo. Gdyby to byłlo 1.6 lub 1.8 to gazik bezdyskusyjnie a tak dilemma ;-)



Awatar użytkownika
RaDZiUs
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 21:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: RaDZiUs » czw sie 25, 2005 10:05

a masz może obrotomierz w nim ? :P

Ja, gdybym miał w swojej dwójce zakładać LPG doprowadziłbym się do samozakłady, a to z tego względu, że mam w niej wsadzoną skrzynię 1.0 od Polo, i przyspieszenie fakt faktem lepsze, ale maxymalnie to 130km/h i basta :D Na gazie musiałbym jeździć pasem dla TIR'ów chyba :D


Pozdrawiam, Radek

[img]http://www.radzius.neostrada.pl/el--golfingero.gif[/img]
[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=55217&postdays=0&postorder=asc&start=15]> MÓJ GOLFINGER <[/url][/b]

balono21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: sob sie 06, 2005 09:50
Lokalizacja: Łódź

Post autor: balono21 » czw sie 25, 2005 10:46

obrotomierza nie mam, ale wydaje mi sie ze tu chodzi tylko o podkrecenie obrotów



Awatar użytkownika
szyki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr mar 23, 2005 19:54
Lokalizacja: pyrlandia
Kontakt:

Post autor: szyki » czw sie 25, 2005 12:42

co do tych obrotów, spróbuj trochę podciągnąć linkę gazu, albo najpierw podwyższyć obroty jałowego śróbką, o której chyba była już mowa wcześniej.
tę śróbkę znajdziesz pod gaźnikiem z tyłu. jest schowana w wężyku, dlatego będziesz potrzebował długi śróbokręt.
kręcąc w stronę przodu auta podwyższasz obroty. czasami trzeba ładnie przekręcić, żeby zareagował, dlatego nie martw się, jeżeli nie zareaguje na mały ruch śróbokrętem.
jeżeli to nie pomoże, to zdecydowanie coś jest nie tak i regulacja linką gazu może nie mieć sensu...
co do gazu, to jestem jak najbardziej "za". ja mam 1,3 na gaźniku i niedawno wastawiłem gaz.
po niezbędnych regulacjach auto lata jak na benzynie. jeżeli chodzi o spadek mocy, to odczuwam to jedynynie ale i tak tylko trochę np. przy wyprzedaniu przy około 90 km/h. myślę, że prędkość maksymalna trochę spadła, ale tak na codzień nie czuje różnicy...
jeżeli tylko silnik masz ok. chodzi równo, nie bierze oleju i trochę jeździsz, to wstawiaj gaz.
jeżeli jeszcze coś przychodzi Ci do głowy, to wal na priv.
pozdro.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 387 gości