Krzywo stoi
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Krzywo stoi
Parę dni temu zauważyłem że przód samochodu od strony pasażera siedzi niżej niż druga strona. Obejżałem wahacze są proste, gumy wyglądają ok. Co mogło sie stać ? Nie wpadłem w żadną dziurę itp
Ostatnio zmieniony pn sty 28, 2008 14:32 przez RasPL, łącznie zmieniany 1 raz.
zanim weżmiesz się za wymianę amorów podjedz na stacje diagnostyczną dasz gościwoi na piwo i będziesz miał pewność ze to np amor a nie spręzyna
amortyzator wcale nie musi cieknąc na zewnątrz aby był nie sprawny wystarczy ze w środku na rdzeniu będzie przelewał
amortyzator wcale nie musi cieknąc na zewnątrz aby był nie sprawny wystarczy ze w środku na rdzeniu będzie przelewał
Ostatnio zmieniony pn sty 28, 2008 14:55 przez dziejo, łącznie zmieniany 2 razy.
eh kolego to nie tylko u ciebie tak jest. ja juz od kilku miesięcy z tym walczę:D tutaj masz mój temat na to http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=143694 i wymieniłem. okazało się że poduszka była popsuta i sprężyna<nowa którą kupiłem> uszkodzona :D i na dodatek tego miałem zła geometrie kół
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=64][img]http://img61.imageshack.us/img61/2152/9447bd1f4a9bcf7cmedda7.jpg[/img][/url]
Witam. Podepnę się pod temat, bo mam podobny problem, ale:
Po pierwsze - widzę, że RasPL nie masz gleby, więc sprężyna nie powinna wypaść z gniazda, jak to u mnie się dzieje. Więc odpada.
Po drugie - jest taka ewentualność, że sprężyny się zużywają, "zbijają" po prostu. Ja tak mam (co ciekawe tylko z prawej strony), przez co nawet na nowych amorach nie odbijało samochodu do właściwej wysokości.
Moja sugestia? Zdjąć kolumny zawiechy z przodu, wnikliwie je obejżeć, jeśli będzie widać że coś jest nie tak (sprężyna wyszła z gniazda, gniazdo skorodowało etc.) rozebrać kolumnę, wymienić element który szlag trafił i mieć nadzieję, że to pomoże.
Sam walczę z krzywo stojącym golfem i ni jak mi to nie idze narazie..
Po pierwsze - widzę, że RasPL nie masz gleby, więc sprężyna nie powinna wypaść z gniazda, jak to u mnie się dzieje. Więc odpada.
Po drugie - jest taka ewentualność, że sprężyny się zużywają, "zbijają" po prostu. Ja tak mam (co ciekawe tylko z prawej strony), przez co nawet na nowych amorach nie odbijało samochodu do właściwej wysokości.
Moja sugestia? Zdjąć kolumny zawiechy z przodu, wnikliwie je obejżeć, jeśli będzie widać że coś jest nie tak (sprężyna wyszła z gniazda, gniazdo skorodowało etc.) rozebrać kolumnę, wymienić element który szlag trafił i mieć nadzieję, że to pomoże.
Sam walczę z krzywo stojącym golfem i ni jak mi to nie idze narazie..
Everyone dies. Not everyone lives.
rozdałem punkciki bo byłem sprawdzić organoleptycznie co jest nie tak i oto relacja.
trzymając za macersona u góry w komorze silnika uginałem auto i od strony gdzie siedzi niżej auto przy naciskaniu bardziej siada do tego jest większy luz na łożysku macpersona niż z drugiej strony. Diagnoza wstępna: wymienić łożyskowanie macpersona i sprężyny
[ Dodano: 28 Maj 2008 17:23 ]
teraz moge powiedzieć że jedna sprężyna z przodu była krótsza ale czemu dopiero po czasie tak usiadł na bok nie wiem, po wymianie na nowe problem znikł
trzymając za macersona u góry w komorze silnika uginałem auto i od strony gdzie siedzi niżej auto przy naciskaniu bardziej siada do tego jest większy luz na łożysku macpersona niż z drugiej strony. Diagnoza wstępna: wymienić łożyskowanie macpersona i sprężyny
[ Dodano: 28 Maj 2008 17:23 ]
teraz moge powiedzieć że jedna sprężyna z przodu była krótsza ale czemu dopiero po czasie tak usiadł na bok nie wiem, po wymianie na nowe problem znikł
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 247 gości