Witam
Mozna przerobic silnik gaznikowy HK na wielopunkt? i ile mniej wiecej taki zabieg kosztuje?
[Golf 1.3 mk2] zamiana z gaznika na wielopunkt?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Nieoplacalny zabieg,zwazywszy na to ze wzrost mocy bedzie nikly,a pewnie palic bedzie wiecej.Musisz liczyc sie z zalozeniem elektrycznej pompy paliwa,sterownikiem do wtrysku,chyba tez przewody paliwa musialyby byc wysokocisnieniowe,no i inny uklad doprowadzenia powietrza.Troche kasy pewnie by poszlo
Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
Przerobka na wtrysk bylaby pewnie podobna do tej z silnika 1.6.... A wiec na pewno popma paliwa, kolektor dolowowy, wtryskiwacze, sterownik wtrysku, inna obudowa filtra pow i uklad doprowadzający, no i pewnie sonde lambda wypadaloby zalozyc..... Taniej by cie wyszła wymiana calego silnika, a jak wymieniac 1.3 gaznik to juz na co najmmniej 1.8
))
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ot i wszystko jasneb8tz pisze:Przerobka na wtrysk bylaby pewnie podobna do tej z silnika 1.6.... A wiec na pewno popma paliwa, kolektor dolowowy, wtryskiwacze, sterownik wtrysku, inna obudowa filtra pow i uklad doprowadzający, no i pewnie sonde lambda wypadaloby zalozyc..... Taniej by cie wyszła wymiana calego silnika, a jak wymieniac 1.3 gaznik to juz na co najmmniej 1.8))
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 151 gości