Na ciepłym silniku gaśnie!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rudi59
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: śr sty 16, 2008 17:13
Lokalizacja: Zamość

Na ciepłym silniku gaśnie!

Post autor: rudi59 » sob sty 26, 2008 14:56

Witam!
Mam problem z golfem, kiedy silnik się trochę nagrzeję to czasami gaśnie mi po wciśnięciu sprzęgła, co może być przyczyną? Silnik to 1,3 gaźnik LPG



ALUNO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 19:50
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: ALUNO » sob sty 26, 2008 15:01

nie wiem czy to o to chodzi ale ja mam cos podobnego ale z wstecznym biegiem i wyszlo ze auto chodzi dobrze ale tylko linka jest stara pozdro


Szukam Pracy ;/ mechanik/Elektromechanik/Kierowca Wrocław

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » sob sty 26, 2008 16:10

Gaśnie na gazie czy na benzynie?



rudi59
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: śr sty 16, 2008 17:13
Lokalizacja: Zamość

Post autor: rudi59 » sob sty 26, 2008 16:32

Hmm...na benzynie nie sprawdzałem jeszcze, ale na gazie gaśnie, regulowałem sam :hmm:
Co do obrotów to niestety nie mam obrotomierza :grrr:
Ostatnio zmieniony sob sty 26, 2008 16:33 przez rudi59, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » sob sty 26, 2008 17:23

Proponuje na początek sprawdzić czy nie ciągnie lewego powietrza przez wężyki podciśnienia i podstawę gaźnika, jeśli masz zużyte membrany w parowniku też może sobie przygasać. Wyregulowac instalację LPG



rudi59
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: śr sty 16, 2008 17:13
Lokalizacja: Zamość

Post autor: rudi59 » sob sty 26, 2008 23:03

jhosef pisze:Proponuje na początek sprawdzić czy nie ciągnie lewego powietrza przez wężyki podciśnienia i podstawę gaźnika, jeśli masz zużyte membrany w parowniku też może sobie przygasać. Wyregulowac instalację LPG
A więc na pewno nie jest to wina nie wyregulowanej instalacji, ponieważ na benzynie gaśnie o wiele częściej niż na gazie. Golfik jest na gaźniku, czy jest tu śrubka do regulacji wolnych obrotów? Jeżeli tak to gdzie i jak wygląda? Bo z moich obserwacji wynika, że samochód gaśnie
po wyłączeniu się ssania. Ponieważ do przejechania jakichś 2-3km wszystko jest w porządku.



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » sob sty 26, 2008 23:06

Śruba do regulacji obrotów gazu jest w parowniku, ale najpierw musisz mieć prawidłowe obroty na benzynie. Sprawdź jak pisałem podciśnienia oraz podstawę gaźnika. Jeśli podstawa jest popękana i łapie lewe powietrze może gasnąć. Do podstawy gaźnika dobierzesz się odkręcając gaźnik, jest przykręcony na 3 długie śruby rozmianu 6 ( czyli na klucz 10)



rudi59
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: śr sty 16, 2008 17:13
Lokalizacja: Zamość

Post autor: rudi59 » sob sty 26, 2008 23:15

jhosef, chodzi mi o śrubę regulującą wolne obroty w gaźniku, nie w reduktorze. W swojej fieście była owa śrubka, którą regulowało się obroty na gaźniku. W VW jest taka?



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » sob sty 26, 2008 23:21

Masz gaźnik Pierburg 2e3?

Obrazek

Śruba regulacyjna znajduje sie w rurce plastykowej (nr 8 na rysunku)musisz włozyć w nią srubokręt.
Ostatnio zmieniony sob sty 26, 2008 23:31 przez jhosef, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » ndz sty 27, 2008 00:17

Witam
jhosef pisze:Masz gaźnik Pierburg 2e3
Z pewnościa to gaznik 2e3 , chyba nikt sie nie bawił w mega tuning na 2e2.
jhosef pisze:Śruba regulacyjna znajduje sie w rurce plastykowej (nr 8 na rysunku)musisz włozyć w nią srubokręt.
Wiece w tych gażnikach lubi sie zatykac dysza wolnych obrotów. Objawy sa takie ze auto gasnie na ciepłym silniku. Odpala tylko z gazem, albo trzeba gaz przytrzymywac.
Te gazniki (2e3) mają tzw odciecie na rysunku jhosefa to nr 10. Odcina dopływ paliwka przy hamowaniu silnikiem .


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

rudi59
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: śr sty 16, 2008 17:13
Lokalizacja: Zamość

Post autor: rudi59 » ndz sty 27, 2008 01:04

Maćkooo, Jak można odetkać tą dyszę? I jak się zabrać za naprawę tej usterki?



Awatar użytkownika
darek45
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt sty 22, 2008 02:26
Lokalizacja: Świecie

Post autor: darek45 » ndz sty 27, 2008 01:34

dysza wolnych obrotów to nr1 [patrz rysunek] należy ją wykręcić i przeczyścić
mam pytanie czy na gazie gaśnie po wciśnięciu sprzęgła w ruchu czy na postoju? Obrazek

zdjęcie górne po lewej stronie
Ostatnio zmieniony ndz sty 27, 2008 01:35 przez darek45, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » ndz sty 27, 2008 02:13

Tylko że przez zapchaną dyszę nie gasł by na gazie.



Awatar użytkownika
darek45
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt sty 22, 2008 02:26
Lokalizacja: Świecie

Post autor: darek45 » ndz sty 27, 2008 02:35

jhosef,
przez zapchaną dyszę nie będzie chodził na benzynie



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 232 gości