Jak polaczyc wtyczne od sprężerki klimy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Jak polaczyc wtyczne od sprężerki klimy

Post autor: zygimar » sob sty 26, 2008 18:33

Witam

Który kolor z tych dwóch przewodów mam podłączyć do masy sprężarki ( do tego pinu co ma połączenie z obudową). Obrazek


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Post autor: golfiarz1 » sob sty 26, 2008 19:25

obojetnie jak podlaczysz bo to jest niezalezne zasilanie elektromagnesu i niejest polonczone z obudowa



zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » sob sty 26, 2008 21:28

Ale magnes zmiania chyba bieguny w zaleznosci od podlaczenia polaryzacji napiecia.
Jeden z pinow sprezarki polaczony jest z jej obudowa czyli z minusem aku


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Post autor: golfiarz1 » sob sty 26, 2008 21:44

ja mam sprezarke od mk4 i niejest nic poloczone i niezmienia sie nic w elektromagnesie poprostu pod napieciem wytwarza sie pole magnetyczne i zalanczzana jest w ten sposob sprezarka jesli nie podasz napiecia to bedzie sie kolo krecilo luznie
jak juz to zielony jest plus a brazowy minus
u mnie tak jest a najlepiej wez kawalek przewodu i plus z akumulatora i dotknij do 1 potem do 2 przewodu nic niemoze sie spalic poprostu uslyszysz pykniecie elektromagnesu



zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » sob sty 26, 2008 21:47

Ale chodzi mi o te przewody z wtyczki. Jak sprawdzalem zaden nie jest polaczony z masa auta. Jak sprawdzalem wtyczke z pompy to jeden pin jest z masa auta polaczony.
Co wy na to


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Post autor: golfiarz1 » sob sty 26, 2008 22:02

te przewody ida ze sterownika wentylatorow i prad dopiero bedzie na nich jak zalonczy sie klime wtedy dopiero sprawdzisz czy jest prad a podlaczyc mozesz bez problemu hjak chcesz



zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » sob sty 26, 2008 22:09

Napiecie sie pojawi no ale o odpowiedniej polaryzacji. Z tego co wiem to magnetyczne jest sprzeglo ktore wzuca naped na pompe. Magnetyczne tez jest sprzeglo w rozrruszniku ale tam na bank jest wazne jak podlaczysz bieguny ( nie sposob sie pomylic) jak by podlaczyc odwrotnie odpychal by.
Ale w sprezarce klimy nie wiem w jai sposob wzuca moze ktos ma rysunek


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Post autor: golfiarz1 » sob sty 26, 2008 22:11

tu niema roznicy podlacz obojetnie zapal auto i wlacz klime i ma dzialac a potem dokup wtyczke i po sprawie



zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » sob sty 26, 2008 22:14

OK sparwdze a wtyczke juz mam ale zakup to byla porazka.
Wtyczke zamowilem 25 zl no ok jakos przezyle okazalo sie ze netto. ale sam plast a sa jeszcze piny z przewodami kolejne 25 no to juz bylo przegiecie w tym VW juz sie totalnie we łbie powalio


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 106 gości