Przeróbka H4
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Przeróbka H4
Witam
Mam następujące pytanie , przerobiłem sobie lampy z H4 na H7 i teraz jaka migam długimi to mijania nie gasną natomiast jak włączę długie na stałe to mijania gasną. Podobno wystarczy połączyć 2 kabelki w przełączniki długich i po problem znika czy robił ktoś z Was już takie coś ?? Ma ktoś może schemat kostki z tego przełącznika ??
Mam następujące pytanie , przerobiłem sobie lampy z H4 na H7 i teraz jaka migam długimi to mijania nie gasną natomiast jak włączę długie na stałe to mijania gasną. Podobno wystarczy połączyć 2 kabelki w przełączniki długich i po problem znika czy robił ktoś z Was już takie coś ?? Ma ktoś może schemat kostki z tego przełącznika ??
Ostatnio zmieniony sob sty 26, 2008 23:23 przez tommy06, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Przeróbka H4
Jak sobie przerobiłeś lampy opisz dokładniej. na H4 jest tak, że sygnał błyskowy może zapalić się razem z krótkimi a jak włączysz długie to krótkie gasną. tak ma być.tommy06 pisze:Witam
Mam następujące pytanie , przerobiłem sobie lampy z H4 na H7 i teraz jaka migam długimi to mijania nie gasną natomiast jak włączę długie na stałe to mijania gasną. Podobno wystarczy połączyć 2 kabelki w przełączniki długich i po problem znika czy robił ktoś z Was już takie coś ?? Ma ktoś może schemat kostki z tego przełącznika ??
Jeżeli WYMIENIŁEŚ lampy na np 2xH1 to jest potrzebna modyfikacja przełącznika świateł czyli zwarcie styku krótkich do zasilania przychodzącego z wyłącznika świateł aby krótkie świeciły ciągle albo montaż przekaźnika który to zrobi.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
w MK3 GTI fabrycznie są lampy 2xH1 i nic nie trzeba przerabiać (ewentualnie można przekaźniki zamontować) aby krótkie świeciły razem z długimi.Paweł Marek pisze:W Golfie GTI Mk3 (podwójne lampy) mojej żonki tak właśnie jest jak zrobiłeś. 4 żarówy to już spore obciążenie. Co prawda dużo się na długich nie jeździ.
Natomiast do Vento włożyłem H4 90/100 W. Naprawdę super sprawa. W każdym razie dla mnie. Kierowcom przede mną nie zazdroszczę
co do H4 90/100W to mogą pękać szkła i niszczą się lustra (szybko się starzeją), też tak miałem ale wróciłem do normalnych H4, podstawa to dobra lampa a nie podróba z chin.
Wiem że tak jest z H4, ja potrzebuje coś jakby instalacji do H7 . U mnie dokładnie jest tak : mam założoną soczewkę bi xenonową czyli włączam mijania zapala sie przetwornica i xenon świeci mrugam długimi to działa elektromagnes który obniża przesłonę i świeci długimi. Ale jak włączam długie na stałe to wyłączają mi sie mijania czyli i przetwornica i nic nie świeci ... Ktoś mi kiedyś powiedział że można połączył 2 kabelki w przełączniku długich i będzie działać jak powinno.wojteks pisze:
Jak sobie przerobiłeś lampy opisz dokładniej. na H4 jest tak, że sygnał błyskowy może zapalić się razem z krótkimi a jak włączysz długie to krótkie gasną. tak ma być.
- Jotka
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: sob lis 24, 2007 13:53
- Lokalizacja: Pomorskie
- Auto: Golf 4 Variant
Jak powinny działac światła w MK3?
Moje pytanie jest następujące: czy jest to prawidłowe, aby światła długie świeciły razem z krótkimi? Miałem H4 50/65, które zmieniłem na H4 90/100. Jedne i drugie żarówki świecą w ten sam sposób. Krótkie świecą same, a długie razem z krótkimi. Tego nie było w Golfie I, który miałem poprzednio, tam krótkie gasły po przełączeniu.
Boję sie o lampy, że mogą nie wytrzymać.
Pozdrawiam
Boję sie o lampy, że mogą nie wytrzymać.
Pozdrawiam
Samochód jest dla mnie, a nie ja dla samochodu.
zależy od rozwiazania można tak i można osobno - jak kto woli,Jotka pisze:czy jest to prawidłowe, aby światła długie świeciły razem z krótkimi?
a temu jestem przeciwny i jestem za tym żeby ci zabrali dowód rejestracyjny za toJotka pisze:które zmieniłem na H4 90/100
[ Dodano: Sob Sty 26, 2008 8:01 pm ]
tommy06, najprościej poprzez zworkę w skrzynce przekaźników/bezpieczników
- Przemo440
- Forum Master
- Posty: 1971
- Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
- Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
- Kontakt:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1023299#1023299 nie dos że najprościej to najmniej kłopotliwie
- Jotka
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: sob lis 24, 2007 13:53
- Lokalizacja: Pomorskie
- Auto: Golf 4 Variant
Dziękuję za odzew.jhosef pisze:Dokładnie. Fantastyczne podejście "nie ważne co widzą inni ważne co widzę JA" Z takim podejściem to można cały czas na długich jeździć.greg pisze:Jotka napisał/a:
które zmieniłem na H4 90/100
a temu jestem przeciwny i jestem za tym żeby ci zabrali dowód rejestracyjny za to
Rozumiem wasze obawy, ale nie moc świecenia, ale ustawienie świateł ma znaczenie, a o to dbam, jak niestety niewielu. Sprawdzałem, jadąc powolutku samochodem syna (syn jechał moim) i nie raziły, a przecież o to w tym chodzi, żeby widzieć i nie razić. Nie rażą mnie mocne światła, ale źle ustawione, zwykle w "Maluchach", a te nie można posądzać o mocne żarówki.
Chcę jedynie, aby wyłączały się krótkie światła, gdy zmieniam na długie, ponieważ wtedy te długie źle oświetlają dalszą odległość. Może to dobre przy mgle, ale po to są dodatkowe halogeny przeciwmgielne.
Chcę być dobrze zrozumiany i sam zrozumieć; żeby zgasły krótkie przy zmianie na długie, zworkę należy włożyć, czy wyjąć?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sob sty 26, 2008 21:38 przez Jotka, łącznie zmieniany 1 raz.
Samochód jest dla mnie, a nie ja dla samochodu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 210 gości