Problem po wymianie termostatu cieknie płyn

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Grz3g0rz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:53
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Problem po wymianie termostatu cieknie płyn

Post autor: Grz3g0rz » sob sty 26, 2008 15:58

Witam, mam VW Golfa 2 rocznik 92, pojemność 1,3
wymieniłem termostat i po wymianie cieknie z pod połączenia gdzie wchodzi termostat. Kupiłem więc nowe kolanko i obudowę czujników (pomyślałem że nowe będzie lepiej trzymać). Zdziwiłem się że w obudowie czujników niema gwintów, śruba wkręca sie w plastik :/ według mnie to szajs! Co o tym sądzicie? Śrub nie da sie zbyt mocno dokręcić bo można przekręcić plastikowy gwint :| lipa jakiej świat nie widział!!! Da sie coś z tym zrobić może oryginalna część jest metalowa albo porządniejsza...

Na zdjęciu pokazane jest kolanko nr 6 termostat nr 7 i obudowa czujników nr 8 Obrazek
Ostatnio zmieniony sob sty 26, 2008 16:01 przez Grz3g0rz, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob sty 26, 2008 16:58

no sporo napisałęś ale ani słowa o uszczelce. Nowy termostat najczęściej cieknie jak się źle zaloży uszczelkę / wzdględnie złą uszczelkęo czasem do termostaty dają kilka rodzajów i trzeba wybrac odpowiednią...



Grz3g0rz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:53
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Post autor: Grz3g0rz » sob sty 26, 2008 17:11

Uszczelke dałem nową (ring gumowy o przekroju okrągłym) taka jak była w zestawie. Najpierw włożyłem termostat potem uszczelke a na to kolanko przykręciłem.
W takiej samej kolejności jak na załączonym rysunku. Obawiam sie że ten gwint w obudowie czujników jest już przekręcony.
Ostatnio zmieniony sob sty 26, 2008 17:13 przez Grz3g0rz, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob sty 26, 2008 17:55

ja to kompletnie Cie nie rozumiem, inni chyba tez bo nikt nie odpisuje

Nie wiem co zanywasz obudowa czujników, ale to kolanko, czyli króciec przykreca sie śrubami do obudowy pompy. W obudowie pompy są nagwintwane otwory.
nie odnisołeś sie wcale do moich wątpliwosci z poprzedniego postu, chce ci pomóc ale ciężko sie dogadać



Grz3g0rz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:53
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Post autor: Grz3g0rz » sob sty 26, 2008 19:34

W moim silniku jest inaczej kolanko przykręca sie do obudowy czujników. W komplecie razem z termostatem były dwie uszczelki jedna płaska papierowa i jedna okrągła gumowa, założyłem gumową ponieważ była taka sama jak ta którą wyjąłem. Otwory do których przykręca sie kolanko nie sa nagwintowane!! Gwint robi śruba przy wkręcaniu, można łatwo ten gwint przekręcić...
Obrazek Obrazek



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob sty 26, 2008 19:50

Grz3g0rz pisze: Otwory do których przykręca sie kolanko nie sa nagwintowane!! Gwint robi śruba przy wkręcaniu
nie ma takiej opcji
śruby nie służa do gwintowania otworów, żadnej producent by tego tak nie zaprojektował



Grz3g0rz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:53
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Post autor: Grz3g0rz » sob sty 26, 2008 20:04

W otworze niema gwintu a po drugiej stronie niema miejsca na nakrętkę śruba dziesiątka wkręca sie w plastik z trudem... Wiesz co pójdę do sklepu zapytać :|



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob sty 26, 2008 20:15

mysle ze sklepy juz zakmnięte a do poniedziałku sie na pewno wyjasni na forum



Grz3g0rz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:53
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Post autor: Grz3g0rz » sob sty 26, 2008 20:17

Morze mi jakiś bubel sprzedali !?
Hmm ja sie nieznam na częściach jestem kucharzem to jest moje pierwsze auto...

Dziekuje za zainteresowanie moim problemem!!!

Części są firmy topran Germany
Ostatnio zmieniony sob sty 26, 2008 20:20 przez Grz3g0rz, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
krzysiek82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiek82 » sob sty 26, 2008 22:05

Zamienniki tak mają, syf taki, że głowa mała, ja zastosowałem nakrętki po drugiej stronie żeby lepiej trzymało.


[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446

Grz3g0rz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:53
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Post autor: Grz3g0rz » sob sty 26, 2008 23:27

Ale po stronie gdzie są czujniki niema miejsca!?! Czy to jest normalne żeby nie było gwintu??? KATASTROFA!!! Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony sob sty 26, 2008 23:37 przez Grz3g0rz, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
krzysiek82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiek82 » sob sty 26, 2008 23:38

W zamiennikach jest to jak najbardziej normalne niestety, u mnie w 1.6 abu sie dało zastosować nakrętki, jestem zdania że takie rzeczy powinny być oryginalne,


[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz sty 27, 2008 00:49

a podaj mi proszę nr tej czesi HP topran, bede wiedzial czego nie nalezy sprzedawać bo nie pasuje (choć mocno mnie ten fakt dziwi ale wierzę ze tak jest)



Grz3g0rz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:53
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Post autor: Grz3g0rz » ndz sty 27, 2008 02:48

topran Germany
107 331
>PA6.6-GF30<

W poniedziałek pójdę do sklepu i zapytam dlaczego tam niema gwintu i jak ja mam to skręcić. Może akurat ta sztuka jest felerna ...

VW Golf II silnik pojemność 1,3 rocznik 1992

[ Dodano: 28 Sty 2008 10:48 ]
W sklepie powiedzieli mi ze to sie skręca blachowkrętami... :| W katalogu producenta było pokazane to samo należy to skręcić takimi śrubami... Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz sty 27, 2008 02:50 przez Grz3g0rz, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 226 gości