silnik 1Y za JP

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

fido

silnik 1Y za JP

Post autor: fido » pn sie 15, 2005 16:02

Witam
poszukując silnika do mojej padlinki trafiłem na paska z silnikiem 1Y(1,9 cm3)
czy może ktoś ma pojęcie na jaką skalę przeróbki by mnie czekały
chodzi niezle więc się zastanawiam czy warto zawracać sobie nim głowę

Pozdrawiam



greg

Post autor: greg » pn sie 15, 2005 21:58

więc tak proponuję wiązeczkę elktryczną silnika, bo ja w modelu 96r. mam inny przekaźnik, ale w model 94 widziałem podobny jak był w golfiku mk2. chłodnica? nie kojarzę czy jest większa. Trzeba by stanąć obok i podumać... skrzynia biegów?? pewnie są inne przełożenia. co do podwieszenia silnika to podejrzewam że to samo ale musiałbym popatrzeć w ETKA. Miałem 1,6 GTD teraz mam 3 1,9D i naprawdę jestem zadowolony, brak czasem tej turbinki przy wyprzedzaniu, ale w sumie nawet się to porusza żwawo i max. wzrosło, zuzycie pliwa- o dziwo spadło



fido

Post autor: fido » wt sie 16, 2005 20:44

Właśnie wiązka silnika i skrzynia to jest to co mnie martwi
skrzynia ma swoje oznaczenia czy nie ma opcji ze jedna skrzynia była
w różnych silnikach gdzie szukac oznaczeń i gdzie szukać czy pasuje

No i oczywiście ja ciągle szukam silnika jak ktoś coś ma :bigok:



Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » sob sie 20, 2005 10:00

Ja miałem taki silnik w Jetta II(1Y) przełożony z passata 93. NIe było żadnych problemów. Silnik przełożony sam bez osprzętu. Drobne problemy byly ze sprzęgłem jakieś ale nie pamiętam co to było. Ja proponuje wrzucić 1.9TD albo lepiej 1.6TDI z MK II.



fido

Post autor: fido » sob sie 20, 2005 17:23

Ja proponuje wrzucić 1.9TD albo lepiej 1.6TDI z MK II.
Michnik nie wiem czy na 1,9 TD to on za cienki nie jest te mój MkII
a znowu w innym poście ktoś mi pisał zeby unikać TDI bo
to podobno kosztowna jednostka jak coś nawali. Najlepszym kompromisem
będzie chyba 1,6TD (JR lub SB) tylko gdzie go dopaść?


Pozdro



Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » sob sie 20, 2005 19:09

Niby czemu za cienki? ;) Ja bym chyba zaryzykował 1.9TD skoro 1.6TDI Ci sie nie widzi. MYśle , że koszt nie bedzie wiele wiekszy niż 1.6 TD.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 300 gości