rano gaśnie , problem z obrotami po odpaleniu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

lukasss999
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt sty 04, 2008 14:44
Lokalizacja: BP

rano gaśnie , problem z obrotami po odpaleniu

Post autor: lukasss999 » pt sty 25, 2008 14:23

mam problem z moja golfinka.... podczas odpalania z rana musze trzymać na gazie bo inaczej zgaśnie a jak odpali i chodzi bez gazu to obroty 400-600 czasem 300 i strasznie nim trzesie... co jest z nim??????????? dodam ze golf3 1.6 na jednopunkcie..... HELP
Ostatnio zmieniony pt sty 25, 2008 14:30 przez lukasss999, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt sty 25, 2008 14:26

czujnik temperatury prawdopodobnie do wymiany ten na króćcu w głowicy



lukasss999
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt sty 04, 2008 14:44
Lokalizacja: BP

Post autor: lukasss999 » pt sty 25, 2008 14:58

kupiłem taki czujnik za 30 zł ale szybko go oddałem bo nie było poprawy i po tym wskazywał mi tem 110stopni wiec pewnie też był zwalony... a wiec mówisz ze to czujnik???? trzeba to sprawdzić tylko nie chce za bardzo wydawac kasy na ten czujnik jeśli to nie to bo orginalny prawie 100zł:( a co do czujnika to chodzi o ten kolor zółty????

[ Dodano: 25 Sty 2008 14:00 ]
a jeszcze jedno bo problem sie nasila gdy jest deszcowa pogoda ale jak sie nagrzeje wszystko ok czy to też wina tego czujnika?????



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » pt sty 25, 2008 15:48

silniczka krokowego przy przeopustnicy


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

lukasss999
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt sty 04, 2008 14:44
Lokalizacja: BP

Post autor: lukasss999 » pt sty 25, 2008 15:52

a jak ten silniczek wygląda i czy można go jakoś sprawdzić domowym sposomem???



Awatar użytkownika
mirek272
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: wt sty 22, 2008 17:04
Lokalizacja: siedlce

Post autor: mirek272 » pt sty 25, 2008 16:58

U MNIE TO SAMO BYLO.MAM MK3 1,4 BENZ +GAZ.I MIALEM TO SAMO.NIE WIEM CO BYLO I NIC NIE WYMIENIALEM ALE POSTAL PRZEZ NOC W GARAZU I BYLO OK.PRZECZUWAM ZE TO SIE STALO PO TYM JAK JEZDZILEM PO DESZCZU I PO WIELKICH KALUZACH I ZLAPAL WILGOCI I I GDZIES BYLO PRZEBICIE,MOZLIWE ZE TO PRZEWODY WYSKOIEGO NAPIECIA MAJA PRZEBICIE I SILNIK NIE PRACUJE ROWNO ISTAD TAKIE NISKIE OBROTY.MOZE TO SAMO JEST U CIEBIE.TAK JAK MOWIE POSTAL CALA NOC W GARAZU I JEJS OK.SPROBUJ NIE JEZDZIC PO KALUZACH WIELKICH A JAK JUZ TO PRZEJEZDZAJ WOLNO I MOZE BEDZIE OK TAK JAK U MNIE.ALE PRZEWODY I TAK ZMIENIE U SIEBIE.POZDRO :pub:



TOMMy_VW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 11:24
Lokalizacja: SY

Post autor: TOMMy_VW » pt sty 25, 2008 16:59

Nie pisz na caps locku, bo się głupio czyta...
Ostatnio zmieniony pt sty 25, 2008 17:00 przez TOMMy_VW, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 195 gości