Witam, mam taki problem ze jak jade golfem po malych nierownosciach(jak wieksze dziury to nic nie klupie) to cos sobie poklupuje od strony pasazera ale ciezko wyczuc czy s produ czy z tylu, najlepsze jest to ze klupie tylko wtedy jak silnik jest zimny lub jeszcze nie do pelna rozgrzany , jak juz wracam skads to jest ok, nie wiem co to ma wspolnego. Jest jeszcze jedna rzecz co sobie stuka( i to wiem na pewno)w przednim kole pasazera tylko wtedy jak np przy 130km/hdaje mu pelny gaz, jak puszcze nie slychac nic, wiem ze wydaje sie to dziwne, ale moze mial ktos podobne problemy
pozdr.
cos stuka;/
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Sworznie drążków kierowniczych nazywane popularnie „gałkami kierowniczymi” nie mają łatwego życia na naszych drogach, stąd dość szybko się zużywają nawet w najlepszych samochodach. Charakterystycznym objawem jest oczywiście stukanie na nierównościach, przy czym dopiero w warunkach warsztatowych można stwierdzić, czy chodzi o sworzeń drążka kierowniczego, czy też o sworzeń wahacza. Objawem dodatkowym, wskazującym na problemy ze sworzniami, jest wyraźna reakcja na dodanie lub ujęcie gazu – auto krótkotrwale ściąga w jedną lub w drugą stronę. Symptomem dającym do myślenia jest także popiskiwanie koła na zakręcie – czasem wynika ze złej regulacji zbieżności kół, czasem - właśnie z luzu na sworzniach drążków kierowniczych lub wahaczy.
ok sprawdze z wolnej chwili i dam znac czy to jest to.
[ Dodano: 03 Lut 2008 10:54 ]
no i wczoraj zrobilem sobie maly przgląd i troche sie załamałem, bo okazuje sie ze beda raczej do wymiany tuleje tylnej belki i cos w jest skorodowane wokoł nich. wie ktos czy wymienia sie to co jest skorodowane?? i czy do wymiany trzeba wyciągać belke??
Zeby nie zakladac nowego tematu to spytam tez o chlodnice, bo cieknie lekko z czujnika i po przeciwnej stronie chlodnicy tez lekko sie poci, czy pod czujnikiem jest oring i czy jezeli jest to da rade go wymienic bez spuszcznia plynu??
[ Dodano: 03 Lut 2008 10:54 ]
no i wczoraj zrobilem sobie maly przgląd i troche sie załamałem, bo okazuje sie ze beda raczej do wymiany tuleje tylnej belki i cos w jest skorodowane wokoł nich. wie ktos czy wymienia sie to co jest skorodowane?? i czy do wymiany trzeba wyciągać belke??
Zeby nie zakladac nowego tematu to spytam tez o chlodnice, bo cieknie lekko z czujnika i po przeciwnej stronie chlodnicy tez lekko sie poci, czy pod czujnikiem jest oring i czy jezeli jest to da rade go wymienic bez spuszcznia plynu??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 126 gości