cos stuka;/

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wieczor15
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: śr mar 01, 2006 02:37
Lokalizacja: Skądś

cos stuka;/

Post autor: wieczor15 » wt sty 22, 2008 18:11

Witam, mam taki problem ze jak jade golfem po malych nierownosciach(jak wieksze dziury to nic nie klupie) to cos sobie poklupuje od strony pasazera ale ciezko wyczuc czy s produ czy z tylu, najlepsze jest to ze klupie tylko wtedy jak silnik jest zimny lub jeszcze nie do pelna rozgrzany , jak juz wracam skads to jest ok, nie wiem co to ma wspolnego. Jest jeszcze jedna rzecz co sobie stuka( i to wiem na pewno)w przednim kole pasazera tylko wtedy jak np przy 130km/hdaje mu pelny gaz, jak puszcze nie slychac nic, wiem ze wydaje sie to dziwne, ale moze mial ktos podobne problemy
pozdr.



Awatar użytkownika
duszekm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: śr wrz 26, 2007 22:39
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

Post autor: duszekm » wt sty 22, 2008 22:54

Sworznie drążków kierowniczych nazywane popularnie „gałkami kierowniczymi” nie mają łatwego życia na naszych drogach, stąd dość szybko się zużywają nawet w najlepszych samochodach. Charakterystycznym objawem jest oczywiście stukanie na nierównościach, przy czym dopiero w warunkach warsztatowych można stwierdzić, czy chodzi o sworzeń drążka kierowniczego, czy też o sworzeń wahacza. Objawem dodatkowym, wskazującym na problemy ze sworzniami, jest wyraźna reakcja na dodanie lub ujęcie gazu – auto krótkotrwale ściąga w jedną lub w drugą stronę. Symptomem dającym do myślenia jest także popiskiwanie koła na zakręcie – czasem wynika ze złej regulacji zbieżności kół, czasem - właśnie z luzu na sworzniach drążków kierowniczych lub wahaczy.



Awatar użytkownika
wieczor15
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: śr mar 01, 2006 02:37
Lokalizacja: Skądś

Post autor: wieczor15 » czw sty 24, 2008 16:13

hmmm musze sprawdzic tylko ze przy dodaniu gazu to stukanie jest caly czas, czyli im szybciej jade tym bardziej stuka.A co moze stukac z tylu?? dodam ze przewaznie poklupuje przy lekkim skrecie w lewo i po malych nierownosciach.



Awatar użytkownika
duszekm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: śr wrz 26, 2007 22:39
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

Post autor: duszekm » pt sty 25, 2008 10:58

z tyłu moga byc gumowe tuleje tylnej belki. Wjedz na kanał i sprawdz czy mają luz (łapką albo dużyjm śrubokrętem). Jesli chodzą na boki to do wymiany. POZDRAWIAM!!!
Z tyłu moze jeszcze klapa bagaznika
A w przodzie to może przegłub??


Pomogłem, podziękuj niech praca nie idzie na marne :))

Awatar użytkownika
wieczor15
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: śr mar 01, 2006 02:37
Lokalizacja: Skądś

Post autor: wieczor15 » pn sty 28, 2008 13:12

ok sprawdze z wolnej chwili i dam znac czy to jest to.

[ Dodano: 03 Lut 2008 10:54 ]
no i wczoraj zrobilem sobie maly przgląd i troche sie załamałem, bo okazuje sie ze beda raczej do wymiany tuleje tylnej belki i cos w jest skorodowane wokoł nich. wie ktos czy wymienia sie to co jest skorodowane?? i czy do wymiany trzeba wyciągać belke??

Zeby nie zakladac nowego tematu to spytam tez o chlodnice, bo cieknie lekko z czujnika i po przeciwnej stronie chlodnicy tez lekko sie poci, czy pod czujnikiem jest oring i czy jezeli jest to da rade go wymienic bez spuszcznia plynu??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 126 gości