powyzej 4 tys niema mocy (załamka)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

lukasz gti8v
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: wt paź 23, 2007 20:31
Lokalizacja: oświecim
Kontakt:

powyzej 4 tys niema mocy (załamka)

Post autor: lukasz gti8v » śr sty 23, 2008 23:14

czesc wszystkim poisadam mk3 gti 2e od pewnego czasu borykam sie z samymi problemami tego silnika. tym razem cos mu ise pochrzaniło iz od 4 tys niechce juz ciagnac......obroty wzrastaja ale trudno jest osiagnac odciecie dodam iz na postoju bez zadnego problemu jest to osiagalne pomózcie prosze pozdr



zoso8894
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: czw gru 21, 2006 18:05
Lokalizacja: wwa

Post autor: zoso8894 » śr sty 23, 2008 23:45

na początek zmień filtr paliwa a jesli jest nowy to może być pompa paliwa .
może w to trudno uwieżyc ale to cholerstwo jet ogromnie wrażliwe
na jakiekolwiek usterki w ukladzie paliwowym - przerabiałem to już .
na postoju ok a w czasie jazdy kaplica , szarpanie lub wczesne odcięcie .
sprawdz filtr , koszt jest mały .
może być także :
walnięty-brudny regulator ciśnienia paliwa po lewej stronie silnika z tyłu ,
wtryski - moze trza nalać płynu do plukania wryskiwaczy,
i pewnie z 10 innych usterek
Ostatnio zmieniony śr sty 23, 2008 23:52 przez zoso8894, łącznie zmieniany 1 raz.



lukasz gti8v
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: wt paź 23, 2007 20:31
Lokalizacja: oświecim
Kontakt:

Post autor: lukasz gti8v » czw sty 24, 2008 00:23

filtr mam nowy jakies 1000 km temu był remont robiony i wymieniłem chyba ze tak jak mówisz pompa paliwa niedaje pod ociazeniem ja juz niewiem dzieki za odp



zoso8894
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: czw gru 21, 2006 18:05
Lokalizacja: wwa

Post autor: zoso8894 » czw sty 24, 2008 00:31

właśnie o to chodzi... samemu szuka się po omacku...
a pompa kosztuje 80 dych z przesyłką , a jak nie pompa
to znowu wraca sie do punku początkowego...
przechlapane



aluk94
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob wrz 02, 2006 12:07
Lokalizacja: ŻARY
Kontakt:

Post autor: aluk94 » czw sty 24, 2008 01:08

mysle ze jest to wina zaplonu powinienes dobrze wyregulowac zaplon stroboskopem i powinno byc ok przerabialem juz to
poadrawiam



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » czw sty 24, 2008 09:44

miales robiony rozrzad? bo napisales o remoncie, jezeli tak to do sprawdzenia no i jak kolega pisze zaplon do ustawienia


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » czw sty 24, 2008 11:26

A sprzęgło jak ?
Jezli jest tak ze auto nie jedzie wiecej niz 120km/h po czym zaczyna szarpac to wtedy padl zawór podcisnienia EGR N75.
Ostatnio zmieniony czw sty 24, 2008 12:55 przez MarcoVW, łącznie zmieniany 1 raz.



lukasz gti8v
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: wt paź 23, 2007 20:31
Lokalizacja: oświecim
Kontakt:

Post autor: lukasz gti8v » czw sty 24, 2008 23:18

i dzisiaj sie wysrało do konca :green_fuck: autko wogole nie chce jechac przerywa tak jakby paliwo niedochodziło szarpie muli a najgorzej jak naraz na gaz sie nacisnie oj boze co za silnik..............help



aluk94
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob wrz 02, 2006 12:07
Lokalizacja: ŻARY
Kontakt:

Post autor: aluk94 » pt sty 25, 2008 00:39

mysle ze bedzie to wina lewego powietrza jakies razszczejnenie na ukladzie ssacym morze to byc podyszka podstawy wtrysku lub rozszczelnienie uszczelki kolektora ssacego



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 251 gości