Biały dymek przy zapalaniu 1,9 TD ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

gegos
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 21:00
Lokalizacja: wrocław

Post autor: gegos » wt sie 16, 2005 12:14

niedawno mialem ten sam problem, przestawil sie pasek rozrzadu na wale korbowym= przestawienie kata wtrysku+dymienie+nierowna praca silnika, w planach jeszcze wymiana przewodow paliwowych- gdzies jeszcze dochodzi powietrze. powodzenia w szukaniu dobrego mechaniora ( i w miare taniego)



banditas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pn cze 27, 2005 21:44
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Biały dymek przy zapalaniu 1,9 TD ?

Post autor: banditas » wt sie 16, 2005 14:52

Kowal38 pisze:Co może być powodem pojawiania się białego dymku z rury wydechowej przy zapalaniu (1-2 sekundy), wcześniej tego nie było ?
aha i na jałowym biegu mam obroty ok 700 , czy tak może być ?
Dzieki !
:hmm:
Witam . To co powyzej koledzy pisali + sprawdz to co mowi gegos oraz poszukaj co ja o tym pisalem przez wyszukiwarke. Pozdrawiam bandit



samurai2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt lip 07, 2006 08:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: samurai2 » sob wrz 16, 2006 23:32

gegos pisze:niedawno mialem ten sam problem, przestawil sie pasek rozrzadu na wale korbowym= przestawienie kata wtrysku+dymienie+nierowna praca silnika, w planach jeszcze wymiana przewodow paliwowych- gdzies jeszcze dochodzi powietrze. powodzenia w szukaniu dobrego mechaniora ( i w miare taniego)
Mam podobny problem. Auto odpala srednio dobrze. Jak odpali to pojaiwa sie chmura bialego gryzacego dymu. Po chwili przechodzi ale za to slychac stukanie i silnik nie chodzi najrowniej. Jak sie rozgrzeje to jest lepiej ale na jalowych obrotach sie buja. Zrobilo sie to raczej skokowo. Poza tym slychac jak pasek rozrzadu zaczepia o ta plastikowa pokrywe. Tak sie pocieszam ze to moze tylko to przestawiony rozrzad. Oleju nie bierze, przyspiesza dobrze ale mam wrazenie ze poprzednio szlo mu lepiej, na cieplo wogle nie kopci, moze lekko na czarno jak sie przygaruje.

A z ciekawostek to silniczek 1.6TD SB ale w Suzuki Samuraju :okej:

Samurai2
Samurai 1.6TD

[ Dodano: 25 Wrz 2006 08:35 ]
Zagadka rozwiazana - walniety wtryskiwacz i dziwnie ustawiona pompa. Prawdopodobnie poprzedni wlasciciel "tuningowal". Ciekawe po co ktos to przestawil, moze cos z wolnymi obrotami, teraz chodzi jakby szybciej. Moze ktos zwiekszyl dawke paliwa i probowal zmienic kat wtrysku zeby zmniejszyc obroty... Troche slabo sie znam na dieslach wiec wybaczcie jesli bladze.
Jakie jest minimalne cisnienie sprezania w cylindrach, kiedy zalecany jest remont? Pewnie jak nie pali w zimie ;-) ale chcialbym wiedziec zanim nie bede mogl zapalic.

Karol
Samurai 1.6TD



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 110 gości