Wysokie obroty silnika w czasie jazdy.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Jan17
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr sty 23, 2008 18:12
Lokalizacja: Katowice

Wysokie obroty silnika w czasie jazdy.

Post autor: Jan17 » śr sty 23, 2008 18:38

Witam.
Od dłuższego czasu mam problemy z obrotami,wygląda to tak.Rano jadąc na zimnym silniku bardzo długo utrzymują się bardzo wysokie obroty.Po pary kilometrach temperatura oscyluje przy pierwszej kresce. Silnik jest zagrzany a obroty bardzo wysokie, zapomniałem dodać mam golfa2 1300 jednopunktowy wtrysk 1990r.Po pewnym czasie obroty schodzą.Czujnik niebieski
przy termostacie jest sprawny.Czasami silnik gaśnie na wolnych obrotach i szarpie.
Przypuszczenia były że to czujnik Halla,ale silnik zapala jak jest gorący.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr sty 23, 2008 18:51

nie ma jednopunktowego wtrysku w 1,3, jest wielopunktowy digijet. Jeśli taki masz prawdopodobnie zepsuł się grzany prądem zawór na takim wężu omijajacym przepustnicę, powinien się zamykać w miarę rozgrzewania.
Chyba ze to jakas przeróbka to musisz dać fotki albo dowiedzieć się dokładnie jaki masz wtrysk


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Jan17
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr sty 23, 2008 18:12
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Jan17 » śr sty 23, 2008 20:15

Dołączam zdjęcie będzie łatwiej ustalić. Obrazek



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr sty 23, 2008 20:40

Poszukaj czegoś takiego i zaciśnij mu na próbe wąż na pracujacym silniku jak sa wysokie obroty, zwolni - to juz wiesz.Obrazek


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Jan17
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr sty 23, 2008 18:12
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Jan17 » śr sty 23, 2008 21:31

W którym miejscu szukać.

[ Dodano: 24 Sty 2008 18:53 ]
Witam.
Zrobiłem tak jak mi radziłeś.Zimny silnik,wysokie obroty zacisnąłem wąż i obroty zeszły na niskie,gdy odłączyłem wąż silnik zgasł.Czy to oznacza że zawór jest do wymiany?

[ Dodano: 24 Sty 2008 22:02 ]
Przyczyną wysokich obrotów był zerwany kabelek w otulinie od wtyczki zaworu powietrza.
Dzięki pomocy Pawła Marka zaoszczędziłem trochę kasy.

Dziękuje. :pub:

[ Dodano: 24 Sty 2008 22:09 ]
Porady Pawła
1. po rozgrzaniu już silnika zgaś go i szybciutko zanim ostygnie sprawdź czy zawór puszcza powietrze jak w niego dmuchniesz, ma nie puszczać. Otwarty jest na zimnym tylko
2. sprawdz na wtyczce czy do zaworu dochodzi napięcie po włączeniu zapłonu. Jeśli
napięcie dochodzi a zawór się nie zamyka to jest do wymiany. Może mu się tylko grzałka spaliła, ale nie miałem tego w ręce i nie umiem powiedzieć, czy nie dałoby się tego jakoś domowym sposobem naprawić.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 364 gości