
Generalnie droga do objęcia:
- remont jak potrzebny będzie
- nowe uszczelki
- rozprężenie silnika
- może turbinka i intercooler
w MK1 jest full miejsca na intercooler i inne duperele


Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Zgadza sie. W pierwszym Golfie I miałem taki motor ale jest małe ale ; ten motor o którym mówisz jest to 1,6 i ma gażnik dwugardzielowy. Co do mocy zgoda 115KM u mnie była jeszcze fabryczna grzałka z tylu w bloku do utrzymania temperatury ok. 40 stopni WERSJE TYLKO NA SZWECJE i gdzieś tam w tamte strony. W tym temacie mówimy o innym silniku. Ale brawo za dobrą wiedze.motorufus pisze:Jeżeli jest to MK I to silnik 1,6 i 112-115 koni
masz prawie rację, bo PG czyli g60 jest zbudowany pratycznie na PFi, różnica polega jeszcze na wałkach , panewkach, tłokach (g60 ma natrysk na denko tłoka)krzysztof w pisze:Powiem szczerze że mam teraz Corrado G60 i gdybym zdemontował sprężarke to jest identyczny silnik jak ten co posiadasz. Potencjał ma super. Zastanawal bym sie na twoim miejscu czy nie poszukać do niego właśnie sprężarki od G60 + kolektor + wtrysk DIGIFANTA( wszystko od Corrado G60) i miałbyś wtedy nie 115 lecz 160KM.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 202 gości