Mulasty 2E ... 12-13 sek do 100 ....

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

dnadna
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 13:07
Lokalizacja: lodz

Mulasty 2E ... 12-13 sek do 100 ....

Post autor: dnadna » pt sty 18, 2008 16:16

odkąd go mam tak zawsze było ,
zadnych bledów nie ma , wszystko dziala
kompresja równa okolo 11-12 , nie pali oleju
mam gaz brc bez sekwencji ale to raczej nie ma znaczenia ,
cholernie duzo pali kolo 14 w miescie
no i przyspieszenie ala polonez a vmax ala seicento 165
przewody swiece kopulki wymieniane
zaplon mam troche do gazu ustawiony chyba 6st.
rozrząd napewno ustawiony ok.
i co ? moge sie co najwyżej poganiać z fiatami na skrzyżowaniu



Awatar użytkownika
olafart
Corrado VR6 VSR
Corrado VR6 VSR
Posty: 586
Rejestracja: ndz sie 26, 2007 09:57
Lokalizacja: VWarszawa
Kontakt:

Post autor: olafart » pt sty 18, 2008 17:04

A sprawdzałeś przepływomierz i katalizator? U mnie miałem dokładnie tak samo i tez wymieniłem wszystko, dodatkowo kupując kata i przepływkę. Pojechałęm do mechaniak i co się okazało? :grrr: Ze porzpedni mechanior- partacz spieprzył sprawe u przesunal rozrzad o 1 ząbek!!! :grrr: Przez 2 miesiace nei przyszlo mi to do glowy, bo wymienilem rozrzad wiec zakladalem (ba, dalbym sobie główke ucicac :helm: ) ze z rozrzadem jest wszsytko OK.
Tak więc mzoe tez sprawdz, zeby byc na 100% pewnym...

Jak nie, to jakaś z tych 2 rzeczy, co we wstępie napisałem, możę być walnieta...



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt sty 18, 2008 17:40

olafart pisze:A sprawdzałeś przepływomierz
dnadna pisze:zadnych bledów nie ma


[ Dodano: Pią Sty 18, 2008 16:46 ]
dnadna, do głowy przychodzi mi lewe powietrze (sprawdź wszystkie podciśnienia) oraz ciśnienie paliwa (sprawdź ciśnienie na listwie)
zapchany kat też jest jakimś pomysłem
to że nie ma błędów to rozumiem ze VAG wskazał?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt sty 18, 2008 19:22

dnadna pisze:zaplon mam troche do gazu ustawiony chyba 6st.
chyba -6 stopni
Masz LPG to pierwsze zajrzyj pod filtr powietrza czy gazownik nie zablokował klapki w pozycji na ciepłe. Przepływkę jeśli równo chodzi na benie nie szarpie nie gaśnie możesz uznać za sprawną. Kat może być zapchany, trudno powiedzieć. Potem sprawdź ponownie ustawienie rozrządu.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » pt sty 18, 2008 22:38

Wez tez pod uwage ze jezeli nie masz sekwencji to masz zwezke na dolocie i ona takze ogranicza w pewnym stopniu moc. Filtry swiece itd. posprawqdzaj



Tomek_Dx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pt sty 07, 2005 01:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tomek_Dx » pt sty 18, 2008 22:39

A jaka masz srednicę miksera w instalacji LPG?? Powinna byc min 38-36 mm jeśli jest mniejszy to bedzie mulił auto i dużo palił. jak pisał kolega wyżej sprawdź rozrząd. A jeśli chodzi o zapłon do standardowo jest przyspieszony o 6stopni. Do gazu można dać drugie 6 czyli 12 st. Do odpalania lej benzynę 98 oktanów a gaz ma ponad 100 oktanów tak więc takie przyspieszenie załonu jest OK. Poza tym silnik 2E ma czujnik spalania stukowego. Ja mam silniczek AAM ten sam blok ale tylko 75 km i tak wyregulowany że od dolnych obrotów wkręca się lepiej i przyspiesza niż Alfa 1.6 105 km!!! i to na LPG:) Kolejna rzecz to powinien brać zimne powietrze (=więcej tlenu) przewody zapłonowe TYLKO Beru komplet uniwersalny ale oryginał Beru kosztuje połowę tego co dedykowany do Twojego silnika. Nawet do gazu możesz założyć świece Brisk Premium Sportowe i wkładkę mokrą powietrza (=o 60% wiekszy przepływ) ale po tym trzeba laptopa na kolana i na trasie pod obciążeniem silnika ustawić centralkę sterownia gazem. Powinien Ci palić max 12 l po mieście i 9l w trasie...


Tomek Dx

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt sty 18, 2008 23:02

Tomek_Dx, oj kolego, ale tu jest dział techniczny, a nie fantastyczny :) bez urazy


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » pt sty 18, 2008 23:53

To juz chyba latwiej w blosa zainwestowac, pod warunkiem ze obstawiamy ze wine za spadek mocy ponosi LPG.
posprawdzaj jeszcze te filtry, a moze przewody sa jakies wadliwe sprawdz czy nie ma przebic na nich.
Ja mam 2e bez gazu i nie narzekam na dynamike, ide rowno ze 140konnym fiatem stilo (tylko ze on jest ciezszy), wiec mysle ze takie seicento pownienes wciagac nawet na gazie zwyklym. moze to sprawa regulacji instalki gazu, podjedz do jakiegos innego znachora od gazowni i niech ci sprubuje ywregulowac jezeli tez ci powie ze jest ok to trzba szukac dalej moze katalizator masz zapchany (tez potrafi zabac troche km). pozdrawiam



dnadna
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 13:07
Lokalizacja: lodz

Post autor: dnadna » sob sty 19, 2008 01:33

kata nie mam juz , podcisnienie napewno szczelne , rozrzad ok inne jak pisalem .
przeplywomierz tez , klapka rusza sie i nie mam zapchanego zimnego powietrza w filtrze.
czujnik stukowy byl kiedyś walniety bo pokazywal bład - po wymianie juz nie.
tuż za filtrem mam klapkę antywybuchową do gazu - ale chyba ona
nie ma wplywu na jazde na benzynie ?
a sonda lambda ? niby błedów nie ma i niedawno elektryk mowil ze chodzi ...
ale może to ona ? czy tak może być ?
chodzi o to ze jak odpiołem kostke od sondy to chodzil bez zmian i bledu nie pokazał
co mnie troche zdziwiło ... moze ten elektryk zle sprawdził ?
no bo gaz gazem ale mi o jazde na benzynie chodzi . naprawde jestem bezsilny
Ostatnio zmieniony sob sty 19, 2008 01:52 przez dnadna, łącznie zmieniany 6 razy.



Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » sob sty 19, 2008 15:09

tak jak pislaem wszelkiego rodzaju ingerencje w uklad dolotowy jakie sa w instalacjach 1 i 2 gen. moga zmienjszyc moc na benzynie poprzez to ze zmiejsza sie srednica dolotu, jest zwezka. podjedz na hamownie i zbadaj samochod, przez takie badanie mozna sie duzo na temat silnika dowiedziec. pozdrawiam



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob sty 19, 2008 15:23

dnadna,
masz taki problem to po prostu na próbe wyciąg mixer i tą klapkę antywybuchową i pojeździj na benzynie. Niewiele roboty, 4 śróbki i kilka opasek a masz jasność co do wpływu instalki na jazdę na benie. Co do sondy to sprawdż jeszcze czy nie ma pekniętego jej kabla sygnałowego w miejscu gdzie gazownik dolutował kabelek od komputerka LPG. Zdarzyło mi się że pęknął tak, że zostało podłączenie do lpg a do ECU się oderwało.

[ Dodano: Sob Sty 19, 2008 2:24 pm ]
Zmierz przy okazji wewnętrzną średnicę miksera. Do 2E typowo montują 32 mm, ja mam 34 i jest ok, ale na 32 mm też specjalnego osłabienia motorka nie czułem


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 341 gości