Jak bylem u mechanika to juz mialem kupiona nowa przepustnice, ale on powiedzial ze moja stara jest dobra i nawet po wlozeniu nowej bedzie to samo, tej nowej nawet nie wkladalem w tej sytuacji bo dogadalem sie ze sprzedawca ze jak jak nie wloze to mi ja jak by co przyjmie.
Juz mam tego dosyc, teraz pali jak smok, jak by mi ktos zagwarantowal ze jak wloze nowa przepustnice to bedzie ok to bym ja jeszcze raz kupil, w sumie to tylko 350zl.
U mnie jest tak, ze jak hamuje silnikiem to czuc ze sie przepustnica zamyka i obroty wtedy ladnie spadaja wraz ze zwalnianiem, zdaza sie tak ze na luzie sa dobre (900), ale po dodaniu gazu znowu same skacza. Dzsiaj wieczorem sprawdze ten przewodzik.
A tak odbiegajac od tematu: Ile powinien palic taki golfik 1.6 8v (AKL).
Po czyszczeniu przepustnicy obroty zwariowaly
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
No niejesty u mnie chyba nie jest kwestia tego przewodu.
Wyjalem go, odpailem samochod - obroty zaczely wariowac jak zawsze, zatkalem palcem ten przewod (poczolem jak mi go wsysy) i obroty jakby sie ustabilizowaly, tzn. juz nie skakaly miedzy 1400-2000, a ustawily sie na stale na 1200 (to tez za duzo).
Juz nie wiem co robic.
Wyjalem go, odpailem samochod - obroty zaczely wariowac jak zawsze, zatkalem palcem ten przewod (poczolem jak mi go wsysy) i obroty jakby sie ustabilizowaly, tzn. juz nie skakaly miedzy 1400-2000, a ustawily sie na stale na 1200 (to tez za duzo).
Juz nie wiem co robic.
- Agamek12
- Gadatliwa bestia
- Posty: 863
- Rejestracja: wt sie 24, 2004 08:53
- Lokalizacja: Radzymin / Warszawa
Słuchaj, nie doradzę Ci, co może być nie tak. Ale ja swoją skodę odstawiłem 2-tyg temu do serwisu Skoda na Stawkach. Tam porobili mi kilka rzeczy, w tym czyścili przepustnicę za 48PLN, inne ceny też rozsądne. Do czego zmierzam: oni robią tylko auta grupy VW - może coś Ci pomogą. A tak przy okazji: mój AKL pali średnio nieco ponad 9l...sopel0 pisze:No niejesty u mnie chyba nie jest kwestia tego przewodu.
Wyjalem go, odpailem samochod - obroty zaczely wariowac jak zawsze, zatkalem palcem ten przewod (poczolem jak mi go wsysy) i obroty jakby sie ustabilizowaly, tzn. juz nie skakaly miedzy 1400-2000, a ustawily sie na stale na 1200 (to tez za duzo).
Juz nie wiem co robic.
Aha: www.autopawlikowscy.pl
Dawno temu był Golf mk2, potem cośtamcośtam, a teraz:
Ford S-max mk2 i Nissan Qashqai J10.
Ford S-max mk2 i Nissan Qashqai J10.
U mnie falowaly obroty i przygasaly swiatla to ogasalo sie ze uszkodzony jest alternator, regeneracja i jest ok (regulator napiecia, kondensator, szczotki i cos jeszcze).
Nawiazujac do tematu:
Moj stoi juz 5 dni w VW Dobrucki i juz sam nie wiem czy nie wiedza co jest czy poprostu go nie zaczeli robic.
Nawiazujac do tematu:
Moj stoi juz 5 dni w VW Dobrucki i juz sam nie wiem czy nie wiedza co jest czy poprostu go nie zaczeli robic.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 255 gości