podłaczenie alarmu z centralnym pneumatycznym

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

darekkolo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw sie 04, 2005 21:55
Lokalizacja: wielkopolska
Kontakt:

podłaczenie alarmu z centralnym pneumatycznym

Post autor: darekkolo » śr sie 10, 2005 21:49

kupiłem alarm samochodowy na allegro model LY-928 i podłaczyłem go ale nie wiem dokładnie pod który kabelki podłaczyc wyjscie do kierunków i do czujników od oswietlenia z drzwi, a to co najwazniejsze to jak podłaczyc alarm do centralnego który był zamontowany pneumatyczny.moze ktos z was taki podłaczał.



Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » śr sie 10, 2005 22:43

nie montowalem tego sam ale tez mam alarm i central pneomat , mi zalozyl kumpel dodatkowy silownik do drzwi kierowcy ( silownik elektryczny) i wtedy przy uzbrojeniu alarmu dziala tez centralny , montaz : alarm , centralka centralnego i silownik w drzwiach kierowcy, to tyle co wiem ze bez dodatkowego silownika i centralki centralnego nie dzialal by mi ten pneomat, ten silownik pociaga zapadke i wtedy zaczyna dzialac zamek pneomatyczny


Zyj kolorowo :)

Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » śr sie 10, 2005 22:44

podepnij kierunki pod jedna kostkę przy kolumnie i włącz kierunki - zobacz czy będą działać jak nie to znaczy to ta kostka i wtedy tylko kontrolka w rękę i trzeba znaleść w tej kostce 2 przewody,lub pod jedną z wtyczek dochodzących od tyłu do skrzynki z bezpiecznikami.są to kolory zielono czarny i zielono biały.Od czujników dźwi to zobacz jaki jest kolor przewodu w zamontowanym czujnku po stronie kierowcy który to masowy.Centralny podpinasz do kabelków idących z drzwi przednich zielony i czarno czerwony .tak jak na zdjęciu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
foxiu2k5
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: śr cze 22, 2005 21:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: foxiu2k5 » śr sie 10, 2005 23:02

Do centralnego ja mialem zielony ( otwieranie ) i popielaty ( zamykanie )
miomio1 kup sobie rurki termokurczliwe... piekna i tania rzecz... tasma izolacyjna jak widzisz po pewnym czasie sie odkleji, rurka podgrzana ladnie zapalniczka lepiej to wszystko odizoluje

[ Dodano: Sro Sie 10, 2005 23:04 ]
aha.. krancowe to kabel brazowo/bialy, wystarczy ze podepniesz sie pod jeden



Awatar użytkownika
szorka
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: pt wrz 03, 2004 22:42
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Post autor: szorka » śr sie 10, 2005 23:29

można się wpiąć w pompkę bez problemu, tylko przez przekażniki- weż schemat i sprawdz który kabel zamyka a który otwiera , sterowanie 2 +


www.vwsquad.prv.pl

Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » czw sie 11, 2005 00:43

szkoda ze nie mialem tych informacji wczesniej, :pub:


Zyj kolorowo :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 144 gości