problem z poborem pradu vw bora tdi

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

maniu.bora
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr sty 16, 2008 15:11
Lokalizacja: uk, guildford, gdansk
Kontakt:

problem z poborem pradu vw bora tdi

Post autor: maniu.bora » śr sty 16, 2008 15:40

Na poczatek witam wszystkich, jest to moj pierwszy post wiec prosze o wyrozumialosc,
moje auto to vw bora 1.9tdi 66kw, od pewnego czasu rozladowuje sie akumulator, a mianowicie po nocy napiecie spada na akum. do 12.4, akumulator juz wymienilem, swiece zarowe wraz przekaznikiem sa ok, pomiar poboru produ wskazuje na 0.3a co jest zdecydowanie za duzo, wyczytalem na necie ze norma to okolo 0.05a. prosze o pomoc, na elektronice niezbyt duzo sie znam, mieszkam w uk a tutaj zaden mechanik nie potrafi znalezc usterki tylko kaza wymieniac akumulator, gdy ten jest sprawny w 100%. Dodam ze na biegunie dodatnim akumulatora lest listwa z 5 przewodami /1czarny i 4czerwone/, po pomiarze pobor 0.3a jest na 1 czerwonym przewodzie od bieguna dodatniego, czy mozliwy jest problem z rozrusznikiem / czasami przy odpaleniu auta wystepuje zgrzyt ? podobno sprezyna cofa zbyt wolno. Gdzie szukac usterki i jak, prosze o pomoc.
Ostatnio zmieniony śr sty 16, 2008 15:44 przez maniu.bora, łącznie zmieniany 1 raz.



zoso8894
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: czw gru 21, 2006 18:05
Lokalizacja: wwa

Post autor: zoso8894 » śr sty 16, 2008 15:54

coś ostatnio monowałeś ? radio , zestaw gsm gps itp ?
jak nie to trza by po kolei sprawdzac pobór prądu na tych
przewodach od plusa i potem znaleść od czego są ,
i tam szukać dalej co podpięte , może przydałby ci sie schemat jakiś nawet
Ostatnio zmieniony śr sty 16, 2008 16:00 przez zoso8894, łącznie zmieniany 1 raz.



maniu.bora
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr sty 16, 2008 15:11
Lokalizacja: uk, guildford, gdansk
Kontakt:

Post autor: maniu.bora » śr sty 16, 2008 15:58

zoso8894, niedawno zakladalem radio alpine, wzmacnniacz, sub i kondensator ale z tym wszystko jest ok



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » śr sty 16, 2008 17:00

maniu.bora, Nie ma lekko. Trzeba sprawdzić wszystko. Wyciągaj po jednym bezpieczniku i parz na miernik.



maniu.bora
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr sty 16, 2008 15:11
Lokalizacja: uk, guildford, gdansk
Kontakt:

Post autor: maniu.bora » śr sty 16, 2008 18:04

bodzio_j, w skrzynce bezpiecznikow pod numerem 14 jest za duzy pobor pradu, ten od oswietlenia wewn, nie wiem od czego jest jeszcze, co teraz sprawdzac? cale osw wewn ?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr sty 16, 2008 18:08

ten od oswietlenia wewn, nie wiem od czego jest jeszcze,
zamek centralny



maniu.bora
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr sty 16, 2008 15:11
Lokalizacja: uk, guildford, gdansk
Kontakt:

Post autor: maniu.bora » śr sty 16, 2008 18:28

damcio151, to czemu jak wyjme bezpiecznik to zamykam go z pilota, nie dziala osw wewnatrz i otwieranie tylnej klapy oraz oswietlenie deski rozdzilczej i rozrusznik nawet nie zakreci?



maniu.bora
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr sty 16, 2008 15:11
Lokalizacja: uk, guildford, gdansk
Kontakt:

Post autor: maniu.bora » śr sty 16, 2008 18:33

damcio151, czy moze z tym miec cos wspolnego rozrusznik?

[ Dodano: 17 Sty 2008 14:11 ]
witam, szukam bezskutecznie schematu wiazki elektr. z opisem od skrzynki bezpiecznikow do mechanizmu otwierania tylnej klapy, nowicjusz prosi o pomoc, z gory dzieki



Awatar użytkownika
pipek71
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr lis 08, 2006 23:09
Lokalizacja: Jordansmuhl

Post autor: pipek71 » pn sty 21, 2008 21:50

A może z innej strony . Może ładowanie z alternatora ? Regulator napiecia?


[img]http://images2.fotosik.pl/282/b589a89788bbbb64med.jpg[/img]

maniu.bora
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr sty 16, 2008 15:11
Lokalizacja: uk, guildford, gdansk
Kontakt:

Post autor: maniu.bora » wt sty 22, 2008 10:25

ladowanie jest ok, bylo to juz sprawdzane

[ Dodano: 28 Lut 2008 10:15 ]
moze ktos ma jeszcze jakies pomysly? w dalszym ciagu mam problem.

[ Dodano: 21 Kwi 2008 23:02 ]
Po dlugim sprawdzania doszedlem do dwoch kostek na tylnym blotniku, rozpialem je dzis na noc, po kilku godzinach widze ze w koncu cos mam, juto musze sprawdzic ktora to kostka, jedna wiem ze idzie do zamka tylnej klapy, szkoda ze nie znalazlem tu nikogo pomocnego bo to fajne forum.

[ Dodano: 18 Sie 2008 14:48 ]
Wciaz z problemem, sprawdzilem w skrzynce bezpiecznikow ale zadnych zmian, dzis odlaczylem przewod zasilajacy alternator ale pobor wciaz duzy, zostal rozrusznik, mozliwe?
pomocy, please




SZUKAM KOGOS Z VAGIEM OKOLICE GUILDFORD, UK
maniek.eliza@googlemail.com

[ Dodano: 20 Sie 2008 13:46 ]
po czyszczeniu rozrusznika pobor spadl do 0,15 , czy moze z tym miec cos wspolnego elektromagnes ? niestety srube sa zapieczone i nie udalo mi sie do niego dostac.
jakies sugestie ?

[ Dodano: 21 Sie 2008 15:55 ]
problem usuniety, :okej: :okej: :okej:
poprawiona masa alarmu,
jakis kabel pod deska rozdzielcza byl przerwany, nie wiem od czego ale znalazlem miejsce gdzie ma byc i podlaczylem, zamienione kable od kostki do radia, teraz jest 0,05-0,06 z zalaczonym alarmem takze jest git.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 403 gości