Świeci kontrolka ładowania mk2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bebe2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt mar 29, 2005 19:30
Lokalizacja: Ruda Śląska

Świeci kontrolka ładowania mk2

Post autor: bebe2 » pn sie 08, 2005 17:21

Jak w temacie świeci na wolnych i srednich.
Jak silnik jest zimny i przegazuje to gaśnie, a jak ciepły to musze trzymać na wysokich obrotach żeby zgasła. Miał już ktoś podobny problem?
Dzięki i pozdrawiam



piotr1979
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 538
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 13:39
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Re: Świeci kontrolka ładowania mk2

Post autor: piotr1979 » pn sie 08, 2005 17:25

bebe2 pisze:Jak w temacie świeci na wolnych i srednich.
Jak silnik jest zimny i przegazuje to gaśnie, a jak ciepły to musze trzymać na wysokich obrotach żeby zgasła. Miał już ktoś podobny problem?
Dzięki i pozdrawiam
alternator wykrec ,i zobacz co w srodku.moze szczotki do wymiany?


passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r

k631
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: pt lip 15, 2005 09:29
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: k631 » pn sie 08, 2005 17:31

Witam bez kombinacji wymiana regulatora napięcia . Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » pn sie 08, 2005 18:23

Ja tak miałem, ze kal zpalałem to zawsze swieciłą kontrolka w Mk II...po przegazowaniu gasłą.

Sparwdzałęm ładowanie i wszystko było OK, nawet gdy świeciła kontrolka i miałęm włączone światła...

Wymieniłem regulator napięcia - z innego powodu i dalej tak jest...już 3,5 roku tak jeżdże...

Sprawdź najpierw ładowanie, jak nie to wymień regulator...dużo nie kosztuje...


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » pn sie 08, 2005 18:37

W skrócie: Najpierw sprawdź czy dobrze jest napięty pasek klinowy, sprawdź połączenia kabli, potem napięcie ładowania, ewentualnie wymiana regulatora napięcia, jeżeli nie trzyma parametrów (nie zakładaj KAE, mi przez to rozsadziło aku, niektóre serie mają genialne, ale czasami trafia się dno - oprócz mnie znam inny podobny przypadek, ta sama firma i ten sam skutek). Jeśli to nie pomaga, to szykuje się poważniejsza naprawa (wymiana mostka z diodami, bo uzwojenia stojana lub wirnika z reguły albo są dobre i alt. działa, albo złe i nie działa w ogóle).



Awatar użytkownika
bebe2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt mar 29, 2005 19:30
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: bebe2 » pn sie 08, 2005 19:05

Dzięki za podpowiedzi.
Pasek jest ok połączenia też. Napięcie mieżyłem i rzeczywiście nie ma.
Jaka jest cena oryginalnego regulatora wie ktoś?



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » pn sie 08, 2005 21:36

Do alternatora Boscha płaciłem w maju, po sławetnych przebojach (hmm, mała eksplozja aku) 92 złocisze (oryginał Bosch)

czyś



Deacon
Kalinowa Mad Driver
Kalinowa Mad Driver
Posty: 580
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 23:09
Lokalizacja: Radzionków
Kontakt:

Post autor: Deacon » pn sie 08, 2005 23:02

hmm ja placilem za regulator ok. 35zl ale nie pamietam czy to byl zamiennik czy oryginal :)


Klub Miłośników Fiata Pandy www.pandaclubpolska.pl

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » wt sie 09, 2005 00:19

Deacon pisze:hmm ja placilem za regulator ok. 35zl ale nie pamietam czy to byl zamiennik czy oryginal Smile

za tą cene orginału nie kupisz, chyba ze kradziony



Awatar użytkownika
bebe2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt mar 29, 2005 19:30
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: bebe2 » śr sie 10, 2005 15:47

Witam
Wymieniłem regulator i jest OK. Tylko troche niskie napięcie - 13,5V - jak myślicie zostawić czy reklamować?
Firma 4MAX 68zł.



Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » śr sie 10, 2005 16:01

Dlaczego za niskie, takie powinno być.


Volskwagen - Das Auto.

Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » śr sie 10, 2005 16:01

Ja przy aku 50 Ah zamiast "regulaminowego" 44 Ah (nóweczka Varta Blue, srebro+wapń) na nówce regulatorze Boscha mam też 13,5 V zamiast idealnego według niektórych 13,7-14V. I póki co wszystko jest ok.



Awatar użytkownika
bebe2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt mar 29, 2005 19:30
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: bebe2 » śr sie 10, 2005 16:10

No to mnie uspokoiliście, zostawiam jak jest.
Dzięki wszystkim za pomoc.
Pozdrawiam

Jak by sie jeszcze znalazł ktoś kto ma Gażnik 2e, gdzieś tam jest mój post.
Dla mnie bardzo ważne, dla kogoś 15minut.



allebazi

Post autor: allebazi » śr sie 10, 2005 19:42

Jak dobrze poczytacie na akumulatorach czy bosh czy varta napiecie ladowania ma byc w granicach 14,5V ,przy wlaczonych odbiornikach moze spasc.U mnie na pusto 14,56 przy wlaczonym wszystkim co mam na wolnych obrotach 13,7.
Pozdrowienia.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 190 gości