2.0 16V gasnie 10 min po odpaleniu i nie chce zapalić
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
2.0 16V gasnie 10 min po odpaleniu i nie chce zapalić
Witam mam problem z golfem III 2.0 16V. zapale go i jak pochodzi z 10 min to zgasnie i jak go zapalam to ledwo zapali i skacze szarpiac strasznie na obrotach 300-1000 i zgasnie po 2-3 sekundach i tak caly czas, ale jak go zostawie na 20-30 minut to zapali i chodzi jak zegarek i znow za 10 min zgasnie i dalej to samo:(( Powiem ze wczesniej byly wymienione swiece, przewody,kopulka i palec, dzis pozyczylem od znajomego cewke zaplonowa i tez to samo i juz nie wiem co to moze byc, moglby byc jeszcze czujnik halla w aparacie ale slyszalem ze ABF jako jedyny powinien chodzi bez halla wiec juz nie wiem co to moze byc:(((( Moze ktos mi podpowie:))
Ostatnio zmieniony pn sty 14, 2008 13:51 przez kelebrion, łącznie zmieniany 1 raz.
VW GOLF III GTI 2.0 16V+BLOS
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]
- misiekemeryt160
- Ma gadane
- Posty: 161
- Rejestracja: pn sty 29, 2007 15:21
- Lokalizacja: Działdowo
- Kontakt:
- misiekemeryt160
- Ma gadane
- Posty: 161
- Rejestracja: pn sty 29, 2007 15:21
- Lokalizacja: Działdowo
- Kontakt:
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
ale nie bez czujnika halla obrotów wału korbowego, łatwo sprawdzić (skoki napięcia na zielonym kabaleku mają być) i jak się ma voltomierz to za darmo.kelebrion pisze:slyszalem ze ABF jako jedyny powinien chodzi bez halla
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- misiekemeryt160
- Ma gadane
- Posty: 161
- Rejestracja: pn sty 29, 2007 15:21
- Lokalizacja: Działdowo
- Kontakt:
Proponuję :
Na gazie też tak robi?
Zdążyłeś napisać że komp "nic nie wykazuje" nim napisałem postanorek111 pisze: sprawdz czujnik temp. silnika
Na gazie też tak robi?
Ostatnio zmieniony ndz sty 13, 2008 22:18 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
To praktycznie wyklucza układ paliwowy. Pozostaje "elktryka". Mocno podejrzany czujnik Halla na wale, tylko dziwne że to tak "temperaturowo" działa. Być może czujnik po nagrzaniu robi takie cyrki. Ale jakby to był on to by został chyba kod błędu w kompie. Pewnie jest jakaś pierdoła ale tak z kategorii "k@#$%".
Powodzenia.
Powodzenia.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
ta sobie myślę, w żartach, ale może to być prawdą że ten glupi ECU jak nie dostaje sygnału z halla to uważa że silnik został wyłączony i nie wie że to błąd. Albo wyświetli go dopiero jak przestnie calkiem działać.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 214 gości