Zapala mi się kontrolka ciśnienia oleju i coś piszczczy !!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pudel_łdz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 980
Rejestracja: pn lis 13, 2006 00:28
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

Zapala mi się kontrolka ciśnienia oleju i coś piszczczy !!

Post autor: pudel_łdz » ndz sty 13, 2008 12:57

Witam.Ost Wymieniłem u siebie licznik w golfie II 1.6TD, wszystko wydawało się że jest ok, ale po przejechaniu ok 2km zaczeła mi się świecić kontrolka ciśnienia oleju i coś zaczeło piszczeć w liczniku.Odrazu się zatrzymałem ale oleju miałem praktycznie full,odpaliłem znowu silnik i znowu wszystko ok ale znowu po przejechaniu ok 2km to samo.I mam pytanie co to jest czy licznik kupiłem zepsuty,czy coś źle podłączyłem,czy może nie fart i poszła pompa oleju ale nie wydaje mi się bo dojecjałem do domu ok 10km.Pozdrawiam i czekam na pomoc bo nie wiem co robić
Dodam tylko że licznik który zamontowałem jest taki sam jak orginalny.

golfy są jak wino im starsze tym lepsze :)



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz sty 13, 2008 13:04

aby sprawdzic licznik musisz spowrotem je podmienic.moze w starym miales wlasnie to zepsute i ci niepiszczalo a w sprawnym piszczy.moze poprzedni wlasciciel cos ukryl.na starym zapalal ci sie kontrolka oleju i gasla po uruchomieniu silnika?moze czujnik cisnienia padl lub panewki juz umieraja



Awatar użytkownika
pudel_łdz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 980
Rejestracja: pn lis 13, 2006 00:28
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

Post autor: pudel_łdz » ndz sty 13, 2008 13:09

tak w starym kontrolka silnika sie zapalała gdy włączyłem zapłon ale potem normalnie gasła.



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz sty 13, 2008 13:25

podepnij stary licznik na prube.niemusisz demontowac nowego.da rade wyprowadzic wtyczki na doł tak aby podlaczyc pod kierownica.tylko plastykowa oslone nad klanami sciagnij.jesli na starym bedzie ok to cos z licznikiem.mysle ze to bedzie narazie najszybsze.potem najwyzej sprawdzi sie czujniki cisnienia oleju



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 347 gości