Witam to mój kolejny problem z gaźnikiem z rodziny pierburg 2e2. Mam golfa II 1.6 z tym gaźnikiem i moje problem polega na tym ze nie można uruchomić samochodu po tym jak sie silnik nagrzeje. otóż jak ssanie sie wyłącza wolne obroty na biegu jałowym spadają gdzieś do ok. 300obr/min i jak zgaszę samochód to potem nie dam rady go uruchomić.Jak jest zimny pali idealnie. Czym może to być spowodowane gdzie jest regulacja wolnych obrotów w ty gaźniku a może to źle ustawiony zapłon??
[ Dodano: 11 Sty 2008 18:16 ]
ktory zawor albo silownik odciana doplyw paliwa w gazniku
Problem z uruchomieniem na cieplym silniku
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Witam
Wg moich wiadomosci takie zachowanie powodowane jest przez :
- zatkana dysza wolnych obrotów
- wykrecona zbyt mocno śrube wolnych obrotów
- zapłon strasznie opozniony
- klapka ssania jest luzna i sie przymyka na ciepłym silniku(ktos grzebał i nie załozył sprezynki na cyngiel od przepustnicy)
Cos z tych przycyzn bedzie twoja, napiosz szczegoly to rozbierzemy ten problem na czynniki pierwsze i rozwiazemy problem
Wg moich wiadomosci takie zachowanie powodowane jest przez :
- zatkana dysza wolnych obrotów
- wykrecona zbyt mocno śrube wolnych obrotów
- zapłon strasznie opozniony
- klapka ssania jest luzna i sie przymyka na ciepłym silniku(ktos grzebał i nie załozył sprezynki na cyngiel od przepustnicy)
Cos z tych przycyzn bedzie twoja, napiosz szczegoly to rozbierzemy ten problem na czynniki pierwsze i rozwiazemy problem
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 148 gości